Queen Helene Mint Julep Masque

Tato maska je milována snad všemi zahraničními blogerkami a před nějakou dobou jsem ji též vyzkoušela. Ačkoliv je tato maska proti akné, které já nemám, tak mně pomohla na černé tečky, které jsem měla.

Maska mě nalákala právě svoji oblíbenosti, účinky a objemem v poměru s cenou. 


Obal je klasická pevná plastová tuba, která by sice mohla by design i zajímavější, ale v jednoduchosti je krása. 


Vůně je stejná jako u mentolové žvýkačky. V porovnání s Lush Magnaminty je vůně Mint Julep o dost jemnější. Když už ji máte na obličeji, tak ten mentol tolik cítit není. 

Maska je dost hutná, ale rozmazává se dost dobře, takže není problém ji rovnoměrně nanést na obličej. Problém je ale ji z té tuby vymačkat, pokud  už jste ji párkrát používaly :)), chce to opravdu více úsilí.





Stejně jako masku z Body Shopu, tak i tuto doporučuju nanášet až po sprše, aby se póry pořádně otevřely.

Barva masky je khaki :D Je to takové blátičko na obličeji :)

Maska úplně zaschne v průběhu 15 minut,  musím teda říct, že docela dost stahuje, ale to se u těchto masek dá čekat a mně tento efekt nevadí. Já se masky zbavuju pomocí kosmetických houbiček. 


Po masce je má pleť krásně vyčištěná, póry se stáhnou a pleť má krásný svěží nádech (ale jak už jsem říkala, asi po každé mentolové masce :)). 

Koho by zajímalo složení:

Maska vystačí opravdu na dlouho, jen tak bych si ji znovu nekoupila, jen v případě, že bych začala mít jakékoliv problémy s pletí, protože umí malé zázraky. Vždycky, když mám na pleti pohromu, tak si dám tuto masku a už ráno je to lepší. 

Mint Julep Masque jsem pořídila na iherb.com, kde stojí asi 75 Kč. Dá se ale sehnat i například tady za 138,- Kč. Objem masky je 226,8 g. 

Už jste zkoušely tuto masku? 


A. 

Komentáře