Nákupy letem světem + New in

Tak se mi v neděli konečně podařilo přesvědčit manžela, že opravdu nutně potřebuji po obchodech. Musela jsem slíbit, že se nikde nebudu zdržovat a všechno bude hóóódně rychlé. Tak se podívejte, co jsem za pouhé 3(!) hodiny stihla (a to i s popojížděním):

1. Möbelix ve Stodůlkách

Začnu objevem dne. Dívali jste se někdy po fototapetách na zdi? (omluvte mě, pokud se "těm lepivým obrazům na zeď říká jinak) Pokud ano, víte jak jsou drahé. Pokud ne, tak vězte - jsou sakra drahé.

Tak jsem hledala na ebay a řekněme, že kolem 2,500 - 3,000 Kč (i s poštovným) se daly sehnat. (Btw, jak nakupovat na ebay návod najdete zde.)

No a odpoledne přijedeme do Möbelixu a úplně ty samé tapety jsou tam k dispozici za poměrně směšnou cenu kolem 1,500 Kč!  (něco 1,300 Kč, něco 1,600 Kč, atd.) Velikost je cca 3,5 x 2,5m. No není to paráda?









Já jsem si tam také koupila super rohožku do předsíně za 89,- Kč (v akci) + mi padly do oka tyto chňapky. Kdysi kdosi psal, že se dají použít také na mytí kosmetických štětců. Za 59 Kč to jde :)





Pak mi do oka ještě padl tento stromeček (sestra dostala o něco menší na minulé Vánoce a je (DOUFÁM) spokojená). Tak kdybyste sháněli nějaké vánoční dárky, zde máte tip:




A poslední věc z Möbelixu - polička, co vypadá jako menší verze Expeditu z Ikey. Je opravdu menší (šanony se tam opravdu nevejdou), ale je také o dost levnější (269 Kč) a na některé účely přímo ideální (třeba domeček pro panenky - posuďte sami)







http://athome.kimvallee.com/2012/02/diy-dollhouse-with-ikea-expedit/

2. Ikea na Zličíně
Ách má milovaná Ikea :-)
Jela jsem tam za určitou věcí, která tam nebyla, takže nic. Ale jelikož se blíží čas Vánoc, tak jsem aspoň nafotila věci, které mám také doma a které určitě využijete na pečení:


To je podložka na pečení







Mimochodem, podobnou podložku jako na první fotce prodává i Tescoma (foceno v OBI) - určitě je kvalitnější, ale také o dost dražší, takže my, co pečeme jednou za rok, si vystačíme s tou ikeáckou.



Plus teď Ikea má kolekci na věci do deště, takže jsem si koupila tuto úžasnou pláštěnku (je otázka, jestli si ji na sebe někdy vezmu, ale ona při lijáku budu vděčná za cokoliv). Omlouvám se, že není rozložená (třeba později fotku doplním), ale ja ji nikdy tak pěkně zpět nesložím. 


3. CCC

Přiznám se, že jsem do CCC nikdy nechodila, protože to pro mě byl obchod s pochybnou pověstí (kvalita a tak). Jenže teď jsem ve výloze zahlédla boty, které se mi fakt strašně líbily. A ještě ke všemu kožené (ne ty kozačky, ale dvoje boty vpravo). A ještě ke všemu s cenou do 2,000 Kč. Tak moje otázka zní: pokud máte boty z CCC - jsou kvalitní i za tu cenu?   (Mám třeba z Deichmannu za podobnou cenu - jsou nádherné, miluji je, ale už 2x jsem je reklamovala (jsou tak nádherné, že mi za ty reklamace (= výměny) stojí :-) )


4. Jysk

Do Jysku jsme jeli pro matraci a chánič na matraci. Ten chránič na matraci fakt doporučuji - jsou na výběr buď ze 100% bavlny anebo směsi bavlny a syntetiky (70:30%). Jejich výhodou je to, že nemusíte sundavat potah matrace, ale jen ten chránič, tudíž se mnohem jednodušeji pere. Super věc pro ty, co se potí (anebo jejichž partneři se potí :-) Cena dle velikosti matrace (160 x 200 cm ve směsi za 1,000 Kč).

Na fotce to neni vidět, ale na koncích jsou gumičky, takže to na matraci nebude "jezdit"

A pak co se mi líbilo (pro ty, kterým každá kytka hyne) - pivoňky, co z dálky vypadají fakt jako živé. Reálně o těchto kytkách uvažuji. Akorát bych je uřízla a dala do vázy - bílé + růžové (jediné, co mě odrazovalo byla cena za 2 květináče). 



I takové blbůstk se dají najít v Jysku:




A teď tam mají v akci i povlaky na polštáře (za 30 Kč). Já ho využivám na špinavé prádlo, když někam cestuji (všimli jste si, že v igelitu děsně smrdí?) 



A také tam měli v akci takové plastové košíky (v černé / fialové / bílé) - tento za 69 Kč. Mám v něm milión drobností na chodbě. 




5. ? - Pak jsme ještě na Zličíně byli v nějakém sportovním obchodě, kde jsme pořídili darek pro kamarádku (cenu raději neuvádím - je to přece jenom dárek :) a také klobouk pro chlapa (125 Kč): 









Nalákala jsem vás na něco? :-) 

S.









Komentáře