NEW IN G3 Shopping Resort - PRIMARK

Jak už jste si mohli přečíst v článku S., 28.10. jsme se stejně jako spousta ostatních vydali do Rakouska na nákupy do slavného Primarku, který se nachází v G3 centru. A na zpáteční cestě jsme zajeli do Freeportu ve Znojmě.

Samotný G3 centrum je krásný a opravdu velký. Nejvíce lidí samozřejmě hned směřuje do Primarku, takže je tam nejvíce lidí, ale jsou tam i jiné obchody :).





Jak už zmiňovala S., ty ceny opravdu nejsou tak super, jak by člověk čekal. Jak uvidíte dále, tak já třeba fakt nejsem ochotna dát za svetr ze 100% polyesteru pět stovek, a to už vůbec ne, když je to Primark, kde ta kvalita fakt pokulhává. S londýnským Primarkem (nebo obecně v UK) se to moc srovnávat nedá, v UK mi přišel Primark mnohem zajímavější.



Vzhledem k tomu, že jsem v Rakousku v Primarku již před nějakou dobou byla, tak teď jsem už nenakupovala toho tolik. Navíc, čeká mě ještě pár výletů, takže se krotím :)

V obchodě jsem víc vybírala a prohlížela si, než že bych fotila, ale tak přeci jen něco jsem zachytila :)

Svetrů s jeleny, soby, santy a jinými vánočními motivy je tam nespočet. Toto je zrovna svetr z pánského oddělení. Žádnou kvalitu nečekejte, všechno je 100% polyester.



Známé hromady oblečení, kde musíte hledat, hledat, hledat.. :)



Třeba tenhle svetr byl ze 100% polyesteru, motiv je okopírovaný pravděpodobně od New Look. A stál 16 EUR, což mi fakt přišlo dost.



Tahle vesta se mi líbila a chvíli jsem o ní i uvažovala, ale za 600,- se mi nelíbilo, že se dole rozevírala, i když jsem neměla ruce v kapsách, takže jsem ji tam nechala.



Mám ráda jejich domácí oddělení, sama jsem si od nich koupila protiskluzovou podložku do koupelny a na vyzkoušení osušku - je krásně měkoučká a taková poctivá, ale vzala jsem jen jednu, pokud se v pračce nezničí, tak bych si tak koupila další.







Super jsou i tyhle utěrky, já je hojně využívám v kuchyni. Tentokrát mě zaujaly ty s liškou, ale já už doma mám se sovičkami a pak podobnou béžovou jako na obrázku, ale s čajem :).




Koupíte tam i různé blbůstky, třeba ohřívač na nohy, různé polštářky, rámečky, svíčky - musela jsem se krotit, abych si toho nenakoupila víc :)





Já jsem si ještě koupila balící papír za 1,50 EUR - zajímavé je, že tak stojí 2,5 metrová role a 8 metrová role :)






Dále ramínka, stejná, jako sestra, akorát já jich mám už nespočet doma :)) Jsou skvělá, jsou jakoby potažená plyši a věci z nich nesklouzávají.





Další sportovní podprsenka, už mám doma oranžovou. Jsou skvělé a za 5 EUR mi dělají pěknou službu při cvičení. Jinak výběr prádla, jak sportovního, tak nesportovního, je tam obrovský.




Ještě jsem si koupila domácí tmavomodré viskózové kalhoty, které sem ani nedávám, protože vypadají na fotce jako hadřík.

A poslední kup u pokladny byl tento svícen (chtěla jsem i jiný, ale přítel mě brzdil :D), moc se mi líbí :)

Když jsme vyšli z Primarku, tak jsme se vydali dál, moc obchodu s oblečením mě nelákalo, ráda nakupuju ve slevách, které zrovna nebyly.. Takže jsme zašli do Mullera, který určitě většina bude znát i z Drážďan. Už tam mají nový L´Oréal Nude Magique - Eau de Teint. Jinak všechno mi přišlo dražší než v drogérii a nic moc tam neměli..



V Yves Rocher už mají novou řadu s kakaem - pomeranč, kiwi a malina. U nás se na to YR teprve chystá.



Obchod Depot jsem znala již z Německa, tento obchod bych potřebovala v ČR. :)





Viděla jsem i novou kolekci Catrice, která k nám ještě nedošla. Ale nevybrala jsem si, kdybych je mohla nakombinovat sama...



Krásné nálepky na nehty od Maybelline, též v ČR jsem ještě neviděla + známé Color Tatoo (mimochodem, dneska jsem si koupila svoje první :D).




Nová řada Essence, a překvapivě znovu, do ČR má teprve přijít. Ale ani u té jsem si nic nevybrala..



V DM mě zaujal nový sprcháč FA Natural&Cream - Macadamia&Green Coffee, v ČR jsem ho neviděla, ale nekoupila jsem si ho, protože i když kafe miluju, tak mi moc nevoněl...



Balea následovala Niveu a má taktéž svoje tělové mléko do sprchy, na které se velmi brzy dočkáte recenzi, protože jsem ho tam samozřejmě nemohla nechat :D



Největší nákup proběhl v Merkuru, což je obchod s potravinami :) Když já v zahraničí hrozně ráda nakupuju potraviny, přijde mi zajímavé si prohlídnout, co mají a něco nového ochutnat. Koupila jsem si moje milované jogurty Landliebe, které jsou v ČR předražené, je strašně malý výběr a prodávají se pouze v Bille :/. Pak pár jogurtových nápojů, Corny tyčinky a Lindt bonboniéru, která byla v akci, takže jsme ji vzali už rovnou na dárek :), stejně tak jako tu malou Lindt krabičku :).







Tak, ode mě je to vše :) Čekala jsem od tohoto výletu víc, ale člověk nikdy neví  :)

Už jste tento Primark a obecně G3 centrum navštívili? 

A.

Komentáře

  1. Na primark musí mít člověk asi náladu v UK tam bylo plno lidí. Ale mrzí mě, že sem nešla do home sekce ty polštářky jsou super! :D vybrala bych si teď žádné normální pěkné nemůžu sehnat. Primark bych si prošla, ale bůh ví zda bych si něco koupila sem hrozně vybíravá. :D Ten svícen je krásný! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš naprostou pravdu. Já jsem v tomhle Primarku byla jednou o víkendu, a to se fakt nedalo chodit :(
      Já právě taky, proto moje nákupy tentokrát byly tak malé.. ;)

      A.

      Vymazat

Okomentovat