NEW IN: Dny Marianne

Tenhle rok jsem se v podstatě nechystala nic kupovat...ale jak už to tak bývá... :D

Knížečku s kupony jsem si bedlivě prohlídla, a pár kupónků si rovnou vystřihla, většina nákupu ale byla dost spontánních. 

V pátek, kdy Dny Marianne začaly, jsem se stavila v Palladiu v Reserved, protože mým hlavním cílem bylo koupit boty pro sestru, které si vybrala. No, boty jsem tam sice našla, ale tu kilometrovou frontu k pokladnám nešlo přehlédnout. A vůbec, v Palladiu bylo tolik lidí, že mi to nakupování znechutilo a rozhodla jsem se projít se do Reserved na Václaváku. Tam, asi tím, že je obchod o dost větší, jsem v klidu našla ty boty, v klidu je zaplatila a šla dál. A pro tento den konec :) Měla jsem přiblblou náladu a nic se mi nechtělo. Navíc jsem nevychytala oblečení, přes den bylo větší vedro než ráno, takže teplá vesta mi na náladě nepřidala. 

V sobotu kolem 11 hodiny jsem vyložila příteli svůj plán - podívat se do PÁR obchodů :D na Černáku a na Harfě. Přítel je zlatý a nikdy nějak nic nenamítá, ale samozřejmě, pokud se v průběhu nakupování koupí něco pro něj, tak je největší poklad :)). A musí být najedený, když je hladový, tak je hroznej prudič a nakupovat se s ním nedá :D

Tyhle dva obchoďáky byly jasná volba a výhra hlavně kvůli tomu, že je tam nejméně lidí, protože je to z ruky a zároveň tam jsou všechny obchody, co jsem potřebovala. Je teda i velká výhoda, že spousta obchodů, která se Dnů Marianne neúčastní, stejně dá slevu, aby nebyly pozadu, a to je moc příjemné, když už stejně jdete nakupovat :). 

A co jsem si pořídila?


Boty pro ségru jsem tedy kupovala v Reserved s 25% slevou. Jsou kožené a tak akorát na počasí, co slibují už na příští týden.
Na Harfě jsem hned vlezla do H&M, tento obchod se sice Dnů Marianne neúčastní, ale tento víkend byla sleva na vše 15%, což není moc, ale potěší to. Tam jsem ZASE narazila na kabelku, která se mi moc líbila. A taky že jsem si ji odnesla :). K tomu jsem ještě přibrala boty za 150,- (před 15% slevou), poslední v mé velikosti (to jsem tam nemohla nechat :D). 

A mimochodem, od 19.9. v H&M na Příkopech (v Myslbeku) bude k dostání H&M Home, mají skvělé věci :)

V Sephoře měli na jejich produkty 30% slevu, ale prostě jsem nenašla nic, co bych nutně potřebovala. Na ostatní měli slevu 20%. Před vchodem stála promotérka a dala nám přivonět si k nové pánské voňavce Paco Rabanne. A vůně se nám tak líbila, že jsme se rozhodli ji koupit (díkybohu za chytré telefony a internet, hned jsme zkontrolovali, jestli to na netu není levnější...). Cena vycházela stejně jak na netu. K voňavce byly jako dárek stopky, s těmi sice nevím, co budeme dělat, ale tak máme je :)). Zadarmo jsem dostala lak Sephora, který byl jako dárek ke každému nákupu. Dostali jsme i vzorek voňavky a čokoládové bonbony Figaro.  
A musím říct, že taky nepochválím prodavačky Sephory (už jsem na ně četla dost kritiky). Na stopky slečna zapomněla, přítel ji to musel připomenout, na lak zadarmo jsem si musela sáhnout sama, než mi slečna řekla, že ho mám teda zadarmo k nákupu. Nevědět, co k nákupu patří za dárečky, nemám je.


Rossmann na Harfě mě potěšil. Slíbila jsem totiž mámě, že ji koupím barvu na vlasy, a k mému překvapení ve třech jiných Rossmanech regály s barvami byly naprosto vybrané!! Využila jsem i akce na Elseve a koupila mámě bezoplachovací kondicionér na barvené vlasy a sobě hedvábný olej. Ještě jsem do košíku přihodila perličky na nehty od Essence a top coat. 

Na Čerňáku jsme šli do Douglasu, kde jsem si koupila malý Biosilk a Douglas odličovač na oči XS. Přítel tam našel voňavku, co chtěl, a po slevě vycházela stejně jako na netu, tak jsme ji vzali. K nákupu jsem dostala masku Glamglow a vzoreček peelingu Collistar (minulý rok teda řasenka byla rozhodně zajímavější...). 

V Tezenisu jsem si koupila punčocháče 60 DEN, které mám moc ráda a nosím je na podzim/ v zimě dost často + dvoje silonky. 
A pak Inglot...jooo, ten se dnů neúčastnil, ale udělal pěkné slevy, 50% na gelové rtěnky, 30% na komponenty do freedom paletek a 10% na doplňky, tedy i na paletky. A já jsem nějakou paletku potřebovala, protože doma se mi volně povalují dva stíny. A protože inglotí slečna byla nakonec moc příjemná, tak mi poradila, že do velké si můžu dát spoustu stínu, tvářenky atd. (místo té, kterou jsem si vybrala já a mohla bych si tam dát jen stíny...). Musela jsem jí dát za pravdu a pořídila si ještě pudr a další stín. A za to vše děkuji mému příteli :).

