Oční stíny Guerlain

Nikdy jsem se nijak na oční stíny od Guerlain nezaměřovala a najednou jsem viděla ty stíny, jako vždy u Guerlainu – v krásném obalu. Obecně si myslím, že Guerlain má krásné obaly, ale řada Terracotta se mi ještě obzvlášť moc líbí. 


Stíny mají pěnový aplikátor a jsou ukryté v obalu, takže se nanáší pouze tím aplikátorem, nikam je nevysypáváte. Velkou výhodou je to, že nepráší a krásně se nanáší. Je to pohodlné i na cesty, stíny a aplikátor máte pořád s sebou, nemusíte tahat štěteček. 



Mám odstín 02 Holy Smoke. Barva je tmavě hnědá s malinkými třpytkami, které jsou potom na víčku vidět. Vzhledem k tomu, že stíny zemitých barev používám neustále, tak jsem věděla, že se mi další stíny neztratí. 



Po tom, co jsem si stíny nanesla na tělovou bázi NYX, tak jsem si myslela, že se rozbrečím. TYHLE nádherné stíny nic nevydrží ani s bází?? Řekla bych, že do pěti minut se ztratili v záhybu víčka. Ne, ne, ne, to se mi přece nemůže stát!! První stíny od značky Guerlain a hned takový propadák? Báze od NYXu je dost krémová, takže jsem si řekla, že se to prostě musí nějak napravit, tak jsem si koupila svoje první Color Tatoo stíny, za účelem používání jako báze, protože oblíbená voděodolná tužka GOSH došla. Každopádně, nanesla jsem „bázi-stíny“ a na to teprve dala stíny Guerlain. Celý den stíny držely perfektně, takže jsem se uklidnila. Bez báze ale teda nestojí za nic, určitě bych čekala víc. Pořád ale můžu říct, že ačkoliv se mi odstín hodně líbí, možná na té ruce se mi líbil víc, než na víčku :D. Do koutků oka jsem si dala rozjasňovač Catrice.  
Znovu bych si ty stíny asi nekoupila, i když s bázi Color Tatoo se rozhodně osvědčily, takže by záleželo na odstínu – pokud by mě hodně zaujal, tak bych do toho šla.

Tady je vidět, že stín skoro zmizel!!

Takhle stín vypadá s Color Tatoo a drží!!!


Máte nějaké zkušenosti se stíny značky Guerlain?


A.

Komentáře

  1. Stín má hezkou barvu. Ráda nosím hnědé stíny na očích...
    Od této značky jsem ještě nic nezkoušela...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Značku jako takovou moc doporučuju ;)

      A.

      Vymazat

Okomentovat