Kosmetická taštička na služební cestu

Začátek tohoto týdne trávím na služební cestě, tak si říkám, že bych se mohla podělit o to, co vozím na služební cesty s sebou.

Když se tak dívám na fotky, tak si říkám, že je to nějaké smutné... Asi si začnu pořizovat nějaké barevnější přípravky :-)





1. Clinique Anti-Blemish Clarifying Lotion - standardní cena 530 Kč velkého balení (svoji mini verzi mám z kosmetické taštičky, která spolu s mýdlem a krémem stála asi 270 Kč v rámci nějaké akce)

Oficiální popis ze stránek: "Jemné, léčivé složení díky exfoliaci odstraňuje odumřelé buňky, redukuje nadbytečný maz, který může vést ke vzniku akné. Čistí póry. Olej absorbující pudry eliminují lesk. Zjemňuje podráždění a viditelné zarudnutí." 

Tak teď úplně koukám, že v tom je nějaký olej. A jako - "olej absorbující pudry"? Cože?... Získávám dojem, že pro clinique.cz překládál google translator, jinak nevím. Původní znění je: " while oil-absorbing powders control the shine-producing secretions that can lead to breakouts". Takže - ŽÁDNÝ olej v tom není, prosím.  A mně přijde teda docela "drsný". Používám ho, když mám fakt pocit "špinavého" obličeje. Což z nějakého důvodu při služebn
ích cestách většinou mám :-) 

Dívala jsem se, že někdo tomuto přípravku vyčítá, že je zapotřebí proklepat před použitím, ale to mi teda tak strašné nepřišlo. 

2. Clinique Anti-Blemish Solutions Clearing Moisturizer Oil-Free - standardní cena 590 Kč (já mám z té samé kosmetické taštičky, jak jsem zmiňovala před chvíli). 


Oficiální popisek: "Lehké, léčivé složení pomáhá hojit akné a předcházet vzniku nových pupínků. Vytváří bariéru proti látkám způsobujícím akné. Redukuje tvorbu nadbytečného mazu. Zklidňuje a viditelně redukuje zarudnutí. Lehce hydratuje, čímž minimalizuje suchost a odlupování."


Složení je opravdu lehké. Až mám občas pocit, že pleť musím namazat po 10 minutách zase. A po dalších 10 minutách zase. Zvlášť po použití Clinique mýdla na pleť. Ráda jsem si tuto sadu tedy vyzkoušela, ale nejsem si jistá, že příště si ji koupím zase. Nemluvě o tom, že krém mi svoji vůni přijde také poněkud "drsný" (prostě v tom cítím alkohol). 


3. + 4. Jonh Frieda - Brilliant Brunette" šampón + kondicionér


Tyto dva přípravky mají naopak nádhernou vůni. Ačkoliv jsou oba hnědé barvy (myslím obsah), tak ani jednou má koupelna nebyla zaprasená po jejich použití. 


Šampón plní svoji funkci perfektně (myje, a dokonce při tom nezacuchává vlasy) a kondicionér taktéž (vlasy krásně uhladí). Do těchto přípravků bych klidně šla znovu. 







5. Krém "Mamastrie" - pozůstatek z dob těhotenství. Dostala jsem k něčemu mini verzi, tak ji s sebou tahám na cesty. Krém moc příjemně voní, dobře se roztírá a vstřebává - zkrátka nemám, co bych mu vytkla. (A strie tedy po těhotenství nemám, ovšem si fakt nejsem jistá, jestli je to dané použitím krémů. A kdyby, tak jsem používala spíše Dermacol.)


6. Odličovač od Yves Rocher - ten už znáte z všemožných blogů. S odličovačem jsem spokojená, ačkoliv jsem si musela zvyknout na ten mastný film kolem očí po odlíčení (pak už totiž používám pouze krém na obličej - ale ten nepatlám na oči, že).

7. Deodorant Rexona - asi nemám, co bych k němu řekla. Voní příjemně, mokré fleky v podpaží většinou nemám :-)  Ovšem, to by mě fakt zajímalo, jak to ty lidi dělají, že dokážou za měsíc - dva spotřebovat celé balení. Mně takovéto balení vydrží takových 10 měsíců. A to se sprchuji minimálně jednou denně (kolikrát i 2x).

8. Zubní pasta Sensodyne - musím říct, že jakmile na delší dobu (týden) vysadím sensodyne pastu, tak začínám cítit krčky. Asi mám nějaké citlivé zuby. Anebo si to vsugerovávám. Tak jako tak - na citlivé krčky ta pasta fakt pomáhá.

9. Zubní kartáček Curaprox - tyto zubní kartáčky mám moc ráda, kupují si buď super nebo ultra měkké (a nikdy nevím, co je teda měkčí - asi ultra, ale... já  nevím). A zajímalo by mě, co vám říkají zubařky, jestli doporučují měkký nebo střední (anebo tvrdý) kartáček. Moje totiž říká - měkké (možná kvůli krčkům). A zubařka kamarádky říká střední (anebo tvrdé) - že prý měkké to nevyčistí až tak pěkně.

A to je vše :-)

S.



Komentáře

  1. já mám blond Friedu a je super, dělá na vlasech takové hezké světlé odlesky. ABS jsem používala, ale hodně mě to vysušovalo, přešla jsem na Biodermu a s tou nemám žádný problém... a podle mě to mají napsané dobře, jen tak trošku krkolomně - pudry absorbující olej by znělo líp ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Biodermu taktéž používám a myslím, že zůstanu spíše u ní než u Clinique :-) S.

      Vymazat

Okomentovat