"Plant Nanny" aneb jak dodržet pitný režim?

VŠEM VÁM PŘEJEME ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK, AŤ SE VÁM SPLNÍ KAŽDÉ PŘÁNÍ!!!

Co třeba začít rok předsevzetím, že budete dodržovat pitný režim? :)

Řekla bych, že opravdu hodně lidí má problém s pitným režimem. A ano, mluvím opravdu o vodě. Obyčejné, nejlépe neperlivé vodě.

Lidé mají spíš hodně výmluv, proč nevypiji potřebné množství vody denně. Nestíhám/mám běhavou práci, tak nemám kde se napít/nemám potřebu pít atd.

Ono se to ale dá naučit. Já jsem se to naučila před lety ani nevím jak, ale řekla bych, že jsou dny, kdy se opravdu musím hlídat.

Jednou mi přítel řekl o aplikaci "Plant nanny". On si původně myslel, že je to nějaká hra a nevěděl, že je to aplikace na pomoc kontroly pitného režimu. On se na to vykašlal, ale já jsem se chytla. Je spousta aplikací, které Vám umožní sledovat, kolik jste už vypili a kolik ještě vypít máte atd. Ale tohle je zábavnější forma.



Zadáte svoji výšku, váhu a jak moc sportujete. Plant nanny za Vás vypočítá, kolik litrů vody byste měli denně vypít.

A potom už pijete a hrajete. Máte na výběr rostlinky, ty rostou tím, že pijete. Navolíte si různé skleničky s různým množstvím vody/čaje, to je jedno, a když se napijete, tak to zaznamenáte i do Plant nanny. Je to hrozně jednoduchý způsob a hlavně Vás bude bavit pozorovat, jak kytka roste, sbíráte semínka od těch, co už vyrostli a za ně můžete kupovat různé doplňky.


Já jsem začala hrát 1. září 2013 a ještě pořád mě to drží. Na svátky vymýšlejí různé tematické kytky, takže je to i zábava.





Pokud nepijete, rostlinka umírá :(




Moje doporučení, jak dodržovat pitný režim:
- pokud jsem v práci v kanceláři, vždy mám u sebe láhev s vodou a skleničku (tu mám jen proto, že je mi blbý tam pít z láhve), doma mám u sebe prostě láhev s vodou a piju,
- někdy dělám doma i to, že mám půllitr a nalévám si do něj vodu z filtrační konvice, takže zase přesně vím, kolik vypiju,
- dělejte si čaje, s přítelem jsme si udělali rituál, že večer si uděláme konvici dobrého čaje a pijeme :),
- nešetřete na čaji - zkoušejte nové příchutě, kupte si i sypané čaje, bude vás proces přípravy a pití víc bavit,
- pokud vám nechutná obyčejná voda, což slyším poměrně často, udělejte si do flašky neslazený čaj a klidně si ho dejte i do lednice, pak si ho nalévejte jako vodu, vždyť je to jedno, hlavně pijte (a ne černý čaj)..,
- pokud musíte pobíhat po městě, kupte si filtrační láhev a natočte si vodu normálně kdekoliv z kohoutku, výhodou je to, že prázdná flaška není těžká a můžete se kdekoliv napít,
- pokud nechcete pít ani filtrační vodu z kohoutku, pořád to není výmluva, všude jsou trafiky, kde se dá koupit balená voda,
- v případě, že nemáte chytrý telefon a nemůžete si stáhnout nějakou chytrou aplikaci, která vám bude připomínat, že se máte napít, budík na telefonu má opravdu každý, takže si nastavte budík třeba na každé dvě hodiny, aby vám připomněl, že se máte napít,
- pokud jste někde na party, tak si objednejte neperlivou vodu a prokládejte ji alkohol, pokud je party u někoho doma, prostě si natočte vodu z kohoutku - hlavně se nevymlouvejte!

Co vy a pitný režim? Daří se vám dodržovat? Jaký máte názor na slazené šťávy a limonády? A co nejraději pijete? :)

A.

Komentáře

  1. vím, že nepiju úplně tolik, kolik bych měla, tak jsem si k narozeninám přála krásnou lahev Equa...akorát jsem zjistila, že teče, takže byla na reklamaci a nová, kterou poslali obratem, zase teče, takže teď zase nepiju :-/:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo a ještě...má aplikace nějaký widget na ploše nebo ji musíš pořád zapínat, abys zjistila, jestli kytička nechce pít?

      Vymazat
    2. Ta aplikace Ti to sama připomíná snad právě každé dvě hodiny, že se máš napít, vyskočí ti to na displeji, takže určitě nezapomeneš :)
      Já jsem slyšela dobré ohlasy na tu láhev Bobble s filtrem (nebo jak se jmenuje :D)

      A.

      Vymazat
  2. jee to je prča :) tak jsem zvědavá, jak mi poroste... já jsem začala pít z menších skleniček, klidně tak v práci vypiju celou lahev vody, což mi dřív dělalo problém. tu malou skleničku prostě exnu a hned si naliju novou. a k vánocům jsem dostasla tu bobble láhev, tak jsem na ni zvědavá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych pila i tak, ale takhle je to zábavnější vybírat si ty kytičky a tak :)

      JJ, to je nejlepší, nějakých 250 ml dáš hned.. :)

      Držím palce, ať ti to vydrží ;)

      A.

      Vymazat
  3. No tak to je super aplikace, asi stáhnu a vyzkouším, možná nahradím svoji stávající. Díky za tip:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mne právě tato aplikace přijde taková pěkně barevná a "hraješ si" :)

      Vymazat

Okomentovat