Balea Professional - balzám na vlasy - přirozeně hnědé nebo barvené

Jednou mi takhle došel můj oblíbený kondicionér od Cien (privátní značka Lídlu - spolu s Dove vyhrály v D-testu v kategorii "ošetřující šampón", tak jsem si řekla, že kondicionér bude také stát za to). A já zrovna měla cestu kolem DM-ka, tak jsem si řekla, že se stavím pro ten úžasný kondicionér, co všichni tak chválí. 

Jenže nějak mi vypadlo slovíčko "oil" a "repair", a místo toho jsem si řekla, že všichni asi chválí ten "braun" (což je absolutně nelogické, protože přece všechny blogerky nejsou brunety, že). Ale když to balení vypadalo hodně podobně... No zkrátka, máme tu recenzi na kondicionér pro "přirozeně hnědé nebo barvené vlasy". 



Měla jsem dávat větší pozor při pročítání etikety v drogerii. Tak ta henna... Ta je sama o sobě super. Jenže ve spojení s poznámkou "V případě kontaktu výrobku s jiným materiálem (textil, sanitární zařízení), materiál ihned důkladně opláchněte" se z toho stává něco hodně nebezpečného (viz dále).

(kdyby někdo špatně viděl na text na fotce, tak kondicionér tedy obsahuje extrakt z henny (a prý zanechává fascinující lesk), naopak neobsahuje silikony a nebyl dermatologicky testován)




Takhle to vypadalo, když jsem kondicionér nandala na ruku, abych ho následně nanesla na hlavu... (samozřejmě ve větším množství, ale pořád to byla roztomilá kulička.. velikosti asi vlašského ořechu)



Jelikož jsem na hlavu nanášela tu "kuličku", nemohla jsem vědět, že po rozpatlání to udělá takovou blé hmotu (ikdyž docela pěkně třpytivou).  



A teď to hlavní (téměř): Mám delší vlasy (odhaduji na 60cm, třeba) a prostě při nanášení to občas "stříkne" vedle. A ještě ke všemu - v mezidobí, co působí kondicionér, tak se různě myju žiňkou a tak. No a pak jsem se rozhlídla po koupelně. Mám tam bílé kachličky. No ty blááááho - to byl bordel. A hlavně - ono to nešlo až tak moc jednoduše opláchnout - ja to musela houbičkou setřít! 

Ale tak dobrá, třeba ne každý je takový pr*se jako já. Takže teď přejdeme k tomu hlavnímu (už úplně): já měla po prvním použití po rozbalení hlavy z ručníku DRED. Jakože fakt dred.

Takže si někdo dává takovou práci s tím (nevím proč, nejde mi vložit video, tak zde - http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CSzkXXvNqL0#t=61 ), a já to měla jen tak, z ničeho nic. 

Ale tak dobrá, třeba jsem dělala něco špatně, dám tomu další šanci. Takže o pár dní pozdějí zkouším zase. Dávám si u toho sakra dobrý pozor, abych vlasy opatřně ručníkem obalila (a ne zabalila), a tak dál. Takže - tradadadá - po rozbalení žádný dred. Ovšem rozčesávání pořád jde špatně (a ne, ani ten úžasný hřeben nepomáhá). 

Po dalším pokusu dokonce získávám pocit, že mi tento kondicionér vlasy vysušuje (to rozčesávání jde ztuha pořád). Ani nemám pocit, že by se mi vlasy nějak extra leskly. 

Takže... třeba jednou sesbírám odvahu i na ten úžasný "oily repair" (teď už se mi ten název z hlavy nevykouří). Ale tento - už nikdy!

S.

P.S.: Dělám něco já nebo mé vlasy špatně, nebo máte podobnou zkušenost? 


Komentáře

  1. Ja som skúšala šampón a masku, šampón super, maska totálne nič moc, žiaden efekt, škoda bolo aj kupovať. Za šampón dávam ale ruku do ohňa, ja mám hnedé vlasy a farbu mi pekne zvýrazňoval, kamarátky mi tvrdili, vraj sa mi vlasy aj lesknú, čo som ja na sebe nespozorovala, ale nevadí, možno tam nejaký náznak bol. Moje vlasy sú normálne mastné a väčšinou po spotrebovaní jedného balenia akéhokoľvek šampónu musím značku vymeniť, ale pri tomto som minula 4 balenia alebo 5? Už ani neviem no každopádne je skvelý, možno aj vďaka tej henne. Inak šampón sa dá umyť aj z vane bez ťažkostí.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat