Vánoční PRIMARK a výlet do Holandska

Mám toho tolik, že ani pořádně nevím, kde začít :)

S mými rodiči a přítelem jsem jela na výlet do Holandska (Amsterdamu) přes Německo, kde jsme zůstávali na noc u známých (nevyprávím to jen tak, má to pointu, ale až v příštím článku!! :D). 

Do Holandska jsme jeli hlavně do Amsterdamu a věděla jsem, že v Holandsku jsou i Primarky, ale ne přímo v Amstru. Nijak blíže jsem to nezkoumala, jen jsem najela na webovky Primarku a vytiskla si všechny, které byly v Holandsku. 

První den jsme se opravdu procházeli v Amstru, ale druhý den bylo hrozné počasí, mrholilo, a vzhledem k tomu, že jsme byli autem, tak byl čas vytáhnout mého "průvodce" Primarky a najít nejbližší městečko :D. Taaaak, já, holka šikovná, ještě že jsem si to vytiskla :D. V malém městečku Almere, vzdáleného 40 min od centra Amstru se ukrýval první Primark, který jsem navštívila. Druhé městečko, které jsme navštívili, bylo Zaandam. A to je vzdáleno autem pouhých 20 min od centra Amstru. No, krása!! Nakonec za svůj krátký výlet jsem byla v Primarku 3x!! Jednou v Almere, podruhé v Zaandamu a potřetí také tam, protože maminka s kamarádkou po našem výletu a mých nákupech taky vyjádřily zájem se tam podívat, tak se tam jelo ještě jednou další den ráno (a byli jsme tam 20 min po otevíračce a musím říct, že takhle uklizený a srovnaný Primark jsem nikdy neviděla!! :)



Omlouvám se za kvalitu fotek, asi chápete, v tomto děsném počasí, co je teď v ČR se dost dobře nedá fotit, ale chtěla jsem udělat článek co nejrychleji, pokud by někdo jel do Primarku a chtěl inspiraci. 

Ještě dodám, že věci tam byly v podstatě stejné, jako byly např. ve Vídni, sortiment se moc neliší. 

A teď k nákupům. Vzhledem k tomu, že nepovažuju oblečení z Primarku za bůhvíjak kvalitní, tak spíše tam kupuju základní věci, které v šatníku nesmí chybět. Ovšem, o nákupech v Primarku a o názoru na věci jsme psala TADY a moje sestra TADY.


Koupila jsem si 2x bílé tričko pod svetry, velikost jsem vzala o něco větší, protože je o dost delší. 95% bavlna, 5% elastan za 5 EUR jedno.



Černá šála mě zaujala svým zlatým zakončením. Vzhledem k tomu, že se občas obléknu celá do černého, tak ta šála pak outfit oživí. Je z 90% viskóza a stála 5 EUR.



Zlato-béžová šála se mi zalíbila na první pohled a bylo to vlastně první, co mi přistálo v košíku. Tyto zemité barvy mám moc ráda a šálu využiju. Zase 95% viskóza a cena stejná - 5 EUR.



 Vzhledem k tomu, že při mé minulé návštěvě jsem na zkoušku koupila za 9 EUR osušku, která se mi zdála být poctivější, odzkoušela jsem ji doma, vyprala a pořád vypadá dobře, tak jsem koupila ještě krémovou.


Roztomiloučkou kosmetickou taštičku dostanu k Vánocům :) Přítel mi ji dovolil vyfotit a zabavil :D



Domácí papučky jsem chtěla už nějakou dobu. Na běžné běhání a úklid to není, beru si je, když sedím u pc nebo se dívám na film atd. Prostě skoro žádný pohyb, protože jinak by se mi dost potila noha, všechny tyhle válenky jsou totiž z polyesteru. Tyto za 7 EUR.




Tričko s králíčkem jsem vzala ze slevového stojanu. Zlevněno ze 7 EUR na 3 EURA. Roztomilé, tak akorát na doma ;)



Takové pyžamové kalhoty miluju a nic jiného doma nenosím (když teda nepočítám dny, kdy nevylezu s noční košile...).. Skvělé měkoučké kalhoty za 8 EUR (další den je musela mít i moje máma :D).


Punčocháče za 4 EUR. Ono člověk si řekne, že to není nic záživného, fotit punčocháče, ale nefotila jsem to jen tak. Sice světlo je můj nepřítel a nedaří se mi to zachytit, ale tyto punčocháče mají ze strany kůže takovou fleecovou vrstvu, jsou měkoučké a hřejí. Takže jsem si koupila hnědé a černé a už vím, že tyto punčocháče se stanou mým pravidelným kupem v Primarku ;).



S přítelem pořád zútulňujeme byt a když jsme viděli tento rámeček v Primarku za 5 EUR, tak jsme ho hned hodili do košíku, ještě jsme měli štěstí na poslední bílý, jinak už tam měli jen černé. 


Odličovací tampónky, 160 ks za 1 EUR. Nejdříve jsem si koupila jen jedno balení, vyzkoušela na hotelu, a pak si koupila další 2. Vyhovují mi, jsou měkké a nepouští.


Spodní prádlo v Primarku nakupuju ráda, ale nesnáším tam hledání velikostí, když je vše rozházené. Když jsem tam byla hned po otevíračce, tak vše bylo tak krásné srovnané, že jsem si vybrala hned a bez přehrabováni. Pruhované kalhotky jsem už jedny doma měla z minulé návštěvy Primarku a jsou tam příjemné a pohodlné, že jsem si koupila troje další - 2 EUR/1ks. Červené s černým lemováním jsou též moc pohodlné a mám je doma i v jiné barvě 2 EUR/1 ks. Leopardí a červené jsou bezešvé a stály 6 EUR/2ks.





Svíčka se sovičkou se mi moc líbila a přítel ji koupil i babičce. Jedna za 3 EUR.



A poslední věc, kterou jsem si koupila byly náušnice za 1,50 EUR. Jsou to takové naprosto klasické náušničky, které nosím denně.


Primark Almere:




A pro představu pár fotek, jak vypadá Primark po ránu, když ještě nezažije dav lidí. Primark Zaandam:








Už nakupujete vánoční dárky? Jaký máte názor na Primark?

A.

Komentáře

  1. - Kosmetická taštička je nádherná !
    - Sovička jako svíčka - krása.. mám poslední dobou hodně ráda vše, na čem je sova..
    - Naušničky vypadají taky hezky - jednoduché a hezké.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky ;) Tyhle drobnůstky se v Primarku vybírají moc hezky ;).

      A.

      Vymazat

Okomentovat