Tužka na rty KIKO

KIKO už je pro většinu z vás známá značka, která sice není dostupná v Čechách, ale je dostupná v zahraničí, a to třeba i v Drážďanech, kam mnoho z vás jezdí nakupovat na Vánoce (a nejen). 

Tato značka je velmi kvalitní a cenově dostupná, takže výrobky si může vyzkoušet v podstatě každý. 

Tuto tužku jsem se vám rozhodla představit hlavně z toho důvodu, že ji mám velmi dobře otestovanou, nemám ji totiž už poprvé. 

Poprvé jsem ji vyzkoušela asi před rokem a hrozně rychle jsem ji vypoužívala, protože jsem nepoužívala na rty nic jiného :D

Já mám odstín 08, je to taková nude barva pro přirozené líčení. Nemyslím si, že se s ní dá něco zkazit. Výběr barev je ale opravdu velký, takže si vybere každý :). 




Tužka je krásně krémová, nezalézá do vrásek, a hlavně ta výdrž!! Vydrží mi na puse třeba 2-3 hodiny, a to s tím, že pořád piju nebo jím :), barva postupně slézá, ale něco tam vždy zůstane :). 





Co se týká obalu, tak se stěžovat nemůžu, akorát po nějaké době ten nápis KIKO začíná mizet, ale pro mě to zase takový problém není... Nemám moc ráda ořezávací tužky, ale této to odpouštím :)


Rozhodně si tyhle tužky budu i nadále kupovat :)

Přesnou cenu si nepamatuju, ale bylo to něco kolem 4 eur.

Máte vyzkoušenou tuto značku? 

A. 

Komentáře