Kitchen eBay goodies! NEW IN

Na eBay nechodím jen pro bižuterii a blbůstky, ale i užitečnější věci do kuchyně, které asi přeci jen trošku blbůstky jsou ;), ale i v kuchyni chci mít hezké věci, aby mi zpříjemňovaly časté vaření. 


Mimochodem, celý tento článek můžete brát taky jako inspiraci na dárek pro maminku, kamarádku, sestru nebo i tatínka či přítele, který rád vaří :) Tyhle malé blbůstky dokážou potěšit, nestojí moc peněz a dárek např. na blížící se Vánoce budete mít vyřešený :) (hlavně objednávejte s předstihem!)

Tentokrát jsem hledala nějakou hezkou houbu na skleničky. A našla jsem Pana Houbu. Samozřejmě, skleničky jdou umýt i klasickou houbou na nádobí, ale já jsem potřebovala vyloženě na úzké skleničky, kam mi ruka nevleze. Navíc, mám myčku, takže tato houba je koupena za účelem předmývat skleničky od proteinu :). Kolikrát se mi stalo, že malé kousky proteinu zůstaly nalepené na skle a myčka je prostě nezvládá dát pryč (což nechápu, když zvládne přepečené zbytky na pánvi... :/).Doufám, že se mi takhle protein drží i na svalech :D. 

Pan Houba mě vyšel na 30,- Kč a koupila jsem ho zde. Barvu vám pošlou náhodně, já jsem se zelenou moc spokojená :) Pokud budete více hledat, asi najdete i možnost zvolit si barvu, ale já jsem spíš hledala nejlevnější.

Další moji novou pomůckou jsou silikonové kroužky na lívanečky :). Já vím, já vím, je to blbost :) Ale hrozně se mi líbí tvar toho kolečka a nikdy se mi nepovedlo je fakt takové udělat. A kupovat si speciální pánev se mi nechtělo, tyhle silikonové roztomilosti rozhodně zaberou míň místa. 
Postup je jednoduchý, dám je na pánev, naliju směs na lívance, po pár sekundách silikonové formičky sundám a smažím jako normálně :) 
Myjou se snadno, ani jsem je nedávala do myčky (ta se stejně odmítá kamarádit se silikonem), jsou nepřilnavé, takže jsou hned čisté :). 
Já jsem je kupovala tady, hned 4 kusy, proto mě vyšly na 50,- Kč. Prodávají se už i za 20,-, ale já jsem nechtěla vybírat po jednom, takže jsem zvolila hned sadu, aby to bylo výhodnější. U toho prodejce, co jsem kupovala já si můžete koupit i sadu dvou kusů za 33,- Kč. Nebo si můžete koupit ve tvaru srdíček :)



A dále vám nabízím přehled tipů, co by se dalo pořídit... Berte to vyloženě jako tipy, cokoliv vás zaujme, tak napište do vyhledávače a vyhledejte v aktuální nejlevnější ceně, na eBay se vše každý den mění :)

Tady je návod na nákupy na eBay

1. Tohle jsou zdobítka pro někoho, kdo se ve zdobení vyžívá. Nepoužívala bych to jen na kafe/čokoládu, ale i třeba kakao na ovesnou kaši nebo ozdobení dortů :) Za 54 korun dostanete sadu 12 kusů. 


2. Toto je velice šikovná pomůcka na držení houbičky. Já mám hodně podobnou z Tescomy, ale byla dražší, to mě nějak tehdy nenapadlo se po tomto dívat na eBay :)). Držák je moc šikovný, přicucnete ho ke dřezu a houbička se nikdy neválí :)


3. Když jsme teda u houbiček :) Pokud nechcete klasickou kostku a i do mytí nádobí chcete vnést dobrou náladu, tak si pořiďte třeba obláčky na mytí nádobí :)


4. A u mytí zůstaneme. Toto je moc šikovná věc, kterou zase tolik lidí nezná. Je to mýdlo z nerezové oceli. Prodává se i v ČR, ale přijde mi předražené. Toto mýdlo odstraňuje pach z rukou, klasické mýdlo nepotřebujete, pouze toto. Já ho v kuchyní mám a běžně ho používám při vaření ryby nebo po práci s česnekem, kdy fakt nechci, aby to bylo cítit z prstů. A opravdu funguje!! (Ono se teda uvádí, že odstraňuje pach potů atd., ale to jsem nezkoušela.)


5. Na eBay můžete najít tunu různých podtácku. Myslím si, že je to super dárek například pro někoho, kdo dělá v kanclu. Dejte mu hrnek a roztomilý podtácek, rozhodně si myslím, že zlepší náladu :). 
Jen pro představu tady a tady. Samozřejmě, zase platí, napište to do vyhledávače a budete mít spoooustu výsledků. Já teď třeba hledám hezký podtácek pro přítele do práce :) (což je těžší, protože nejraději bych mu koupila něco hrozně ťuťuňuňu, ale to bych si tak akorát schoval do šuplíku :D).




6. A kromě podtácků se taky prodávají "nadtácky" :). Velmi šikovná věc pro někoho, kdo chce udržet svůj čaj horký a nemá termohrnek. Kolikrát se mi stane, že si udělám čaj, pak něco musím rychle udělat a když se dostanu k čaji, tak je studený. Takže já si toto rozhodně pořídím :). 



7. Pokud někdo rád peče muffiny, tak na eBay se dají sehnat nejrůznější vzory papírových formiček. Zase pro představu jen příklady, můžete hledat i tematicky (např. love, happy birthday atd.).



8. A teda bych neodešla od těch muffinu daleko, tak pokud ještě nemáte formy na pečení muffinu, tak na eBay můžete levně nakoupit libovolné verze :) Můžete nakupovat po jedné formičce, můžete nakoupit hned dvanáct. Samozřejmě, taky můžete nakupit různé tvary formiček. Třeba tady si můžete přímo vybrat. 



9. No vlastně můžete sehnat jakékoliv silikonové nádoby na pečení (nesilikonové taky, ale ty já používám nerada).



10. Pomůcka na držení poklic. Já teda nikdy nevím, kam ji dát :).


11. Kdo jste už v pečení dal a umíte makronky (obdivuju vás a závidím vám :D, ale taky je jednou udělám), tak tady se dá sehnat forma :)


12. Můžete taky koupit různé slánky a pepřenky :).


13. Toto je pro lemply jako já a mám to doma :) Přítel to koupil od Tescomy, to mě zase jednou nenapadlo, že se to dá najít na eBay. Když otevřete víno, tak se blbě nalévá, tj. vždycky ta kapka se musí buď otřít nebo ukápne. Tahle věcička vám pomůže, aby nic neukáplo a ještě víno pohodlně zavřete. 



Pro dnešek je to vše, ale rozhodně ještě někdy bude pokračování :) Nakupování zdar!! (Peněženky, omlouvám se vám...)

A nezapomínejte:




A. 

Komentáře

  1. Super, dík za tvoje tipy, držák na houbičku a silikonové kroužky už mám v košíku :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat