Tělové mléko do sprchy Balea

Tělové mléko do sprchy Balea je novinkou na rakouském trhu a doufám, že se brzy dostane i k nám. Já jsem si ho koupila v DM v rakouském centru G3, při naší nakupovací návštěvě

Vzhledem k tomu, že mám již dobrou zkušenost s Nivea tělovými mléky do sprchy, tak jsem si jednoznačně řekla, že Baleu musím vyzkoušet. 

Balení se mi líbí více než u Nivea, navíc se mi líbí, že se krém z tuby rozhodně lépe dostává, nemusím na tubu tolik tlačit (jako v případě Nivea).

Vůně je skoro stejná jako u Nivea, ale je míň výrazná. Upřímně řečeno, ani u jednoho mléka vůně nezůstává na těle po sprše, takže je to vlastně úplně jedno. 

Konzistence není tak hutná, jako v případě Nivea. Zase, mně to vyhovuje o něco více, ale obojí se dobře roztírá. 

Balea má zatím jen jeden druh, není tam rozlišení podle pokožky. 

Za sebe můžu říct, že jsem opravdu nadmíru spokojená. Hydratace mi u Balea přijde lepší než u Nivea.Vzhledem k tomu, že hlavně na nohou mám hodně suchou pokožku a ráno často vidím bílý povlak, i když se večer namažu, Balea se s tímto problémem poradila o dost lépe než Nivea. Teď trošku lituju, že při Nivea akci 50% jsem si koupila dvě velké láhve, ale to člověk nemůže vědět a na léto to bude akorát :). 

Složení: 
AQUA · CETEARYL ALCOHOL · HELIANTHUS ANNUUS HYBRID OIL · BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER · CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE · GLYCERIN · DISTEAROYLETHYL HYDROXYETHYLMONIUM METHOSULFATE · MACADAMIA TERNIFOLIA SEED OIL · CETRIMONIUM CHLORIDE · PARFUM · SODIUM BENZOATE · CITRIC ACID · PANTHENOL · LINALLOL · POTASSIUM SORBATE · CITRONELLOL · LIMONENE · BENZYL ALCOHOL · GERANIOL · HEXYL CINNAMAL · BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL · BENZYL SALICYLATE · BIS-ETHYLHEXYL HYDROXYDIMETHOXY BENZYLMALONATE.

Cena je ale mnohem lepší než u Nivea. Platila jsem 2,95 EUR za 400 ml. Je to tedy necelých 80 Kč za 400 ml. Nivea stojí 80,- Kč za 250 ml. 

Takže vítězem se u mě stává Balea a doufám, že se brzy dostane k nám do DM!! :)

A.  


Komentáře

  1. tak to som vobec netusila ze uz to ma aj Balea :)

    Pozyvam na giveaway o GUCCI RUSH,75ml tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja tez ne, až v Rakousku jsem to zjistila :) Ale doufám, že k nám taky přijde :)

      A.

      Vymazat
  2. paráda :o) už se těším, až to k nám přijde...teda jestli vůbec. Mně Nivea, jako značka, vůbec nevyhovuje. Tak jsm byla skeptická i mlékům do koupele...mám problém, že mi vůně klasické Nivey hrozně smrdí...tmavě modrá mi přišla lepší účinkem, ale nevoní mi a bílá mi voní, ale zase nic moc nedělá. (měla jsem jen vzorečky). Balea přispěchala s konkurencí, to je dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si ji pak určitě kup, myslím, že s Baleou budeš spokojená :)

      A.

      Vymazat
  3. Slyším o tom prvně v životě, ale vzhledem k tomu, že Nivea se stala stálicí ve sprše, musím vyzkoušet i tenhle Baleácký kousek, díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat