Věcičky z koupelny


Dnes si tu takhle říkám, že bych se mohla podělit o fotky několika věciček, které schovávám ve své koupelně (mimochodem, nově zrekonstruované!). 

já vím - na aranžování věcí moc nejsem... moje sestra ze mě vždy šílí

Začnu tím uprostřed - pinzetou. Mám ji strašně ráda, protože prostě vypadá jinak než všechny ostatní. Kupovala jsem ji v nějakém obchůdku s kosmetikou ve Fashion Aréně (outlet Štěrboholy)... a to bylo asi přes 2,5 lety. Mám ji dodnes a slouží velmi dobře :-)

Nůžtičky - ty mám též ráda, protože (opět!) vypadají jinak než všechny ostatní. Kupovala jsem si je kdysi v obchůdku This&That, jak byl ve Vodičkové v Praze, ale k sehnání jsou všude možně. Dokonce si myslím, že jsem je viděla i někde na tržišti. 

A můj nejnovější nákup :-) Linky na oči - kupovala jsem si je na ebay zde (jak nakupovat na ebay článek zde). Jako za asi 20 Kč nemůžu čekat nic extra, že :)   Ale už jsem si je párkrát zkusila - nějakou dobu vydrží (resp. když na rozdíl ode mě nesaháte na oko, vydrží i dobře). A hlavně to balení, to je sladké :-)



Tyhle ušní tyčinky jsem si pořídila kdysi přes www.lekarna.cz. Ovšem pořád jim nemůžu přijít na chuť. "Misková část" slouží k jednoduchému čištění, a vatová část už pouze k dočištění. Přijde mi, že tu miskovou část moc z nás nevyužije... Nebo si to vykládám nějak špatně? 



A mé poklady :-) V misce s pozlaceným víčkem schovávám šperky, které používám nejčastěji a mám je proto rovnou v koupelně. 



A pak Missha - Missha’s Signature Glam Art Rouge 5-Color Lip Palette No.1. Jedná se o mini verzi různých Missha rtěnek. Četla jsem, že barevně sice odpovídá standardním velikostem rtěnek, ale vydrží o něco méně. Nevím... Z důvodu, že se barva nanáší prstem (štětečky moc nepoužívám), používám tuto paletku spíše na doma (když přijde návštěva, apod.). A proto nevím, jestli teda opravdu vydrží dlouho nebo ne. Subjektivní pocit je spíše, že ne. Ale možná je to opravdu jenom pocit, protože velikostí mi připomíná spíše paletky pro děti :-) 


 




Kdybyste měli jakékoliv dotazy k uvedeným věcičkám, klidně se ptejte :-) (anebo pište, pokud máte zkušenosti s ušními tyčinkami - ať jim konečně přijdu na kloub ;-)

S.

Komentáře