Několik minirecenzí vypotřebovaných produktů

Vzhledem k tomu, že mám některé výrobky, na které chci napsat recenzi, ale plýtvat na to celý článek je škoda, tak jen takové mini shrnutí několika přípravků :)





Balea sprchový peelingový gel Indian Chai:

Koupila jsem si ho minulé Vánoce, kdy DM měla Indian Chai jako limitku. Pokud DM zase bude mít podobný sprcháč, tak si ho ráda koupím. Moc pěkně voněl a líbí se mi ten peelingový efekt ve sprcháči. Používám ho po cvičení, mám pocit, že jsem lépe umytá :). 




Zubní pasta Tom´s:
Tuto pastu jsem přihodila do košíku při nákup na iherbu. Vzhledem k tomu, že při poslední návštěvě zubaře mi zubařka kladla na srdce, že nejlépe je mít několik různých past a střídat je, tak jsem nakoupila více druhů a neomezila jsem se jen na naše drogerie :) Pasta je dost mentolová, až to chvíli pálí :)), ale já to mám ráda a po pastě jsem dlouho cítila svěžest v ústech. 





Maska na vlasy Sweet Hair - Caffe per capelli: 
Pravdou je, že tyto masky jsem měla 3. A ačkoliv bych strašně ráda na ně udělala recenzi zvlášť, tak to nemá moc smysl, protože tyto masky jsou skoro nesehnatelné. Já jsem si je přivezla ze zahraničí (dalekého). Maska má 500 ml, krásně voní po kávě a naprosto nádherně mi vyhlazovala vlasy. Vyhovovala mi a klidně bych si ji znovu koupila. Cena byla kolem 250,- Kč. Naštěstí není těžký za ni najít náhradu, tak zase tolik netruchlím :). 



Jinak měla jsem všechny tři druhy a ta kávová asi voní nejhůř. Výsledek je ale po všech stejný - krásné vlasy. Pokud na masky někde natrefíte, doporučuju :)



Krém Sans Soucis: 
Krém byl v beautyboxu a ráda jsem ho vyzkoušela. Příjemná svěží vůně, dobrá hydratace na teplejší období. Sama bych si ho nekoupila, protože mě nijak více nezaujal. 




Vzoreček Nivea Smooth Sensation: 
Klasická niveácká vůně, moc dobrá hydratace, velmi dobré roztírání. Krémů mám v současné době dost, takže si neplánuju kupovat další, ale můžu ho jedině doporučit :).



A.  

Komentáře