Bláznivá sexy dieta

Vzhledem k tomu, že jsem tuhle knížku vídala hrozně často jak u ostatních blogerek, tak v obchodě, tak jsem si ji musela půjčit (ano, zásadně si knížky půjčuju, pokud je hodně zajímavá, tak si ji třeba i koupím...). 

Knihu napsala Kris Carr, která zvítězila nad rakovinou a totálně změnila svůj životní styl. V knížce nabádá k veganství nebo vegetariánství, což není úplně moje parketa, já zvířátka miluju,ale taktéž miluju maso, takový tatarák si prostě nedokážu odpustit. Ale stejně i mně ta knížka něco přinesla. Vyfotila jsem vám zajímavé pasáže, abyste měli představu, o čem ta knížka vlastně je.




Knížka je napsána velmi dobrým, srozumitelným jazykem. Pochopíte i věci, o kterých v odborných knížkách tápete. 

Dozvíte se o pH v těle a jak správně jíst zásadité potraviny. Jak moc velkým nebezpečím je cukr a jaké jsou potraviny z nízkým glykemickým indexem. Jak si připravit zelené koktejly. Jaké jsou druhy odšťavňovačů a jaké jsou nejlepší pro vaše účely.

Kniha je pěkně barevná, takže se u toho určitě nebudete nudit :)



Já jsem si pro sebe rozhodně odnesla pár dobrých poznatků :)

















Ukázka jídelníčků (na konci knihy jsou recepty):



Četli jste tuto knihu? Jaký máte názor na vegetariánství, veganství?

A. 

Komentáře

  1. Já jsem vegan a moc nechápu poněkud omezené výkřiky "bez tataráčku bych být nemohla" "extrémní"... to ti opravdu chutná ta krutost za tím? ano, lidé jedli maso, ale ne z velkochovů, když chceš tatarák, tak si pořiď krávu a starej se o ni a pak ji zabij a sněz... dokázala bys to? :) ty úhledné balíčky masa v chlaďácích nejsou celá realita, ale tu mnozí nechtějí vidět.. velkochovy jsou extrémní. Pusť si film Pozemšťané.
    Nemyslím to nijak špatně, jen prostě nechápu, jak někomu může chutnat maso z utýraného zvířete (emoce se promítají do zdraví každého), krmeného často geneticky modifikovanou sójou (kvůli které se kácí Amazonie) a ještě mlaskat blahem :)

    Jako veganka jsem maximálně šťastná, spokojená a krásně si pochutnám, nijak mě to neomezuje :) i spousta sportovců jsou vegani např. sestry Williamsovy :)

    Krásné video - doporučuji http://www.youtube.com/watch?v=ZjgdxO7DCEY#t=1887
    a knížka vypadá moc dobře, asi si ji pořídím. VEGAN POWER!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat