Instagram a další mišmaš :)

Instagram je opravdu pohodlný způsob, jak se podělit se světem o různé zajímavosti, samozřejmě, i včetně toho, co jste měli na snídani/oběd/večeři :D Mě prostě baví šmírovat :)

Sledovat nás můžete ZDE.

Vzhledem k tomu, že mám poměrně dost blízko práce DM, často se tam zaběhnu jen tak podívat :) A mám takovou vůli, že to je opravdu JEN TAK! Podívám se na novinky (pokud jsou), poslintám nad něčím a jdu pryč :) Tento týden tam toho bylo poměrně dost :)

Nová limitka sprcháčů s vůni broskve - Sunny Peach. A je to sorbet, takže když jsem ho otevřela, tak to vypadá spíš jak tělové mléko, než jako sprcháč. Myslím si, že bude dost hydratační, ale nevím, nekoupila jsem si ho, takže těžko říct. (To ještě neznamená, že si ho přeci jen nekoupím :D)




Dále nový deospray - Kokos a nektarinka. To je spíš jen pro info pro ostatní, já nesnáším "vůni" kokosu, ale jsem jedna z mála, takže si myslím, že ostatním by se mohlo líbit. Vůně je díky nektarince slaďoučká.



Balea už začala dělat různé sety, které by se mohly hodit na Vánoce. Tohle je tělové mléko a sprcháč s medem, které se běžně prodávají, akorát tady ještě dostanete navíc houbu.



Pak je tam nějaká baleácká zimní sada, ale nikde nebyl tester, tak nevím, jak to voní, ale balení je moc pěkně!



A taky jsem tam narazila na krásné čaje!! Ale ty byly dražší, asi 180,- .. 



V Bille nyní mají v akci bonbony Lindor, limitované edice (irish cream, pomeranč v čokoládě, kokos a ještě něco...). Já jsem koupila kokos, zase, já je nejím, je to spíš pro přítele :). Cena je 99,- (Mimochodem, kdo jezdí do Makra, tak tam mají na tyto bonbony a ještě na čokolády akci 2+1, já jsem kupovala bonbony, je to pěkná pozornost, když zrovna nic jiného doma nemáte, ještě s flaškou vína, bonbony vyšly na 85,-/Ks, s tím, že jedno balení je zdarma, takže pak je to za hubičku :)).



Se sestrou jsme si nakoupily různé "odměny" (důvody proč se odměnit se vždycky najdou :D). Na všechno budou později recenze :).



Já pořád ujíždím na "Plant Nanny" a připravuju článek o dodržování pitného režimu (musím se pochválit, protože mně to jde moc dobře!).



Minulý víkend jsme navštívily pizzerii "Nuova", článek najdete ZDE.



Do 12.11. si můžete vytisknout v DM drogerii za 10 bodů kupón a nakoupit veškerý sortiment Nivea za 50%, čehož jsem taky využila :).



ZDE si můžete prohlédnout nový leták Rossmann, který od pondělí nabízí 25% slevu na sortiment Rimmel.

A ještě abych neopomenula můj oblíbený Lidl, tak od pondělka budete mít možnost si zakoupit:
- vakuové obaly - moc pohodlná věc po zazimování/zaletování :D věcí, aby nezabíraly moc místa ve skříni,



- parní generátor Tefal - skvělý dárek pro Vás/maminku/babičku na Vánoce (žehlit se musí tak jako tak...), článek o parních generátor ZDE,



- úschovné obaly - taktéž je mám pro uskladňování věci, aby se na ně neprášilo,




- věšák na oděvy - hodně z vás takové již v pokoji má, třeba se někomu dalšímu bude hodit,




- odstraňovač žmolků - docela šikovná pomůcka na žmolky, pokud nechcete využívat žiletku (tou se občas dá věc i poškodit),




- tlakoměr - dobrý dárek pro babičku/dědu anebo i rodiče na Vánoce.




Od čtvrtka tam najdete termoprádlo!



Jo, a v IKEA pro členy IKEA Family mají do 3.11. 20% slevu na všechny svíčky a hodiny :) Já jsem si tam zajela pro svíčky :) Na podzim mám velkou spotřebu :). 

Zaujalo vás něco? 

A. 

Komentáře

  1. Jé, děkuji za připomenutí, chtěla jsem si vytisknout ten kupon s 50% slevou na Niveu, musím to co nejdříve napravit. Akorát mě vůbec nenapadá, co od nich chtít, máš nějaké niveácké oblíbence? ;)

    Kdyby ta krásná sada čajů nestála tolik, tak bych pro ni bez váhání poběžela, muluji všechno s čokoládovou vůní a příchutí. :D Guerlaní odměny závidím, ach! Těším se na recenze. :)

    A taky si nemůžu pomoct, ale Instagram mě baví. Nejvíc mě baví instakosmetika, jak jinak. :D Sleduji tě! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já jsem se trošku zásobila tělovým mlékem do sprcháče, to mají fajn :) http://sororessa.blogspot.cz/2013/09/vyzivne-telove-mleko-do-sprchy-nivea.html#more

      A jiank mají dobré masky na obličej, ale nic, co by vynikalo, akorát že s tou slevou to bylo za dobrou cenu. A pak jsem nakoupila sprcháče, protože pěkně voní a cenově to po slevě vycházelo jak moje oblíbená Balea, tak proč si za ty peníze neužít Niveu :))

      Na ty čaje jsem také koukala dýl, ale ta cena za par pyramidek je odrazující :(

      Děkuju :)

      Vymazat
  2. Great post:) We love Balea products too. We will follow you, If you want, let´s follow us, xoxo thanks :) our blog : http://nudegravity.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Okomentovat