Crabtree&Evelyn krém na ruce

Tento krém jsem dostala v jednom z beautyboxů a vzhledem k tomu, že bych si ho asi sama nekoupila, potěšilo mě, že jsem měla možnost ho vyzkoušet. 


Krémy této značky patří k těm dražším, takže by si člověk řekl, že kvalita by měla odpovídat ceně. Odpovídá?

Kovové obaly mají rozhodně něco do sebe, vypadají moc hezky a vytlačíte z nich vše do poslední kapky. Ale mně třeba nepřijde zase tak praktický ten uzávěr. Stejný má i jeden z mých oblíbených krémů od Body Shopu.


Od Crabtree&Evelyn jsem obdržela krém na ruce Avocado, Olive & Basil. Obsahuje bazalku, extrakty z oliv, avokádové a bambucké máslo, makadamia oříšky a olivový olej. 



Ta vůně je krásná :) Nejvíce tam cítím citron, který tam teda ani není :)). Ale je to taková svěží vůně, moc se mi líbí. Přítel se mě jednou večer zeptal, jestli jsem se něčím navoněla - nevěděl, že jsem si namazala ruce krémem. 

Ruce jsou po něm krásně hladké, rychle se vstřebává a nezanechává žádný film. Prostě dokonalost!



Krém je bez parabenů, ftalátů, minerální olejů a propylen glycolu. 

Musím říct, že jsem krém ráda používala, ale sama bych si nový nekoupila, protože jsem už měla skvělé krémy za nižší cenu a stačí mi. Kdyby mi krém někdo daroval nebo by zase byl na vyzkoušení v Ladyboxu, nevadilo by mi to. 

Velikost 25 g mi vyhovovala, dala se nosit s sebou, ale je to jen vzorek, prodává se 50 ml nebo 100 ml. 

Určitě ale tato značka dokáže potěšit a je to hezký dárek. Pokud máte někoho, kdo tyto krémy má opravdu rád, tak nabízejí i různá dárková balení.  

Krém si můžete koupit zde.  100 ml 430 Kč. 


Jinak teda pokud je někdo fakt velký fanda, tak se k nim můžete objednat i na manikúru a užít si kompletní péči. 



Máte rády tuto značku a jejich krémy na ruce?

A.

Komentáře