Barva na vlasy Schwarzkopf Color Mask


Ještě dnes a do konce týdne (do 26.10.) mají v drogériích Teta akci na barvu na vlasy Schwarzkopf Color Mask - místo 149 Kč za 99 Kč. No nekup to. Zvlášť, když jsem četla docela dost dobrých recenzí. Tak jsem si koupila a píšu zde své zkušenosti a pocity. 

Ještě teda než začnu. Vybírat jsem si mohla z celkem 16 odstínů: 



Jak uvidíte z fotky níže, jsem hnědovláska a chtěla jsem svoji barvu ještě ztmavit. Zároveň moc nemusím, když barva "háže" červené odlesky. A tak dlouho jsem stála u tmavě hnědé a černohnědé barvy až jsem si je koupila obě. A jako první jsem zkoušela tmavě hnědou (černohnědou si dám někdy až budu opálená :-) 

Obsah balení vypadá takto: 



Mé vlasy před procedurou:



A po 30 minutách (+ 10 na vymytí + aplikaci balzámu + vyfénování): 





A dnes po pár umytích to vypadá takto: 


osobně mám pocit, že mé vlasy vypadají lépe, když volně uschnou než když si je vyfénuji :-)  

Ale to jsem trochu předběhla. Samotná aplikaci je opravdu hodně jednoduchá. Vymačkám tubu do kelímku, zaklepu (1 minuta) a mohu nanášet. Barva opravdu nestéká, vše perfektní. Chvilkami jsem měla pocit, že mě pokožka na hlavě pálí, ale nebylo to nic hrozného (taková klasika při barvení). Cítit je. Ale jaká barva není? Ovšem také nic hrozného - normálně jsem byla v koupelně a nemusela jsem ihned větrat, abych neomdlela. 

Barvu jsem nechala působit 30 minut, jelikož jsem chtěla spíše tmavší odstín. Výsledný ovšem je ještě tmavší než jsem čekala - ale to nevadí :-)  




Koho by zajímal návod (dle obalu) + složení, tak viz níže:






Jinak, pocity po aplikaci. Maska, která je přiložena v balení je asi opravdu dobrá, protože vlasy pak šly docela dobře rozčesat (až jsem se divila). Vlasy díky barvě jsou lesklejší a vypadají naživo víc zdravě (asi), ale na omak vím, že trochu tím barvením utrpěly (takže již několik dnů po umytí aplikují na vlasy různé masky). Samozřejmě pocity po barvení z kadeřnictví jsou lepší, ale cenově je to nesrovnatelné, že... (alespoň v mém případě, když pokud už jdu ke kadeřnici, tak je to prostě drahé). 

A teď má otázka: jaké šampóny / kondicionéry používáte na barvené vlasy a máte s nimi dobré zkušenosti? 

S. 

Komentáře