Peeling St. Ives (Apricot Scrub)

Když jsem byla na výletě Anglii, tak jsem si v drogérce vzpomněla na chvályhodné recenze o meruňkovém peelingu St. Ives. Koupila jsem si ten pro citlivou pleť a ještě hned v Anglii ho vyzkoušela. 




Peeling má docela roztomilý obal, je zcela jednoduchý, ale hezky barevný :). Jinak je to klasická plastová tuba, ze které se peeling krásně vymačkává. Každopádně, za půlrok v koupelně se mi nezničil :).

Vůně je krásně svěží, rozhodně tam jsou cítit meruňky a klidně bych přihodila nějaký pomeranč, ale ten tam není.. :) V té souvislosti složení:


Peeling obsahuje rozdrcené pecky meruněk, čímž vlastně pleť čistí. Pro mě je moc příjemný, stejně jako na tělo, tak i na obličej mám radši hrubší zrnka. Tím, že je hodně hustý, vystačí Vám na vyčištění pleti opravdu malinko, takže vydrží dlooouho. 

Pleť po vyčištění nepne a není vysušena. 

Znovu bych si ten peeling určitě koupila, ale nemyslím si, že se nějak výrazně odlišuje od toho, co se prodává v klasických českých drogérkách, tedy alespoň mně to tak přišlo. Ono je ale zase pravda, že objednávám hodně korejské kosmetiky, tak už jsem rozmazlená :)). 

Balení 150 ml stálo pár liber, nepamatuju si cenu přesně, ale vím, že to muselo být snad něco kolem 100-120,- Kč. V Česku si můžete skoro stejný peeling koupit u Plum.

 Znáte tento peeling? Máte nějaký svůj oblíbený, který byste mi doporučily? :) (mám pořád dilema, jestli psát I nebo Y... ) :)

A. 

Komentáře