Odličovací ubrousky e.l.f. Studio

Tyto ubrousky jsem si objednala, když na webovkách elfu byla nějaká akce se slevami a poštovným zdarma nad 300,- Kč. A protože u této značky je pro mě těžký nabrat zboží za 300,-, neboť je tam všechno moc levný :D,  tak jsem zvolila odličovací ubrousky, vzhledem k tomu, že je používám a nepřišly mi jako totální zbytečnost. 

V balení je 20 ubrousků a na jejich e-shopu stojí 97,- Kč. Ke koupi zde.




Vzhledem k mé "pláčihodné" předešlé zkušenosti s ubrousky Balea z DM jsem nečekala od této značky zázraky, ale byla jsem velmi příjemně překvapena.

Ubrousky mají pěkné balení. Rozumějte tím pěkné na ubrousky :)) Obvykle je to klasické balení, kde se otvor na vytažení ubrousku otevírá odlepením a když už vám tam zbývá pár ubrousků, tak obvykle zaschnou, protože to lepení už nedrží. Ubrousky e.l.f. mají pěkný plastový uzávěr (stejně jako ubrousky např. od Douglasu) a k tomu ještě pod tím lepení, takže ani po delší době nezaschnou. 





Ubrousky nejčastěji používám, když třeba jedu domů autem (tj. jsem vezena :D) a nechci odličováním ztrácet čas doma (protože pak cvičím :D), tak se odlíčím v autě. A pak samozřejmě jsou praktické na cestách. 

Samozřejmě, ubrousky se nedají srovnat s klasickým odličováním, takže vždycky pak ještě dočistím obličej micelárkou. Tyto mě mile překvapily tím, že jsou pěkně pevné, tj. nerozsypou se po prvním přejetí po obličeji, jsou hodně dobře vlhčené, takže se nemusím bát, že mi budou dřít obličej (jako Balea...:( ) a fakt moc pěkně odličují. Zatím jsem neměla problém ani s voděodolnými stíny ani s linkami, ani s řasenkou - všechno zvládly na jedničku!

Je tam přítomna silnější parfemace, ale mně to voní a po odlíčení nic není cítit.

Po odlíčení pokožka není stáhnutá a nepne. Ubrousky nezanechávají žádný film. Naopak, pokožka mi potom přijde krásně jemná.  

Za mě tedy rozhodně tyto ubrousky mají ANO!

Koho by zajímalo složení:
Water, Dimethicone, Caprylic/Capric Trigylceride, Hydrogenated Polydecene, Glyceryl Sterate, Cetearyl Alcohol, Propylene Glycol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Disodium EDTA, Tocopherol, Aloe Vera (Aloe Barbadensis Leaf) Extract, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone  




Jaké jsou Vaše oblíbené vlhčené ubrousky na odlíčení?

A.

Komentáře

  1. ja moc obrusky nemusim, len ked cestujem a to si zvycajne kupujem Baleu :)

    Inak pozyvam na narodeninovu giveaway o GUCCI RUSH 75ml. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě Balea zklamala, protože mi přijdou málo vlhký a pro moji pokožku je to pak nepříjemný.. :(
      A.

      Vymazat

Okomentovat