Spotřebováno za srpen

Dříve (před kosmetickou dietou) jsem toho spotřebovávala o dost méně a hromadila. Po tom, co jsem si na sebe vymyslela kosmetickou dietu, tak mě to motivuje více spotřebovávat, a tím i zkoušet nové věci. Hlavně vzorky se tak pohnou :). I když teda tento měsíc, koukám, že je toho fakt víc :)
Ještě taková poznámka, než se do toho pustíme, sprcháče a šampony se mnou používá přítel, takže spotřeba je o něco větší, než kdybych na to byla sama :). Přítel si vlasy myje každý den (má je kratší), já buď každý den nebo obden (záleží na cvičení :D). Já mám vlasy do půli zad :).
A další věc, nesyslím si tolik vzorku na to "až někam pojedu", protože nemůžu říct, že cestuju pořád a vzorky odněkud pořád přibývají :), takže spotřebovávám normálně doma. 
Co jsem spotřebovala za srpen?

Některé věci mi došly skoro na začátku srpna, proto je toho víc ;)

1. Hruškový sprcháč  Lirene - tento sprcháč jsem si koupila při návštěvě Polska, vzhledem k tomu, že je to polská značka, tak je tam taky o dost větší výběr. Gel nádherně hruškově voněl, takže do letního měsíce mi bodnul. Kdybych na něj narazila někde znovu, tak bych si ho koupila. ANO. 
2. Borůvkový šampon Balea - tyhle šampony od Baley známe asi všichni :). Tohle byla nějaká limitovaná edice, kterou ale pořád v některých DM seženete. Já zrovna používám další. Krásně sladce voní a vlasy umyje a nezacuchá je, což je pro mě nejdůležitější (jak už jsou jednou zmiňovala, pro mě jsou důležitější kondicionéry než šampony).  ANO.
3.Odličovací polštářky Bel - recenzi na ně najdete zde. Kdybych někam jela, tak bych si je klidně znovu koupila.  ANO.
4. Sprcháč Anatomicals - byl v nějakém Ladyboxu, sama bych si ho asi nekoupila. Dávkování pumpičkou by bylo ok, kdybych měla vanu, na které by balení stálo, ale já mám sprcháč a takovou závěsnou kovovou poličku, takže pro mě to pumpování není ideální. Jinak vůně byla strašná :)), tedy na sprcháč, který si obvykle vybírám tak, aby mi voněl a sprchu jsem si užila. Tohle bylo vyloženě mýdlo, které voní jen jako mýdlo, žádná hezká vůně. Pokožku sice (jak je tomu u mýdla) nevysušoval, ale znovu bych si ho kvůli tomu "smrádku" nekoupila. NE.
5. Kondicionér na vlasy Balea Oil Repair - moc dobrý kondicionér za pár korun (stojí asi 40 - 50 Kč). Už jsem si koupila další balení a zkusila jsem i šampon ze stejné řady, takže palec nahoru :). ANO.
6. Micelární voda Bioderma - asi není třeba představovat :). Došla mi a její místo nahradila micelárka Mixa, která mi plně vyhovuje, akorát se mi moc nelíbí to pumpičkové dávkování, protože stříká naprosto šílené, vodu musím doslova chytat (asi ji přeliju do balení Biodermy :)). Ale jinak teda je Bioderma klasicka, kterou bych si kdykoliv koupila znovu. ANO.  
7. Šampon a koncidionér Pure Fiji vůně Passionflower- duo z narozeninového Ladyboxu. Šampon mi moc neseděl, protože zacuchal vlasy. Kondicionér můžu pochválit, ale nebylo to nijak dokonalé, určitě bych si velké balení nepořídila (díky za vzorky :))) Jo, a ještě jedna věc, já mám dlouhé vlasy, takže u kondicionéru padl za vlast hned celý vzorek, což je teda škoda. NE.
8. Šampon i+m - z minulého "novomanželského" Ladyboxu - moc pěkně citrónově voněl, ale vlasy zacuchával, takže za mě ne.  NE.
9. Micelární voda Sanoflore - koupila jsem si ji přes Omlazení od slečny, která na ni měla alergickou reakci, za dobrou cenu, jinak bych si ji asi nepořídila (stojí do 300,-). Nechtěla jsem nechat ujít nabídku, jinak bych si k ní šla přivonět do lékárny - absolutně mi totiž nevoněla, ta květinová vůně byla na mě až moc silná, já radši očistu bez vůně :). A hlavně bych si ji znovu nekoupila, protože naprosto příšerně pálila v očích, takže za mě ne.  NE.

