Balzám Figs&Rouge

Pověstné balzámy Figs&Rouge jsem hrozně chtěla vyzkoušet a měla jsem velkou radost, když se balzám objevil v beautyboxu. 



Dostala jsem verzi Peppermint&Tea tree, z čehož jsem zrovna nadšená nebyla, ale přežít se to dalo. Plechovka je moc fajn a dobře se otevírala, kalíšky ale používám jen doma. Tento balzám jsem nechala v koupelně, abych ho používala před spaním. 

Vůně byla mentolová a konzistence hrudkovitá. Malé hrudky na rtech (loktech atd.) roztály a krásně jste to rozmazaly. Rty ráno byly opravdu vyživené a byla jsem moc spokojená.




Jak už to tak bývá, za pár dnů jsem měla další balzám a tento jsem asi na týden odložila. A co se nestalo..otevřela jsem ho po týdnů a málem mě trefil šlak. Na povrchu se vytvořila kůrka, jako když vám vystydne krupicová kaše a je tam takový film :) A ten smrad... Schválně jsem si ho nechala na napsání recenze a nyní se ten smrad už ani nedá vydržet. Smrdí to jako nějaké lepidlo,ani to pořádně neumím popsat, a ta konzistence, to je prostě slepená hnusná lepivá koule. Já nevím, jestli to není kvůli tomu, že jsem balzám nechala v koupelně, ale před tím se mi nic podobného s žádným nestalo. 






Nyní mám doma nový balzám, zase z beautyboxu, (umíte si asi představit moji "radost", když jsem ho tam viděla) větší než tento a bojím se ho otevírat. Já vím, že spousta z vás má dobré zkušenosti, ale asi mi ten balzám bude ještě chvíli ležet neotevřený.




Sama bych si ho asi v blízké (a asi i daleké) budoucnosti nekoupila.

Prodává se například tady za 169,- Kč. 

Máte nějakou zkušenost s těmito balzámy?

A. 

Komentáře

  1. Mě se stalo něco podobného, jen po hodně delší době a už jsem tam měla fakt jen zbytek. Taky to bylo tuhé a divně smrdělo. Tak jsem to chtěla vymýt, že si krabku nechám a představ si, vůbec to nešlo, bylo to jako lepidlo. Takže vůbec nechápu, jak můžou přírodní složky něco takového udělat. Už taky nějak nemám chuť pořizovat si další, to jedině v tubičce. Ale jinak jsem byla s balzámy spokojená, měla jsem oba, stejně jako ty, a já mám právě mentolové příchutě ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že nejsem jediná. Ale rozhodně mě tato zkušenost dost od značky odradila :(

      A.

      Vymazat
  2. Bohužel se musím přidat. Měla jsem z beauty boxů též dva F&F balzámy a oba dopadly úplně stejně jako u tebe :/
    Strašně ráda bych je používala, byly super, ale to, co se s nima stalo po chvíli používání je děsný :(

    OdpovědětVymazat

Okomentovat