Čokoládová fantazie

Tento balzám jsem dostala v jednom z beautyboxů (já vím, že tohle píšu hrozně často :D, ale byla jsem předplatitelkou jak Senzaboxu, tak Ladyboxů, tak se to pak nashromáždí).

Od značky Nobilis Tilia jsem do této doby nic doma neměla a upřímně řečeno mě ani nic moc nelákalo k vyzkoušení. Ale když už jsem něco dostala, tak to vyzkouším.


Obal je hodně bytelný. Je opravdu hodně pevný a nebála bych se s tím fláknout o zem (ale nemám důvod, proč bych to dělala :D).

Vůně je naprosto boží. Voní jak opravdová Milka :).

Konzistence je tuhá, ale jakmile balzám nanesete na kůži, tak taje. Vlastně když už nabíráte balzám prstem, tak už při tom taje. Ta čokoládová vůně je pak všude :). A teď přichází ten zádrhel..roztíráte to máslíčko krásně po těle.. a ono to barví.. no, tak se to snažíme dobře vmasírovat do kůže a ona ta barva zmizí, kůže je nádherně vláčná, i když mastnější, ale je to příjemné..ALE když jsem s tím šla spát a byla si dost jistá, že jsem ten balzám opravdu pořádně vmasírovala, tak na mém bílém prostěradle se ráno objevily hnědé fleky přesně podle nohou. Bych si mohla vytvořit trasu toho, jak moje nohy putovaly po prostěradlu během noci a kdy "barva" došla. Prostě se máslíčko nevsákne natolik, že s tím můžete jít hned spát.





Když jsem pro změnu s máslíčkem hned nešla spát, ale sedla se k mému bílému počítačovému stolu, tak balzám zase záhadně roztál a zůstal mi mastný flek na stole.


Prostě pokaždé, ačkoliv si myslím, že balzám jsem opravdu pořádně vmasírovala, nikdy to není pravda. Takže si ho dávám na tělo jen v případě, že hned nejdu spát a prostě si někam hačnu a čekám, kdy se vsákne.

Musí se nechat, že ráno je kůže krásně vyživená :)


Vzhledem k tomu, že v návodu bylo, že se tento balzám také může používat k masážím, tak jsem to taky vyzkoušela na příteli (a on na mě) a uznávám, že se roztírá nádherně, masíruje se s ním jedna báseň a vůně je pak ještě dlouho cítit :)

Dále se uvádělo, že balzám je jedlý a fantaziím se meze nekladou, ale mé fantazii ano, nechci s tímto balzámem nic zkoušet - teda ano, olízla jsem ho a nijak nechutná :D.

Prý se hodí i k výrobě dalších čokoládových produktů, ale ani to jsem nezkoušela.

Složení:

Pokud bych si někdy ještě tento balzám koupila, tak pouze kvůli masážím, protože ta vůně je fakt bomba :). Ale já ještě oleje mám, takže v blízké budoucnosti to rozhodně neplánuju.

Já mám balení 50 ml, prodává se 100 ml, 250 a 500 ml. Koupit si ho můžete zde. Velkou výhodou je, že si můžete objednat 5 ml vzorek.

Máte někdo zkušenosti s tímto balzámem?

A.

Komentáře

Okomentovat