Natáčky na vlasy Curlformers

Natáčky Curlformers jednu dobu zažívaly velký boom. Někdy 3 roky zpátky.. :) Právě tehdy jsem si je také koupila. Objevovaly se totiž hodně na slevových portálech a daly se pořídit dost výhodně. Vzhledem k tomu, že jsem naprostý antitalent na snad jakoukoliv úpravu vlasů (zvládnu culík, drdol a rozpuštěné vlasy :D), tak tyto natáčky mě zaujaly, protože vypadaly dost jednoduše. Já jsem je kupovala jako set, dneska už bych si jen přes eBay koupila délky potřebné pro mě, protože ty malé vůbec nevyužívám. 

Ty natáčky jsem dostala v sáčku, nyní je skladuju v krabici od Ladyboxu :)

Moje vlasy jsou...divné :). Po umytí jsou vlnité, pokud si je neučešu - první polovinu dne - pak se narovnají :D. Pokud si je učešu, tak jsou naprosto rovné (já vím, pro některé holky, jak jsem se dozvěděla, to je naprostý sen :)). Jenže prostě někdy chci ty holčičkovské kudrlinky nebo alespoň vlny, co fakt vydrží.:)

Tyto natáčky více doporučuju těm, kteří nemají příliš dlouhé vlasy, protože ta natáčka není tak dlouhá (i když délka se dá zvolit). Lépe to vypadá a drží na kratších vlasech (tj. po ramena, nebo nad lopatky).

Návod na Curlformers jsem si našla na youtube, instruktážních videí je tam spousta :). V sadě dostáváte natáčky a hák na natáčky. Ten hák vsunete do natáčky a bude koukat pouze špička háku. Jak moc velké vlny budou, záleží na tom, jak si ty vlasy rozdělíte. Pokud vezmete tenčí pramen, tak bude víc menších kudrlinek, ale berte v potaz, kolik máte natáček, aby vám nedošly dřív, než doděláte celou hlavu .).

Tangle Teezer já moc nemusím, ale na narovnání pramenů mi nevadí. 

Vezmete pramen, trošku ho zatočíte, a tu zatočenou část dáte do háku (no to se tak blbě popisuje :D). Pak hák začnete táhnout dolů, a tím vtahovat pramen vlasů do natáčky.










Jak moc mokré vlasy budete mít je pouze na vás. Pokud budete mít totálně mokré vlasy, tak nečekejte za dvě hodiny zázraky. Budete muset použít fén. Ty natáčky jsou dírkované, takže vlasy přes ně schnou. Pokud si vlasy předem trochu usušíte, tak to bude o něco lepší. Hlavně si vlasy vždycky učešte, protože jinak se budou zacuchávat a blbě se vám bude manipulovat s hákem a natáčkou.

Po sundání si vlasy projeďte prsty a přelakujte. Já jsem dávala natáčky na vlhké vlasy a sundavala asi po 2,5 hodinách. Natáčky nijak nepřekáží, takže já jsem třeba vařila a četla si :))
Na vlasech není lak ani jiný stylingový přípravek.


Výdrž je podle toho, kolik si dáte laku. Mně třeba na začátku dne kundrliny držely, k večeru to byly spíš hezké vlny, takže záleží, co očekáváte. Pokud potřebujete tento účes jen na večer, tak vydrží :).

Jo, zkoušela jsem s nimi jednou spát a není to ideální :)) Já mám hrozně tvrdý spánek, takže ve chvíli, kdy jsem usla mi nevadily, ale usínat s nimi není nic příjemného.

Oficiální stránka: http://www.curlformers.com/
Dostupné například tady a je tu i návod: http://www.nakupyhned.cz/curlformers/CurlFormers-kratke-a-siroke-lokny2?vyrobek=6444
Natáčky se také dají dost výhodně pořídíte na eBay zde nebo zde (stačí zadal Curlformers a vyleze spousta výsledků). 


Znáte tyto natáčky?

A.

Komentáře

  1. Vypadá to moc tak jednoduše a moc hezky, ale já jsem asi odsouzená k rovným vlasům... Kadeřnice ze mě byla hotová, když mi vlasy nešly natočit ani natáčkami, kulmou, žehličkou... prostě ničím :D Mohla bych je smažit kulmou i dvě hodiny a ani náznak vlny...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je husty :/ Zase na druhou stran asi budes mit hodne huste vlasy, coz rozhodně neni k zahozeni :)

      Vymazat
  2. Taky je mám jsou super mám dlouhý vlasy našla jsem 55cm na www.magickenatacky.cz mají je tam docela levné.čau holky eva

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem od natáček přešla k punčochám a to doslova...mám rovné vlasy po lopatky a na suché nebo téměř suché vlasy už z pohodlnosti používám jen nastřihané silonky, které bych jinak stejně vyhodila. Prameny na ně natáčím jak mě napadne, docela to drží díky tomu že silonky pruží, namotám pramen a silonku svážu na jeden uzlík a takhle celou hlavu. Dělám to jen když mám čas, abych mohla hodinu doma chodit s punčochama ve vlasech ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už jsem se na to dívala i v nějakém videu, ale ještě jsem to sama nezkoušela ;)

      Vymazat

Okomentovat