Nálepky na zeď - eBay nákup

Když jsme malovali v bytě, tak jsme se rozhodli, že necháme všude bílé zdi, protože jsme nevěděli, co tam přijde za nábytek, případně dekorace, že to dovymyslíme potom. A já opravdu nechci s každou změnou malovat. Uplynul nějaký čas a mně ty zdi začaly připadat holé, ale znáte to, věčné odkládání. Přijdu domů z práce a řeknu si, že s tím musím něco udělat..a tak pár týdnů..měsíců.. A konečně jsem se dokopala :)

Nálepky na zeď v České republice mi přišly nepřiměřeně drahé. Prostě za jednu nálepku nejsem ochotna dát přes 1000,- Kč. Takže (óóó, jaké překvapení) jsem zamířila na eBay. To nepřeberné množství nálepek do 250,- Kč mě oslnilo :). A, ano, stejné nálepky jako na českých webech, akorát podstatně levnější.

U výběru nálepek jsme s přítelem strávili celý večer. Kam, jakou, jak bude velká? Nakonec bylo vybráno, objednáno a už se jen čekalo.






Všechny nálepky přišly do týdne a půl. Byly krásně zabalené. Upřímně, nevěděla jsem totiž, co čekat. Nevěděla jsem, jak mi pošlou takové plátno, aby se nezničilo. Ale oni to vymysleli docela šikovně. Někdo tam dal takovou polystyrenovou trubici, na kterou to namotal, někde prostě kus kartonu. Každopádně, když všechny nálepky byly doma, tak jsme začali lepit. Docela nás překvapila velikost některých nálepek, ono to totiž na eBay vypadá, že vám nějaká nálepka pokryje celou zeď, ale ve skutečnosti ani omylem :D, tak si pohlídejte rozměry :).  Mně něco nevyšlo a musela jsem ještě nějaké listy doobjednávat :).

Samozřejmě, pokoj si můžete ozdobit jak chcete a vybrat si co chcete. Já jsem hrozně chtěla stromy a ptáčky, přítel nebyl proti. Ano, úplně jsem nečekala, že mi přijde strom, kde bude zvlášť kmen a zvlášť každý lísteček :)), bylo to docela vtipné lepení :))

Pokud máte úplně hladkou zeď, tak je to na lepení nejvhodnější, ALE, musíte lepit hodně opatrně, protože dolů to jde s omítkou (vyzkoušel přítel, když chtěl přelepit lísteček jinam). Pokud nemáte úplně hladkou zeď, tak to nalepíte krásně, ale ten den ještě doporučuju přilepovat odlepující okraje (další den už to bylo v pohodě). Žádná ta nálepka nám nepřišla v kuse, všechno jsme museli slepovat zvlášť. Což možná byla výhoda, protože jsme si to nalepili tak, jak jsme chtěli my. 
Takhle to vypadá na "nehladké" omítce.
  



Takhle to vypadá na hladké zdi.



Potěšilo mě, že ačkoliv přítel byl k těmto nálepkám dost skeptický, tak nakonec se mu to moc líbilo. Vypadá to totiž fakt pěkně :) Oživí to prostor, stojí vás to pár korun a výběr je opravdu obrovský.


Na eBay vždycky stačí zadat to, co hledáte, tj. např. tree, birds a k tomu napiště wall sticker nebo wall decall.

Jak nakupovat na eBay najdete zde.

Líbí se vám taková výzdoba pokoje/bytu?


A.

Komentáře