10. Lesk na pusu Inglot - recenzi máte zde. Už mám nový, což asi mluví za vše :)  ANO.
11. Vzorek masky Macadamia - jsem hrozně vděčná, že tento vzorek byl v minulém Ladyboxu. To je totiž maska, kterou jsem si chtěla vyzkoušet, ale nechtělo se mi hned jít do plného balení, teď jsem rozhodnuta, že si ho koupím. Maska na moje vlasy působila dobře, palec nahoru.  ANO.
12. Masky Ziaja regenerační a s růzovým máslem a masky Bielenda se zeleným bahnem - koupila jsem ji je taktéž při návštěvě Polska, stejně jako sprcháč. Pokud mě masky nějak nenadchnou, tak nevím, co bych o nich psala, beru to prostě jako péči o pleť. Nic zvláštního po jejich použití jsem nezaznamenala, jsou moc příjemné, žádná mi nevysušila pleť, takže na běžnou péči - proč ne.  NE.

13. Vzorek Snail Nutrition BB Cream od Skin 79 - samotný BB cream můžu doporučit, ale pro sněhurky. Ten odstín není světlý, on je přímo megasvětlý, opravdu pro porcelánovou pleť (já takovou pleť nemám ani v zimě). SPF je 45, což je na Česko asi i zbytečné, ale tak proč ne, chránit kůži je potřeba. BB krémy od této značky jsou dobré, ale zrovna tenhle kvůli odstínu pro mě ne.  NE.
14.Vzorek L´OrealLumi Magique - za mě ano. Odstín 4 - Pure Beige mi sednul, takže bych si ho klidně i koupila. ANO.
15. Vzorek Inca Oil - Pandora Oil z nového narozeninového Ladyboxu - no já jsem nadšená!! Viz článek o Ladyboxu zde. ANO.
16. Eveline sérum Push-up effect - i toto je vzorek, myslím, že z Ladyboxu. Samozřejmě, žádný push-up efekt se nekonal, prsa mám pořád stejná, ale tento krém má nááádhernou vůni. Si ho snad někdy koupím jen tak na tělo. MOŽNÁ.

17. Kiss My Face šampon - zase vzorek z beautyboxu - nelíbil se mi, zacuchával vlasy, nevoněl, nepořídila bych si plné balení.  NE.
18. Lancome O d´Azur - došla mi tato voňavka. Smutek. Fakt jsem ji měla moc ráda.  ANO.
19. Cien odlakovač - tento odlakovač z Lidlu používám ráda díky pumpičkovému dávkování a kupuju si ho pravidelně. ANO.

20. L´Oreal Perfect Clean -  zrovna tohle provedení jsem si kupovala v Berlíně, ale i v Česku se dají koupit dva druhy tohoto čističe pleti. Má v sobě šikovnou houbičku, na kterou nanesete gel a rozetřete. Mě tento čistič nijak nenadchnul, přišlo mi, že pleť po něm musím ještě dočišťovat. Takže znovu bych si ho rozhodně nekoupila. NE. 
21.Krém Vichy Idéalia - byl v nějakém beautyboxu a moc se mi líbí. Je lehký, dobře hydratuje, nemastí a moc krásně voní. Od značky Vichy jsem nikdy žádný krém neměla, takže nevím, zda bych si koupila tento v plném balení, myslím si, že stejnou službu mi prokážou i levnější, takže je to zbytečné. NE. 
22. Maska&odličovač Clarity od Fleur de Sante - zase vzorek z nějakého beautyboxu. Buď se přípravek dal použít jako maska - nechat 10 min a smýt nebo jako čistič (odličovat jsem tím fakt nezkoušela...). Přípravek hezky voněl, něčím jablíčkovým a docela dobře čistil. Vzhledem k tomu, že značku Fleur de Sante většinou dostávám jako nějakej vzorek nebo dárek v časopise, tak jsem si nikdy sama velké balení něčeho nepořídila a zatím se ani nechystám. Čističe mám lepší. NE. 
23. Vichy Idéalia BB Creme - já vím, že tento BB je často dost vychvalovaný, ale já bych si velké balení nepořídila. Krém moc nekryje, což se přežít dá, ale je šíleně mastný. Já si nemůžu pomoct, ale je to asi nejmastnější BB, co jsem zkoušela. K večeru mi přišlo, že tu mastnotu mám až na krku.  NE. 

