Jaké byly Vánoce 2013 a co jsem dostala?

Doufám, že jste vánoční svátky prožili v klidu, s rodinou a pořádně jste si odpočali!

Já jsem 23.12. byla v práci, takže na 24.12. jsem se opravdu hodně těšila! :) 27.12. mě zase čekala práce, takže jsem se snažila co nejvíce odpočívat.

Vzhledem k tomu, že naše rodina je již poměrně velká, tak s přítelem Vánoce slavíme několikrát :)). A od toho se, samozřejmě, odvíjí i dárky. Vánoce vlastně slavíme 3x, takže si 3x dáváme dárky a taky 3x dárky dostáváme :) Takže se prosím nedivte, že je toho víc.

24.12. máme "štědrovečerní" oběd s části rodiny přítele, dále máme večeři s mými rodiči a rodinou sestry, 25.12. máme s přítelem znovu "štědrovečerní" oběd s druhou částí jeho rodiny, který se táhne až do večera :).


Největší dary vždy dostávám od své rodiny, tj. moje rodiče a sestra s manželem. Od přítelovy rodiny dostávám o něco menší dárky, ale o nic miň horší. Větší dary od rodičů a sestry se řeší tak, že se obvykle domluvíme, co kdo chce a taky to dostaneme.

A tak jsem přišla k zrcadlovce. Zrcadlovka byla už velmi dlouho mým snem, takže už několikátý den fotím všechno kolem a moje nadšení odnáší přítel, který se musí dívat "jak se mi to povedlo, co? :D". Dostala jsem Canon EOS 600D. Pro totálního začátečníka super a k tomu jsem dostala i knížku, abych věděla, co a jak :).


Menším dárkem od rodiny přítele byl doplněk k foťáku, a to paměťová karta, abych mohla fotit, fotit a fotit!

Dalším velkým dárkem byl notebook od mého milovaného. Vzhledem k tomu, že můj notebook byl nesnesitelně pomalý, nekolegiální, nepřátelský, pořád se sekal a moc nechtěl komunikovat, přítel se rozhodl pro tento veledar. Ano, chvíli se mnou mluvil o MACu, ale to jsem prostě zatrhla jakožto moc drahý a možná někdy jindy..

 
 
Na Windows 8 si musím trošku zvyknout :D


Tento rok se s kuchařkami roztrhl pytel. Klenoty jsme si dali navzájem s přítelem. A kuchařku od Pohlreicha jsme chtěli od babičky. Jako kuchař je mi více sympatický Vaněk, ale od Pohlreicha jsem chtěla tuto kuchařku, protože jsem pořad "Česko vaří s Pohlreichem" několikrát viděla a recepty mi přišly opravdu snadné a rychlé. Já vím, že se recepty dají sehnat na netu, ale mně se kuchařky líbí v papírové podobě :)


Dále jsem dostala dvě knížky od přítelova dědy. Autorku neznám, ale má to být něco napínavého, tak jsem na to zvědavá.


Voňavky jsou dost tradičním dárkem, Lancome jsem vybírala s přítelem sama, Armani se mi moc líbil, ale nebyl mi hned dopřán, o to víc mě překvapilo, když jsem ho dostala od maminky přítele.


Od přítele jsem dostala dlouhou šálu. Na šály jsem trošku úchyl, mám jich hodně a hrozně ráda je střídám :). Miluju dlouhé a teplé šály, do kterých se můžu zabalit :).


Nějak nevyžaduju od nikoho kosmetiku, protože vše potřebné si koupím sama a žádné speciální přání jsem neměla. Dostala jsem dárkovou kazetu od Dove, mýdlo asi k někomu poputuje, protože mýdla moc nepoužívám a sprcháč se vždycky hodí :).


Moje kosmetická taštička, kterou jsem měla asi 3 roky už dosluhovala, takže jsem od miláčka dostala novou, mohli jste ji taky vidět v nákupech z Primarku.


Mým přáním byly tyto svícny z Ikey. Vypadají moc pěkně a svátečně. Přítel mi k tomu ještě dokoupil svíčky, takže jsem si je hned mohla vyzkoušet.