Když už jsme ukončily nákupy na Harfě a Čerňáku, tak jsem si uvědomila, že vlastně mám těch 5 účtenek a mohla bych teda mít nějaký dárek. Bylo šest večer, tak jsem navrhla příteli procházku :)). Marianne pro tentokrát neměli svůj lounge na Václaváku, což mě překvapilo, tak jsem rychle dohledala, že jsou na Ovocném trhu :) Slečny se tam mohly nechat nalíčit, učesat a nechat si udělat nehty od L´Orealu, ochutnat Mistery drinky a vyzvednout si dárek. No, dárky teda byly..no..nic moc :D Vonné tyčinky jsem zavrhla hned, voděnku taktéž. Těšila jsem se na ty dárky od Home Artu, ale formičky na přílohy mám, formičku na volské oko taktéž a indikátor čerstvosti potravin do mrazáku (a to fakt nikdo nepochopil, jak funguje :D) jsem nechtěla. Takže jsem se smířila s pašmínou - černou mám, tak jsem vzala vínovou. K tomu jsem dostala pověstnou tašku a v ní různé letáčky a vzorečky Perwollu, L´Oreal make-upu a šamponu, náplasti Compeed, kávové Miňonky a Halls. 


A protože auto jsme nechávali před procházkou na Andělu, tak poslední moje zastávka byla v Lindexu. V průběhu celého nakupování jsem hledala obyčejné černé džíny, ale to je nadlidský úkol, když nechcete džíny za 2000,-. V Lindexu jsem si pořídila s 25% slevou hned dvoje. Jedny spíš kalhotové, druhé vyloženě džíny. Akorát si je musím nechat zkrátit. Den jsem tedy zakončila velmi pozitivně :), i když už jsem byla šíleně unavená. 

Jak jste si dny Marianne užili/užily vy? Nakoupily jste? 

A. 

Komentáře

  1. Moc hezké nákupy, škoda, že se z našeho malého městečka nikam nedostanu :D Taky nenávidím, když mi někdo nechce dát, co je k nákupu zadarmo :D Dělám to potom tak, že se zeptám "A jak to je s tím X k nákupu, to je ke každému nebo od určité částky, nebo jak?" nebo něco v tom smyslu. A ještě miluju, když se potom prodavačka tváří, jako bych ji chtěla zabít. :D A přitom má prostě dělat to, co má, ne abych jí to ještě musela připomínat :!
    Moc pěkně jsi nakoupila, hned bych brala tu Inglot paletku i s obsahem a taky sestřiny boty! :D To bezoplachové sérum od Elséve je super, můžu doporučit, pěkně oživí vlasy když je mám druhý den neumyté, dobře se po něm rozčesávají a pěkně voní :)

    OdpovědětVymazat
  2. a škoda, že nemáš GFC :/ hned bych sledovala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Můžeš nás sledovat přes bloglovin :) http://www.bloglovin.com/en/blog/10097673

    Já hlavně nechápu, kdyby byl dárek nějaký kosmetický balíček nebo tak, tak pochopím, že si ho prodavačky nechá pro sebe, ale stopky? :D A taky že se prodavačka tvářila pěkně otráveně, když jsme ji to připomněli :/

    Moje maminka nesnáší čekat, takže musí mít všechno bezoplachovací :D, jsem ráda, že na to slyším pozitivní ohlas :) Díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s tím právě neumím a ani to nemám založené, nikdy jsem to nezkoušela :D Mám v GFC strašně moc blogů, takže by to asi bylo složité, je všechny přendávat jinam :/

      Vymazat
    2. Přesně tak, měli byste o dost více čtenářů, kdyby jste měli GFC :-))

      Vymazat
    3. No, mně moc nevyhovuje, že pak když bych něco komentovala, tak je tam vidět moje jméno, když se k tomu připojím.. Nebo se dá udělat tak, aby nebylo vidět?

      Vymazat
    4. Můžeš komentovat něčím z toho výběru pod okýnkem komentáře "odpovědět jako", třeba je tam název/adresa URL, tam si do názvu můžeš dát svou přezdívku a do adresy URL adresu blogu :) Nevím, co tam máš všechno na výběr.
      Jedině založit nový Google+ na jiné jméno, ale to pak nevím, jestli jde nějak propojit s blogem.

      Vymazat
  4. Hohooo, dobrý nákup! :-) Do Tezenisu bych taky potřebovala, tam vždycky nějaké ty silonky poberu, ale nemám ho nikde po ruce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tam snad každý rok kupuju těch 60 DEN, jsou tam za rozumnou cenu a vydržídlouho :)

      Vymazat
  5. wow tomu sa hovori nakupy!

    Pozyvam na giveaway o Bielenda balicek, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/bielenda-super-mega-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Ta kabelka je krásná! A závidim ti, že ti v Sephoře dali tolik bonbonů :DD Mně dali jen jeden :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky :). No, ja si myslim, ze ta prodavacka spis nalozila ty bonbony priteli nez me :))

      Vymazat

Okomentovat