O dalších nákupech v Německu a Holandsku ;)

Vzhledem k tomu, že první článek jsem věnovala vyloženě Primarku a trošku povídání o výletu, v tomto příspěvku se pověnuju i zbytku nákupů a výletů.




V Holandsku doporučuju k navštívení obchody BLOKKER a XENOS. Najdete tam spoustu blbinek, ale třeba i přístroje do kuchyně. My jsme si s přítelem tam koupili rámeček na fotky a pár dalších drobností. Mimochodem, XENOS najdete i v Drážďanech, kdo tam jezdíte. Když jdete po Prager Strasse směrem k Altmarktu, tak se dívejte po levé straně. Je spíš zapadlý, ale určitě ho uvidíte.






V městečku Almere bylo hnusně, takže jsem tam ani moc nefotila, ale byla tam krásná výzdoba.


V každém holandském městě najdete obchod HEMA, ve kterém najdete vše - kosmetiku HEMA, oblečení, papírnictví, doplňky - je to prostě takový velký hypermarket, asi jako My na Národce.

Městečko Zaandam bylo kouzelné. Další den ráno teda už ne tolik, ale večer to bylo moc pěkné. Doporučuju parkoviště přímo pod Primarkem - vyjedete totiž po eskalátoru a hned vidíte Primark (moje srdce zaplesalo :D).




A hned vedle Primarku mají naprosto úžasný obchod s vánočním zbožím. Schválně jsem se zeptala, co dělají v létě :D a paní mi řekla, že otevírají v říjnu a zavírají obchod v lednu. Byla jsem ráda, že jsme na něj natrefili, protože jsme si s přítelem koupili pěkná světýlka na stromeček se slevou, protože v ČR mi přijdou hrozně drahá :(.





Po cestě z Amstru do Německa jsem se stavili v městečku Roermond, v Designer Outletu, je to stejný řetězec jako více známý Parndorf. Musím říct, že ty davy lidí byly hodně nepříjemné, ale s přítelem jsme zašli do Ralpha Laurena. Ještě jsme to stihli dobře, měli totiž výprodej a pak lidí už bylo tolik, že u dveří stáli prodavači a pouštěli dovnitř po menších skupinkách. Přítel si vybral dva svetry, které dostane k Vánocům. Počáteční cena modrého je 135 EUR, outletová cena 89,99 EUR, zlevněno na 59,99 EUR. Krémový se mě osobně líbí víc a původní cena 125 EUR, outletová cena 79,99 EUR, zlevněno na 49,99 EUR. Ano, je to dražší (drahý), ale sama od nich svetr mám a je opravdu kvalitní.

Jinak mě outlet moc nezaujal, moc lidí a samé dražší značky, možná, kdyby tam byly slevy, tak by to bylo příjemnější.



V Amstru (ale i v jiných holandských městech) máte na každém kroku Albert, někde větší, někde menší. Já miluju zahraniční obchody s potravinami, takže i tam jsme nakoupili. Přítel si vzal zelený čaj s kokosem (já kokos nesnáším - kromě Bounty :D), nevím, jak to chutná, ale voní to opravdu po kokosu. Typické holandské vafle jsou nutností :) A v supermarketu Aldi jsem objevila Choco Pindu, tak jsem ji musela vzít pro zasmání do práce :D Jo, a ještě jsem si v Albertu koupila typický kráječ na sýr, v ČR mi přišly dražší a v Holandsku jsem ho koupila za 100,-





Vzhledem k tomu, že jsme jeli přes Německo, zůstávali jsme na noc u známých, což znamená, že i tam jsme navštívili místní obchod - Rewe (ta pointa z minulého článku!! :D), a tam jsem udělala taky velký nákup :D.

Výběr čajů mě potěšil - Vanilka s broskví, kolekce bylinkových čajů Twinings a nejvíce Lipton - zelený čaj Strawberry cupcake a černý čaj Blueberry Muffin. Čaje od Liptonu jsem hned ochutnala - jsou skvělé!! Budete-li v zahraničí (u nás ještě nejsou) a natrefíte na ně, kupte si je :) Nádherná vůně a i chutově jsou dobré.


Přítel má rád Muller mlíčka, takže když viděl limitky, které nemáme, tak si je hned nabral :).


Pomazánka Lotus. Byla za 1 EUR, to jsem tam nemohla nechat.


Ajvar mám moooc ráda, takže když jsem ho viděla, hned letěl do košíku.


Protože jsem musela zabrousit do oddělení čokoládek, tak jsem koupila Milku se sušenkami, která je naprosto výborná (!!!) a Milku s choco jelly pro ségru. Ritter sport s jahodou a vaflí taktéž pro ségru.


Ačkoliv sama moc ráda vařím a peču, tak někdy jsou chvíle, kdy radši udělám něco z krabičky. A protože přítel je zvyklý snídat sladké, tak jsem vzala nějaké polotovary. Není to poprvé, co je kupuju, takže za mě - německé polotovary - ano!! Zvlášť ta marmor-wolke je výýýýýborná!!!!


Oreo dort jsem tam nemohla nechat :).


Oreo sušenky s čoko polevou jsou snad ještě lepší než ty normální!


Koupila jsem si od Vitalis 7 Korn-Musli a jsem na to zvědavá, vypadají hodně dobře na svačinu.


Wasa chlebíčky jsou dostupné i u nás v DM, ale nejsou tam všechny příchutě, třeba čoko tam nenajdete, takže si je kupuju v Německu, prodávají v balení po třech.


A co mě hrozně moc překvapilo, stojan s kosmetikou WET N WILD. Ale vzhledem k tomu, že jsem nechtěla jen tak nic kupovat s kosmetiky, omezila jsem se na dva laky na nehty. Akorát teď mám třeba na nehtech ten fialový a na něm ten černý s třpytkami a zatím můžu říct, že výdrž nic moc, ale mám je bez nadlaku, tak uvidíme ;). Barvy jsou to krásné, takže určitě budu používat.








Jinak v Německu jsme zajeli do outletu Wertheim Village. Za mě osobně nic moc. Nic jsem si tam nekoupila a prošla jsem si ho poměrně rychle. Ale mají tam moc pěknou výzdobu. Obecně tyhle outlety jsou nejlepší, když v nich jsou slevy, pak se to víceméně dá..



Máte rádi zahraniční obchody s potravinami?

A.

Komentáře

  1. ty laky jsou nádherné! jinak Pinda pobavila a závidím Lipton blueberry Muffin, ten bych brala. u nás jsem ho neviděla a pochybuju, že uvidím :( zahraniční obchody s potravinama mám moc ráda, vždycky bych si měla a sebou brát jeden kufr navíc na kosmetiku a druhý na jídlo. my jsme byli nedávno v Chorvatsku a taky jsme tam dělali nájezdy, na obyčejný Spar :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, barvy nádherné jsou, ale zatím to samé nemůžu říct o výdrži.. :( Jeden den a už se loupal.. Ještě zkusím s jinými topcoaty, ale je až je mi to divné.. :(

      Já si myslím, že se objeví.. akorát do ČR do vždycky trvá dýl.. :(

      Jooo, v Chorvatsku jsem se hojně zásobila Ajvarem, mandarinkovnicí (ale domácí) a vínem (taktéž domácím) :))

      A.

      Vymazat

Okomentovat