Kindle pro androidy a e-knihy zdarma

Není to tak dávno, co jsem si stěžovala na to, že nemám až tak moc v oblibě knihy jako dárky. Zbožňuji totiž knihovny (ale jako fakt). A v poslední době mě také zaujala aplikace Kindle pro androidy (pro ty, co nemají čtečku Kindle nebo nějakou jinou... existuje taktéž Kindle pro Blackberry, ale bohužel jen pro US   :-( 

A jak to vše začalo? Poslední měsíc (možná více) nabízela Alza k nákupu nad 3 tisíce Kč několik e-knih jako dárek (+ 1 audioknihu). Když mi pak přišel "e-balíček", tak některé knihy šly stáhnout pouze "pro kindle" (nebo jinou čtečku). Něco teda šlo stáhnout i v pdf, ale na mobilu se to pak fakt blbě četlo. 


Kindle aplikace

Takže jsem zkoumala a objevila, že Kindle aplikaci si mohu stáhnout do svého mobilu - odkaz zde. Asi kdo máte čtečky, tak vás to tak fascinovat nebude, ale mně se fakt líbí, jak tato aplikace přepočitává, kolik času zbývá do konce kapitoly anebo do konce celé knihy :-)   Takže - už se mi nikdo nemůže divit, že knihu o 500 stránkách klidně přečtu za den - to počítadlo totiž ukazuje, že "kniha bude přečteně za 10 hodin"!   

Knihy z Alzy

Od Alzy mi přišly tyto knihy:



Mám přečtené 3 (+ Mládí v hajzlu nepočítám - to jsem si přečetla většinu dílů ještě na střední škole... jestli ne základce).

Jo Nesbo, Lovci hlav - Tu jsem si vybrala jako první. Když jsem knihu četla, tak mě napadlo, jestli nějaké věty (nebo i celé pasáže) nejsou zkrácené. Tak jsem si to ověřila v knihkupectví - a ne, je to stejné. (Takže se nemusíme bát, že by Alza nám "darovala" nějaké zkráceniny.)

O obsahu se zde rozepisovat nebudu, ale přečtení knihy bych doporučila, protože (i) autor vcelku dobře popisuje, na co se někteří headhuntři zaměřují a určitě se to pák dá využít i v životě (nebojte, to vše je jen na začátku, není o tom celá kniha), (ii) kniha se čte poměrně rychle, nápad je zajímavý  a mohu říct, že je zajímavá (ačkoliv ten styl psaní mi úplně neseděl - to kvůli tomu pocitu, že něco bylo zkrácené). Četla jsem několik názorů, že film Lovci hlav byl možná i lepší než kniha. Nevím, neviděla jsem. (Ale na rovinu říkám - kdybych si tu knihu koupila, tak bych z ní radost až tak neměla.)

Hakan Nesser, Hlavolam - Druhá kniha, kterou jsem z balíčku četla. Moc mě teda nebavila. Kniha detailně popisovala některé pasáže, které (alespoň z mého pohledu) neměly důvod. Ano, zápletka mě zaujala, vraha jsem neodhadla... Ale i v průběhu čtení nebyl takový problém knihu odložit stranou a jít dělat něco jiného. Plus navíc nemám moc ráda, když kniha přeskakuje z minulosti do současnosti v každé druhé kapitole. 

Lars Kepler, Svědkyně ohně - Tak tohle bylo opravdu moc povedené. Od Keplera (resp. od manželské dvojice, co píše pod pseudonymem Kepler) jsem četla Hypnotizéra před pár lety. Bylo to zajímavé, ale nějak jsem neměla potřebu vyhledávat další knihu tohoto autora (což byla Paganiniho smlouva). Ovšem po přečtení Svědkyně ohně... (což je třetí kniha). Je tam několik paralelních příběhů, které (samozřejmě, jak jinak) se nakonec propojí. Rovnou vás varuji - kniha končí tak, že rovnou "začíná" další kniha. Takže, po přečtení opravdu chcete co nejdříve začít číst další díl (Písečný muž). Dle recenzí,  co jsem se dívala na Písečného muže to není tak dobré... Takže si asi počkám než si od někoho Písečného muže vypůjčím. Ale jinak Svědkyni ohně fakt doporučuji. 

Další e-knihy zdarma

Zde je přehled portálů, které nabízí knihy zdarma - http://www.amazon.com/b?node=2245146011

Zorvna teď v Kindle obchodě zdarma ke stažení - Bídníci, Tajúplný ostrov, David Copperfield, ... To vše teda v angličtině. Vsadím se ale, že pokud budete hledat, tak najdete něco i v němčině / italštině / ruštině / atd. 

Když si kliknu přes samotnou aplikaci na "kindle store" a do vyhledávače zadám "free kindle books", tak se objeví nejčastěji stažené knihy zdarma. Většinou (z nějakého důvodu) se jedná o erotické romány :-)  Pár jsem si jich stáhla a teda - jako na procvičení angličtiny dobrý :-)  Většina z nich obsahuje buď jenom několik kapitol, anebo je to pouze první kniha z x dalších. Protože je fajn opravdu spíše na procvičení jazyka. 

Pokud se čtením v cizím jazyce teprve začínáte - vytrvejte. Jde jen o to, si na to zvyknout. 

Věřím, že hodně z vás bude mít přes svátky volno a že bude mít hodně času na čtení :-) Tak si ho užijte!

S.

Komentáře

  1. knihy zdarma najdeš na www.ekniha-zdarma.cz a je to legálně!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Hledáte návod nebo radu, jak najít svého vysněného partnera, co si vzít na sebe na rande – tedy co frčí u žen a naopak u mužů? A co je totální propadák? Jak vylepšit svůj image, o čem si povídat, jak do balení zapojit internet nebo telefon? Na co si dát pozor u seznamek a z jakých důvodů, jak do toho všeho pasuje facebook a která fotka se za vaši profilovou hodí nejlépe a proč? Nejlepší rady, doporučení a postupy najdete pohromadě právě v této knize o „balení“, seznamování a flirtu. Jsou tam konkrétní, jasné a srozumitelně podané informace - u této knihy se zaručeně nudit nebudete. Pokračujte sem www.erada.cz/?p=1151 a eknihu si stáhněte - zdarma.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat