Zmrzlý jogurt - nová zmrzlina?

Kruté přiznání - nejsem zase tak velký milovník zmrzliny. Prostě radši si v létě dám studený meloun než zmrzlinu. Ale v žádném případě neříkám, že si zmrzlinu nedávám. Taková italská zmrzlina..mňam!




Tohle by měla být zdravější verze, nevím teda o kolik, protože záleží na tom, kolik "přísad" si do jogurtu nasypete :))


Každopádně při nákupech na dnech Marianne jsem narazila v OC Harfa na nově otevřený Yobar. Takových "podniků" je už u nás (a i jinde v Evropě) více, takže vám jen představím koncept, jak takový bar funguje. 

Vy si vezmete kelímek, buď větší nebo menší a vyberete si příchuť jogurtu, kterou si tam dáte. Bácha, hrozně teče :)) Já jsem si namíchala příchutě 4, je to fakt na vás. Cena za 100g je snad 39,- Kč. Spousta lidí se prodavačky ptalo, kolik to vlastně je (souhlasím s tím, že by to měli mít někde označené, protože si to dost lidí opravdu neumí představit). Naštěstí, prodavačka byla dost ochotná, takže všem radila. 

Potom přejdete k pultíku s "přísadami". Najdete tam lentilky, rozdrobenou čokoládu, oplatky, rozinky, mandle atd. Dále je ovoce, zase si navolíte. Pak poleva - malinová, čokoládová atd. (věřím, že všude bude něco navíc). 


Kelímek odevzdáte paní prodavačce. Ona ho zváží a řekne vám cenu. My jsme za tuto "nálož" zaplatili asi 180,- Kč, což zrovna není málo, ale byla to dost příjemná změna, která chutnala i mému příteli (prostě jsem nějak nečekala, že mu bude chutnat zmrazený jogurt :))).  



Podobný bar najdete i v Palladiu nebo na Chodově

Byli jste už v podobném podniku? Chutnalo Vám?

A.

Komentáře

  1. Hned bych tam jela! Jelikož já takovéhle tipy zmrzlin miluji, už i z dálky to vypadá dost luxusně. :) Vůbec jsem o takovémhle baru neslyšela, díky tobě už vím, kam se půjdu namlsat! :D))) Měj se krásně.:)

    Blog The ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda :) Já bych tam taky klidně znovu jela :)

      Vymazat
  2. Ahojky! Ráda bych tě pozvala na svou podzimní giveaway. Pokud máš chuť soutěžit o několik věciček z kvalitní dekorativní kosmetiky, jsi vítána! Krásný zbytek dne! :)

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam. Nikdy jsem nic takového nezkusila, ale hrozně bych chtěla! Ale nevím, myslím, že u nás nic takového není ;( :D

    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že to brzo bude všude :)

      Vymazat

Okomentovat