IKEA - přislíbený e-shop + tipy na dárky


V úterý jsem si četla svoji ranní E15, a koukám, koukám, IKEA přislíbila e-shop! Asi je to dokonce starší zpráva, ale já o tom nevěděla, tak mě to příjemně potěšilo (peněženka už teď brečí). 




Tak jsem zavítala na stránky IKEY, abych se pokochala, co bych si tak mohla objednat. Takže: 




Světelný box - pozor, těch 699 Kč je za jednu kostku. Ale vypadá to nádherně, že? Třeba večer z křesla :-) 





Pak jsem si nikdy nevšimla, že IKEA prodává knihy. A jelikož hrozně ráda prohlížím jejich časopisy, tak věřím, že i tato kniha by mě bavila (zvlášť, když mám malé dítě, že ano).




Tato kniha musí potěšit každého, kdo se alespoň trochu zajímá o vaření. Taktéž jsem si ji nikdy nevšimla přímo v obchodě. 






A teď dárky. Takový neutrální držák na vína (nebo jiné flašky) si jistě najde uplatnění v každé domácnosti. A pokud nechcete jít pouze s držákem na víno, doporučuji rovnou zakoupit nějaké to víno. 



Po vínu přichází na řadu čaj. Řekněte mi, kdo z vás nikdy nedostal hrneček? :-)   Tento růžový (ale mají ho i v jiných barvách) mi přijde hodně roztomilý. 



A tento mi naopak přijde fajn pro menší dítě (které už ale ví, že se s hrnečkama o zem nemlátí :-(




A když už jsme u těch hrnečků. Kupte k nim dobrý sypaný čaj a sítka k tomu. Tato mi přijdou poměrně pohodlná (já piju jen kafe, tak soudím na pohled :-) 




Ježíš. A tohle nádobí. Kupte mi tu misku a já budu šťastná. Chodím kolem něj už strašně dlouho. Jenže když si pokaždé nasčítám, kolik bych čeho potřebovala a kolik mě to bude ve finále stát, tak zase jdu jinam. 

Ovšem - kdybyste mi chtěli darovat hluboký talíř, nebo mísu, nebo hrneček, jsem jedině pro!




Komu se líbí spíše méně barevné nádobí, tak například zde. Přijde mi to jako dobrý nápad darovat například kolegyni v práci, o které vím, že každý ráno nosí ke stolu talířek se snídani / misku s vločkami / apod.   (jakože - i pro jeden kus ze sady se najde využití :-)



A když už jsme u těch misek. Tohle mi přijde jako nádherný úložný prostor. Vypadá to moc pěkně, a když to nepotřebuji, tak se mi na to ani nebude prášit. Wow!




A jdeme dál. Kdo z vás nikdy nedostal jako dárek svíčku? :-) 

Ovšem tyhle svícny jsou nádherné. Přijdou mi takové elegantní a vkusné. A IKEA rovnou prodává i svíčky do nich.



Když už jsme u těch svíček. Tyhle mi přijdou takové roztomilé. 




Ovšem tahle. Tahle pasuje přesně k současnému počasí. Za oknem vítr, zima; na svíčce vítr a zima. (Třeba velký optimista tam uvidí nádherně barevné listí, super houby, ale já ne...)



A tohle zas na zlepšení nálady (až bude jaro :-) 




A když už jsme u svíček. Abyste se odlišili od ostatních, co budou dávat svíčky, darujte také zhášedlo. Anebo to darujte někomu, komu chcete věnovat pouze drobnost, "jen tak" :-) 




O těchto rámečkách jsem již psala zde. Mají plno využití. Napadá mě - vytiskněte vaši společnou fotku (s tím, koho obdarováváte), a do popředí (tento rám má totiž uvnitř prostor) dejte něco, co vás nějak spojuje. Třeba mušličky. Nebo bonbóny. Nebo zrnka kafe, konec konců :-) 





To nevím, komu byste mohli darovat, ale já bych tento dárek uvítala :-)  Přesně tohle potřebuji - netuším, kam dávat kytky v mezičase, co je přinesu domu a co mi zahynou :-) 




No, a pokud jste už prošli celou IKEou(?) a pořád nic, kupte už skoro u východu nějakou tu kytku. Ficus (bonsaj?) mi příjde originální. A říká se, že přináší peníze. Aby to byla více pravda, dejte do květináče nějaké drobné :-)



A toť je pro dnešek vše. Doufám, že jsem vás k něčemu inspirovla (sebe tedy určitě :-)

S.

Komentáře