Výživné tělové mléko do sprchy Nivea

Přiznám se vám, toto tělové mléko jsem se nechystala kupovat. Nezapůsobily na mě ani reklamy, ani blogerská masáž, ani všude přítomné slevy na tento výrobek. Zapůsobil na mě PŘÍTEL :) Na toho asi ty reklamy zapůsobily víc :D
Jednoho dne zase běželo v televizi stopadesát reklam (taky vám přijde, že během reklamy už snad stihnete uvařit večeři, vysprchovat se a udělat tisíc dalších věcí...?) a mezi nimi i na toto mléko. A přítel začal uvažovat, že je to vlastně dobrý nápad, protože přece všichni chlapi nesnáší "namazané" ženy :)) Vrtalo mi to hlavou, tak jsem toto téma nadnesla i v práci, kde se okamžitě chytli kolegové, že je to pravda, že je to snad nejhorší, když se přitulí k holce, obejme ji a má mastnou ruku (rozumějte, že pro kluka je jakýkoliv krém mastnota :D).

No, takže při další cestě do Rossmana jsem hned narazila na Nivea stojan, kde byla tato mléka ve slevě. Neváhala jsem a koupila si tu verzi pro suchou pokožku. K tomu mi dali jako dárek klasický modrý krém Nivea v plechovce.

Hned ten večer jsem s ním vlezla do sprchy. Nanesla jsem si ho, když jsem měla na hlavě kondicionér na vlasy :D, abych neplýtvala časem a dělala víc věcí najednou :). Vůně je naprosto stejná, jakou má ten Nivea krém v plechovce, takže mi ničím nevadí. Obal je šikovný, je rovnou "vzhůru nohama", tj. dávkování je zezdola (miluju, když čekám, než mi nějaký docházející výrobek "steče"). Přiznám se, že jsem čekala víc tekutou konzistenci, ale mléko je hutnější, takové krémové. Namazala jsem si celé tělo a ještě si stihla vyčistit zuby (ano, dělám vše ve sprše :D), poté jsem smývala vlasy i mléko a překvapilo mě, že pokožku mi po něm opravdu nepřišla mastná a neměla jsem zapotřebí se znovu umýt. Byla jsem překvapena, že kůže byla opravdu hydratovaná a neměla jsem potřebu se hned po sprše namazat. Já si totiž dávám docela horkou sprchu, ano, já vím, že to není pro pokožku dobré, ale vždycky ji potom namažu :)). 



Výsledek je takový, že normální mazání jsem rozhodně nezavrhla, i když tento způsob je pohodlnější. Ale prostě já když se mažu, tak si dělám i masáž (alespoň si to říkám :D). Toto mléko mám pořád ve sprše pro svoje líné dny :), které rozhodně jsou, třeba když se vrátím domů pozdě večer nebo jsem jen tak šíleně unavená, že po sprše chci rovnou padnout do postele. 

Složení:

Já jsem si výrobek kupovala za 80,- Kč za 250 ml a dostala jsem k tomu tu Nivea plechovku, takže spokojenost. Mléko mi vydrží déle, protože ho nepoužívám pravidelně a v koupelně se rozhodně hodí. Myslím si, že nejvíce ho asi využiju v horkém létě, kdy se nerada mažu, protože když se pak potím, tak na co sáhnu, to je mastné... Navíc, myslím si, že ho využije i přítel, který se u moře po slunění nesnáší mazat "aftersunem", ale pokožku má suchou, takže toto by mohlo být dobrým řešením. 

A. 

Komentáře