 

Dárkovou kazetu s italskou tematikou jsme s přítelem dostali spolu. Pesto, rajčatový protlak, omáčka a těstoviny se prostě vždy hodí.

 

 
 
Sestra zná moji slabost (ona ale není jen u mě :D) pro Marks&Spencer, takže mi koupila fíkovou omáčku, už se moc těším, až ji ochutnám a čaj, který jsem už měla před tím a vím, že je dobrý.

 

Dostala jsem ještě pár drobností, které sem ani nebudu publikovat.

Vánoce byly hodně štědré a jsem všem moc vděčná.

A co jste dostali vy?

Pokud jste dělali podobný článek s dárky, hoďte mi na něj klidně odkaz, ráda šmíruju ;)

A.

Komentáře

  1. Tyy jo, to jsou nádherný dárečky, přesně podle mého vkusu!;) Zrcadlovku i knížku k ní mám úplně stejnou a fotí se mi s ní moc dobře, máš takový ten kit se základním objektivem?:)

    Kuchařku od Pohlreicha máme doma taky, ty recepty jsou zajímavý, ale zároveň nic složitýho, což je fajn.:) Já jsem zas dostala kuchařku od Dity P., její pořad jsem měla strašně ráda a ty recepty jsou prostě úžasný, vždycky se snažím ukořistit na začátku měsíce Albert magazín, jehož je redaktorkou, protože je to jeden z mála food magazínů, podle kterýho opravdu vařím.:) A mamča to nejspíš zaregistrovala, protože jsem dostala i kuchařku Albert a už jsem podle ní včera udělala vývar a budu muset zítra kupovat maso na novou várku, jaký měl úspěch.;)

    Parfém Trésor in Love jsem si vybrala na Vánoce tři roky zpět a přestože je to jeden z mých těžších, mým ho na zimu ráda a je to taková příjemná nostalgie, protože jsem ho začala používat v době, kdy jsme se dali dohromady s přítelem a vždycky když k němu přivoním, vzpomenu si na to.:)

    Jinak ta krabička manufaktura je taky nádherná dekorace, mám stejnou a skvěle se vyjímá v koupelně nebo na toaletním stolku.;)

    A jasmínový čaj vypadá lahodně, taky hrozně ráda brouzdám po potravinách MS a okukuju, zkoumám a tak.:) Určitě na něj mrknu příště.;)

    Měj se hezky, Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano :) Zatím mi to naprosto stačí, třeba později si pořídím další objektiv. Máš na ten foťák nějaké šikovné pouzdro?

      Albert miluju, ten mi naštěstí každý měsíc přistane v Ipadu v elektronické podobě, takže nemusím bojovat a každé tištěné číslo. Já nemám tu kuchařku, co je na prodejně teď (ale za 99,- si ji asi pořídím :D), mám tu, co byla minulý rok a je tlustší, prodávala se za 300 nebo 400 Kč.. nebo byla za nálepky... A dělala jsem podle ní cukroví :)

      Mně i ta Si připadá víc zimní, přesně takové vůně se mi na zimu líbí :)

      Ještě můžu doporučit z MS bílý čaj s malinou, taky dobrota ;)

      Díky za komentář ;)

      A.

      Vymazat
    2. Do začátku je skvělěj.:) Já jsem Ježíška prosila o objektiv Canon EF 50mm F 1,8 II, se kterým se dají lépe fotit detaily a portréty vypadají taky lépe, zároveň se s ním krásně fotí koncerty, což ocení hlavně přítel.:) Pouzdro bohužel nemám, už půl roku se přemlouvám ke koupi a nikdy se k tomu nedostanu:D stejně tak je to i se stativem:-P...

      Jee no vidíš, to mě nenapadlo s tím ipadem, na to musímk taky kouknout, moc děkuju za tip!;)
      Aha, tak tu z minulého roku jsem nezaregistrovala, to mě mrzí...každopádně tu letošní doporučuju, jsou v ní vážně supr recepty.;)

      Tak to já příště zakotvím v sekci s čaji a prozkoumám to.;)

      Vymazat
    3. Díky za tip :)

      Já se musím po nějaké pouzdře podívat, protože se bojím, že jak to hodím do kabelky, tak se mi poškrábe :(

      JJ, na v té Albert aplikaci máš i všechna archivní čísla, což je fakt super ;)

      A.

      Vymazat
  2. Já byla taky 23. prosince v práci, takže vím jak ses těšila na Štědrý den. Máš svátky opravdu pestré, tolik návštěv :-) Jinak dárečky krásné. I mě se hrozně moc líbí ty svícny a jednou si je určitě koupím, jen jim vymyslet místo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takhle pestré do asi bude už napořád :))) Teda prozatím to tak vypadá :D

      Já jsem se na ty svícny dívala tak dlouho, že už mě přítel nemohl poslouchat :D A tahám je z místa na místo, tj. dávám je tam, kde se mi to zrovna hodí :D

      A.

      Vymazat
    2. Děkuji za odkaz na svícny v akci :-) Chci je ještě víc :-)

      Vymazat
  3. Tak to jsou opravdu hezké dárky, hlavně se mi zamlouvají ty kuchařky :-) Jinak tu "příhrádku" z Manufaktury mám taky a je strašně užitečná a hlavně pěkná :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo, už si plánuju, co si do ni dám :D

      Ty kuchařky jsou naprosto parádní. Zatím zkoumám a nevím, co dřív uvařit :))

      A.

      Vymazat
  4. Máme skoro stejný model Canonu a ten pytel s jídlem bych brala taky. ;) !!

    OdpovědětVymazat
  5. Doopravdu štědrý Ježíšek! :) Ty parfémy voní úžasně, bohužel je nemám doma :P A zrcadlovka - wow! Asi jsi opravdu byla hodná :)) Krásný dárky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc štědrý ;)
      Jj, podle mě pro mě jsou to vyloženě těžší zimní vůně :)

      A.

      Vymazat
  6. Krásne vecičky! Tie svietniky z Ikey sú naozaj efektné a niečo pod zub tiež nikoho neurazí :)
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  7. Velmi pěkné :) Svíčky potěší asi každou :D Knihu od Polreicha máme doma tento rok taky - ale obdržel jí manžel :) Zrcadlovku upřímně závidím :)
    SpaceSusi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Zrcadlovku si taky závidím, sama jsem nečekala, že je to tak skvělé :))

      A.

      Vymazat
  8. Nádherné dárky, ty jsi musela být úplný anděl:-) Brala bych všechno, to jídlo vypadá dost dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Sama jsem nečekala, že se toho nakonec sejde tolik :)

      A.

      Vymazat
  9. dárky krásný, notebook už bych pomalu potřebovala :) Koukala jsem, že hodně blogerek letos dostalo nový foťáky, což tedy je něco, bez čeho já se obejdu, fotím asi 5 let starým kompaktem na automat a myslím, že mám docela pěkný fotky, je fakt, že to barevně není někdy ono a večer je to zrnitější, ale stačí mi to. podezírám se z toho, že bych se se zrcadlovkou nenaučila, jsem na to líná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já jsem foťák nedostala kvůli blogu, ale z jiných důvodů, ale na blog se to také hodí :)) To byl právě už můj pradávný sen, takže mě baví se na tom i učit :)

      A.

      Vymazat
  10. páááni, takové krásné dárečky :) tu zrcadlovku fakt závidím :) a ty knížky o vaření vypadají také skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  11. no samé krásne darčeky. Wau a armani a sííí - tak to je vona krásna :)

    OdpovědětVymazat
  12. Díky za návštěvu na mém novém blogu, dárečky jsem ti tu zkoukla a já bych byla nejvíc nadšená ze zrcadlovky, notebooku, a MS - ten já taky miluju. Tresor in Love používá moje sestra, je to pěkná elegantní vůně a flakonek je taky moc povedený.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář ;)

      Ze zrcadlovky a ntb jsem opravdu nadšená nejvíce ;)

      Vymazat

Okomentovat