Essence 3D Pearls

Společnost Essence představila spoustu novinek, ale vzhledem k tomu, že se teď snažím rtěnky a jinou dekorativní kosmetiku nekupovat, protože toho mám hodně a snažím se spíš spotřebovávat, tak jsem si alespoň koupila drobnost na nehty :). 


V nabídce mají spoustu těchto 3D kuliček, které již předtím představila např. značka MUA. Kuličky stojí asi 50,- Kč a najdete více barev. Já jsem si vybrala stříbrné, protože mi přišly nejlépe kombinovatelné a nositelné i do práce. 


Samotný kalíšek je dost nepraktický. Otvor je tak malý, že z něj v životě nemůžete ty kuličky pěkně někam vysypat. Hlavně, kam vysypat? Z jednoho kelíšku do druhého? Jednoduše jsem proto ten uzávěr sundala a strkala nehty do něj :))



A jen tak mezi námi.. :) Ty kuličky jsou naprosto příšerné. Jsou tak strašně malinké a tak strašně kluzké :D Přítel ten den zrovna vysával a když se mi ty kuličky rozsypaly po podlaze, tak jsem ucítila mrazivý pohled :D

Po strčení prstu do kelíšku se kuličky hezky přilepily a já je ještě přemázla průhledným lakem pro zafixování. Nehty si lakuju vždycky večer, takže pár kuliček skončilo v posteli (další mrazivý pohled :D), ale dost jich zůstalo na nehtu :)

Kuličky na nehtech vydržely asi 2 dny, s tím, že se odřely, takže už nebyly stříbrné, ale šedé :) Navíc, možná by vydržely i déle, ale já jsem měla tendence na ně pořád sahat :) a pak i odloupávat. Výhodou je, že se odloupávají tak "pěkně", že jsem nehet jen znovu přelakovala a chodila dál :)

Další barevnou verzi už bych si nekoupila, toto balení mi vystačí na dýl a zase tak mě to nevzalo. 

Zkoušeli jste tyto ozdoby? Líbí se vám?

A. 

Komentáře