A jaký byl Váš listopad?

Tohle je přesně takový článek, kde je zase jednou miš maš všeho, co se odehrálo v listopadu :)


Byla jsem s přítelem v gruzínské restauraci Tbilisi, kde jsme slavili narozeniny jeho táty.  Abychom zase ochutnali něco nového. Všem vřele můžu restauraci doporučit. Sice jídla jsou dražší, ale chuťově naprosté výborné, takže pokud nechodíte do restaurace každý den a chcete ochutnat novou kuchyni, tak do toho!



Ochutnala jsem nová mlíčka od Mullera. Ačkoliv sladké nápoje piju málo, i když jsou kefírová, tak tenhle mi chutnal. Ale pravidelně si ho stejně kupovat nebudu.



S přítelem jsme si udělali domácí hostinu a objednali si z damejidlo.cz z kavárny Blackberry Café. My jsme si dali Cheeseburger BlackBerry + hranolky nebo cibulové kroužky  (200g Šťavnaté hovězí, domácí houstičky, pikantní dresink, fazolky v slaninovém župánku, sázené vejce, chedar, rajče, okurka, hranolky nebo cibulové kroužky) za 169,- Kč. Můžu říct, že to opravdu byl hodně poctivý cheeseburger. Ale možná až moc, byl hrozně šťavnatý, až mi ten tuk kapal na ruku..prostě nic dietického a jsem ráda, že jsem to jedla k obědu.. Pokud máte tyhle poctivé burgery rádi, tak moc doporučuju :)




Měli jsme s přítelem jednu významnou událost, takže jsem byla pozvaná do restaurace Oblaca v Žižkovské televizní věži. Restaurace je skvělá, bez rezervace tam nechoďte, hrozí Vám, že se ocitnete uprostřed místnosti, a ne u okna a krásného výhledu na Prahu. Ceny tam jsou trošku víc divoké, ale do tyhle restaurace se opravdu nechodí každý den.





krevetky
zmrzlinka

Podzim, tma.. zase jsem vytáhla svůj holografický lak od KIKO. Jako ten lak barvou je naprosto úžasný, ale ta výdrž je hodně špatná, a to i s topcoatem.



Koupila jsem si nové pískové laky od Gabrielly Salvete - Eleganza, Brown Sugar a Natale Flower. Eleganzu jsem si okamžitě zamilovala a mám ji na nehtech skoro pořád :). Brown Sugar jsem čekala rozhodně více hnědou, ale i tak je to hezká barva, akorát kvůli větším třpytkám se hodně špatně odlakovává. Natale Flower je jednoduše hezká červená.




Byla jsem na nákupu v DM. Dochází mi moje micelárka od Dermacolu, takže jsem si pořídila všemi opěvovaný L´Oreal. A dala jsem druhou šanci Aussie - té na dlouhé vlasy, a zatím můžu říct, že jsem spokojenější, než jsem byla poprvé.



Zase naopak jsem se rozloučila s krémem do sprchy od Nivea (ale už mám náhradu), maskou Blue Corn od The Body Shop a s tvářenkou Astor - byla dobrá, vydržela celý den, ale dost prášila.



Miluju svého přítele. Tuto vůni jsem si hrozně přála.



Koupila jsem si nový make-up od Rimmelu Stay Matte a jsem fakt moc spokojená, až jsem to nečekala.



Přečetla jsem si Ovládněte svůj metabolismus od Jillian Michaels. No, co bych tam mohla říct. Kniha podle mého není úplně určena pro lidi v ČR. Jillian se snaží hodně navést na bio stravu, akorát že i podle seznamu doporučovaných obchodů je vidět, že v Americe jsou na tom s výběrem lépe, než my. Hodně lidí s touto knihou nemusí souhlasit, Jillian toho totiž fakt docela dost nedoporučuje, třeba dost oblíbené sojové mléko, najednou doporučuju nízkotučné jogurty, ale zároveň chce, abychom si hlídali škroby atd., tj. musíme nakupovat opravdu v bio kvalitě.



Ochutnala jsem naprosto výbornou Milku s TUC sušenkami :) Všem doporučuju :)



A ještě trocha toho jídla:





V nové Ženě a život najdete lak na nehty od Astoru. Já jsem si koupila kávovou barvičku.

Jsem zvědavá, jak budou vypadat krémové oční stíny od Bourjois a jakou budou mít výdrž.



Pro milovníky palačinek, lívanců a vaflí doporučuju tuto knihu. Je to taky hezký vánoční dárek, knížka se totiž zavírá na mašličku. A mají v této edici mnohem více knížek na výběr!




Dělala jsem své sestře dort k narozeninám :)



Dostala jsem nový Ladybox a jsem docela zklamaná. Ta krabička se mi moc líbí, ta se jim povedla. Za Himalaya peeling jsem ráda, ale vic bych uvítala tu jejich masku. Lady Speed Stick podle mě do krabičky vůbec nepatří. Je to obyčejný drogerkový deodorant. Krém na ruce od Lambre vyzkouším, ale velkou radost z něj nemám - obyčejný obal, obyčejná vůně. Tužka MeMeMe je sice dobrá, ale nevím, proč jsem dostala hnědou, když v dotazníku mám černou... Vzorek Steamcreamu ráda vyzkouším. A jako mystery produkt jsem dostala ten hnusný Duck Island. Připomíná mi to laciný hotel. Sprcháč využiju, ale radost z toho nemám. Už teď jsem zvědavá, s čím přijdou prosinci...




Jaký listopad jste měli Vy?

A.

Komentáře

  1. Lak Brown Sugar od GS je nádherný !
    Zubní pasty od zn. Vademecum používám taky a nemůžu si stěžovat..
    Jídlo vypadá všechno lákavě :)
    Ale musím říct, že obsah Lady Boxu mě moc nezaujal..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych chtěla vyzkoušet zubní pastu Crest, ale ještě jsem se k tomu nějak nedostala...

      Obsah Ladyboxu byl dost mizerný :( Doufám, že se v prosinci polepší!!

      Vymazat
  2. Hektický !!! :)

    nicolexs.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat