Ladybox - proč mám něco navíc? :)

Tentokrát jsem se na Ladybox opravdu těšila a netrpělivě vyhlížela autíčko INTIME..ale zafungoval zákon schválnosti a krabičku jsem nakonec dostala až ve čtvrtek. 





Prvním velkým překvapením pro mě bylo to, že od L´Oréalu byly od Mythic Oil šampón a kondicionér, protože jsem se moooc těšila alespoň na vzoreček jejich slavného oleje, ale to jsem asi nebyla sama.. Nakonec šampón a kondicionér se taky hodí a má to krásné zlaté částečky, takže jsem spokojená. Až vyzkouším, řeknu víc. 



Catrice řasenka mě nejdříve potěšila, při aplikaci řasenky míň, protože má obrovitánský kartáček, připomíná mi řasenku od Dermacolu Imperial, kterou jsem vrátila zpátky do drogerie. Dá se krásně použít na prostřední řasy, ale do koutku musíte s menším kartáčkem. Jinak je dobrá, celý den vydržela, nedrolila, nerozmazávala se, nemám co (kromě kartáčku) vytknout. Řasenku od Catrice jsem si už několikrát chtěla koupit, tak nyní už vím, že jsou kvalitní a že můžu :)



Za to rtěnka od Catrice mě nepotěšila vůbec. Produkt nebyl personalizovaný, takže ten odstín děs běs. Já mám totiž pocit, že tyto barvy mi hrozně "zežlutí" zuby a připadám si jak nějaká důchodkyně. Jinak rtěnky Catrice miluju :)



Plátýnková maska mě potěšila, už jsem jich dost vyzkoušela a je to pohodlný a lenivý způsob masky :) Dostala jsem medovou, takže jsem fakt spokojená. 



A jako poslední vzoreček Palmer´s. Stejně tak jako většina mě tato značka přestává bavit v boxech. Kdyby tam nebyla pokaždé, tak ok, ale fakt je tam pokaždé.



A teď, CO JSEM MĚLA NAVÍC? 

Tento NÁDHERNÝ zlatý lak od Illamasqua v odstínu Swinger!! Zrovna nedávno jsem viděla nějakou fotku se zlatým lakem na nehtech a říkala jsem si, jaká je to nádhera.. A najednou ho vidím v boxu!! A ještě Illamasqua! Box za všechny prachy!! :) Okamžitě jsem odpustila INTIMU a jen se radovala :). 


Doma jsem konečně otevřela všechny ty články o Ladyboxu, které jsem ignorovala (ano, nezlobte se na mě, ale prostě mi vadí, že ten den, co se box rozesílá, je hned xxx článku o obsahu, proč nenecháte taky překvapení ostatním, co to třeba dostávaly kvůli poště až v úterý?.. :/) a zjistila jsem, že nikdo jiný tento lak nemá. Teď je pro mě záhadou, proč jsem ho vlastně dostala.. Prošvihla jsem, že by se konala nějaká akce, kdy do pár boxu dali dárek? Jsem předplatitelka, ale ani předplatitelky tento lak nedostaly. Nevím proč, ale jsem moc moc ráda, že ho mám!! 

Lak Illamasqua mi rozhodně tento Ladybox hodně vylepšil, takže za mě naprostá spokojenost :).

Jak se vám tento Ladybox líbil?

A.

Komentáře