Jaké dárky mám a nemám ráda (nejen na Vánoce)

Po přečtení různých článků o tom, kdo si co přeje na Vánoce nebo naopak čím obdaruje své blízké jsem usoudila, že jsem divná. Většinu "dárkových klasik" totiž nemám ráda. Například:

1. Kosmetické balíčky - ty přímo nenávidím. Ačkoliv miluji koupele, tak ani pěnu do vany, ani oleje moc nepoužívám (a když už, tak protože jsem si je vybrala SAMA, protože se mi FAKT MOC líbily). Ačkoliv se klidně sprchuju dvakrát denně, tak sprcháče používám minimálně (to znamená, že jeden sprcháč mi vydrží 4 až 6 měsíců). Takže si to spočítejme - když za rok dostanu sprcháčů 5 (dejme tomu), a využiju 2 (3 max), tak co s tím zbytkem? Obdarovávat ostatní něčím, co sama nemám ráda neuznávám. Takže mám doma fakt bohaté zásoby.

2. Svíčky - prostě k nim nemám vztah... Ano, mám doma pár svíček, dokonce mám i aromalampu! :-)  Ale abych svíčku zapálila / aromalampu použila, tak na to fakt musím myslet. Tudíž, pokračujeme s matematikou: pokud za rok dostanu 4 svíčky a nespálím ani jednu (dobře, 1 ano - ale z předchozího roku), tak kolik skříní potřebuji na schovávání zásob? :-)  (brzo mi bude 30, takže nebavíme se o svíčkách za jeden rok)

3. Hrnečky - ty v poslední době beru na milost. Asi protože jako poslední jsem dostala takový s "knoflíkem" zvenku, kolem kterého se dá omotat provázek od čaje, takže pořád někam nepadá. Ale jinak, úpřímně - já hrnky fakt nerozbíjím tak často, jak je dostávám :-) )

4. Knížky - prosím, nekamenujte mě! Ja fakt čtu! :-) A fakt hodně! Akorát mám ráda knížky vypůjčené. Protože je mám na omezenou dobu, protože vím, že si je přečtu (protože pak nebude úplně příležitost, protože je musím vrátit). U knížek, které vlastním mám pocit, že si je mohu přečíst kdykoliv. TAKŽE - mám doma n e p ř e č t e n é knížky už takových 5-6 let. Protože si je "přece mohu přečíst až nebudu mít ty vypůjčené". A to je ten důvod, proč zrovna já knihy ne moc ráda dostávám (protože tuším, že si je v brzké době nepřečtu :-(

5. Ostatní - levné kosmetické kazety / alkohol, který nepiju /  ... 



... a taky plyšáky! 
(i když, výjimky se najdou)


A už je mi o dost lépe, když jsem se takto "vyřádila" :-) 

Co vy a neoblíbené dárky? 

S.

Komentáře

  1. Odpovědi
    1. A kam je dáváš? :-) My jsme dříve měli vyskládané na kuchyňské lince, ale to prostě není ono... Já fakt nevím, kam s nima :)

      Vymazat
  2. Tak toto jsou asi nejvíc a nejčastěji nenáviděné dárky. Kosmetické kazety (které jsou i v Tescu že jo) by nepotěšily dnes snad nikoho. Samozřejmě nějakej výhodnej balíček z parfumerie by mi radost udělal.

    Kniha to je taky taková poslední záchrana. Ale třeba příteli kupuju knihy během roku a ten je z nich nadšenej. Co se ale nestalo, teď na Vánoce dostal rovnou dvě, protože si v rodině všimli, že mu knihy kupuju já. Tento rok dostal jen knihy.

    A hrníčky. Mám narozeniny v Prosinci a sama jsem si dva hrnky vybrala. Pak jsem chtěla ještě jeden hrozně moc z ebay a ten mi dala náhodičkou kamarádka. Ale teď jsem dostala další hrnek od kamarádky a ten už mě nepotěšil skoro vůbec. Už to fakt nemám kam dávat. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím - balíček z parfumérie je něco jiného :) Sama jsem na Vánoce dostala voňavku + k ní tělové mléko (oboje menší balení) - to se mi líbilo hodně.

      Mám spoustu kamarádek, které mají doma knihovny a těší se, až je celé zaplní. Takže neustále něco kupují a pro ně jsou pak nejlepším dárkem knihy. Já si vždy říkám, že pokud jsem u někoho doma knihovnu neviděla, tak prostě knihy nedaruji..

      Hrníčky - chápu, chápu :-)

      Vymazat

Okomentovat