24. Lumene Vitamin C+ - měla jsem vzorek myslím že z Greatboxu, který jsem si objednala jen jednou. Tento rozjasňující nektar by se měl použít po očištění pleti a po něm použít denní nebo noční krém. No, jsem taková rozpačitá. To je přesně ten výrobek, od kterého něco čekám a on to nesplní. Tento vzorek mi vystačil na 4x, je to taková oranžová gelovitá tekutina, kterou aplikujete na obličej. Bohužel, místo příjemných pocitů jsem si přišla strašně ulepená. Po nočním krému to ale bylo v pohodě. Ale když jsem to použila pod denní krém a na to dala make-up, tak mi ten make-up na obličej zanechal takové cucky, že jsem se prostě rozčílením musela odlíčit a nalíčit se znovu.. Kvůli ulepenému pocitu mi ani nepřišlo, že by mi to s pletí něco udělalo. Takže za mě asi ne :( (i když v nabídce mají ještě dvoufázový koktejl, tak možná dám šanci jemu). NE.
25. Zubní pasty Vademecum mám ráda a kupuju si je pravidelně. Osvěží a nezanechávají kyselost v ústech (jako pro mě třeba Elmex atd.). ANO.
26.TMT - Christall Liquidi Latte - vzorek z Ladyboxu -  za mě ne. Hned jak jsem vzorek otevřela, tak jsem ucítila závan alkoholu. Sice vlasy jsem rozčesala v pohodě a jsou hebké, ale rozhodně bych si větší balení nepořídila. NE.
27. Vzorek sprcháče Kiss my face - smrděl mi, a to mi u sprcháče stačí, abych si ho nekoupila znovu. NE. 

Tak, a tento měsíc je to za mě vše, nebylo toho málo, ale alespoň jsem pohla se zásobami. :)

Pokud máte na blogu taky nějaké spotřebováno, klidně mi hoďte odkaz, ráda se podívám :)

A. 

Komentáře

  1. Šamponem od balei jsi mi udělala radost!:D od té doby co jsem byla v Maroku si mažu obličej, konečky vlasů i jizvičky a strie čistým arganovým olejem (nesmí být parfemovaný, nebo v krému, musí to být ten 100% bio) a nemůžu si to vynachválit, něco naprosto úžasného , mám pleť jak miminko, heboučkou jak samet:) A právě v té balei je ten olej obsažený, tak to chci zkusit:X

    OdpovědětVymazat
  2. A ty sis ho asi (ten olej) koupila v Maroku,vid? :) Tady mi na nej prijde strasne premestena cena :( Ted jsem koukala, ze nove ma Ryor nejakou radu s araganovym olejem, ale bojim se, ze ho tam bude smesne malo... :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj v Maroku, ty 400 jsem tam dala za 100 ml, ale ono je to ruční výroba, takže se ceně vůbec nedivím:( ale taky je mi to líto, protože mi fakt moc pomáhá..uvidíme no, nám tam právě říkal ten pán, že jakmile ten olej něčím voní, je v krému, mléce , gelu..prostě v čemkoliv, tak jsou to zbytečně utracené peníze a většinou namísto toho oleje zabírají i jiné látky (čest vyjímkám), takže člověk neprávem chválí přidaný arg. olej (pokud mu ten přípravek teda pomáhá). Těžko říct, já se v tom neorientuju:D ale pokud by mi zabral i ten koncentrát, tak budu šťastná a nebudu řešit, která složka mi zrovna pomáhá:X

      Vymazat
    2. No, já si říkám, že si asi koupím ten od Ryoru a uvidím, jak bude působit...

      Vymazat
  3. Baleu Oil Repair kondicionér som skúšala v takom mini cestovnom balení a tá vôňa mi pripadala dosť umelá, kondicionér nebol zlý, ale až taký zázrak to zase nebol. O macadamii básnia všetci, škoda len tej ceny, je to pomerne drahá značka.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to docela vonělo, a už jsem ho měla i několikrát znovu, takže ta vůně mi opravdu nevadí, ale tak každému něco ;)

      Vymazat

Okomentovat