Můj oblíbený oční stín od Dermacolu

Líčím se každý den do práce a někdy i o víkendu. Jsem dost konzerva a spíše používám neutrální stíny, možná je to taky dáno tím, že experimenty by v mé práci nebyly vítané (a ono vzhledem k tomu, že jsem ráda, že ráno vůbec vstanu, tak na experimenty ani nemám náladu...).



Stíny střídám a kupuju si i nové, ale jednomu stínu zůstávám věrná už asi 6 let :). Tímto stínem je minerální oční stín MOON v odstínu číslo 4 od Dermacolu. Je to směs hnědé, světlé fialové, tmavě fialové a béžové, dohromady to dává naprosto nádhernou zvláštní barvu. Strašně moc lidí mi líčení chválilo a ptali se, co všechno jsem použila, ale všechno je to práce jednoho stínu :) V každém světle vypadá trošku jinak, ale je pořád krásný. 

Co se týká výdrže, tak u mě je celodenní, jak už jsem se zmiňovala v článku o bázích, tak já prostě vždycky používám báze, takže nic neřeším. Kvalitní báze je moje záchrana. 
Stín je měkký, nemusím na něj tlačit, abych ho dostala na štěteček. Krásně se nanáší, bez sebemenšího zadrhnutí. 



Obal je klasický, nemám mu za tu cenu co vytknout. Aplikátor stínu, který je  v balení nepoužívám, mám svůj štěteček na oční stíny.  

Někdo by si mohl říct, že cena 159,- Kč je dost vysoká na to, že teď se prodávají i dobré stíny za 50,- Kč, ale pro mě je tohle prostě srdcovka, navíc vydrží dost dlouho (a to stín používám několikrát týdně), takže do něj ráda investuju. V Rossmanovi je na Dermacol i často akce, takže se dá sehnat levněji. Na e-shopu Dermacolu zde

Jinak na stránkách Dermacolu probíhá zajímavá akce. Za první registraci bonus 200,-, takže byste tyto stíny měli v podstatě zadarmo, a vždy potěší :). 

Máte rády stíny od Dermacolu?

A. 

Komentáře

  1. To je nádhera! Ta cena sice není úplně nejsympatičtější, ale za ten efekt to stojí.:) Určitě na něj mrknu, moc dík za tip.;)
    Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Rossmannu jsou na Dermacol často akce :)

      Vymazat
  2. Tenhle stín je opravdu krásný! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je, lepší a univerzálnější jsem pro sebe ještě nenašla :)
      A.

      Vymazat
  3. Tak to je nádherný odstín. Asi si ho půjdu hned koupit. Co sleduju blogy, hrozně utrácím :oD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ;) Tak v tom nejseš sama ;) Mám velký seznam :)))
      A.

      Vymazat

Okomentovat