Miš maš

Článek je takový miš maš tipů a různých novinek/akcí, která nás čekají (některé možná) :)

Toto si asi dám na viditelné místo a vysvětlím to příteli :))

Na youtube jsem narazila na novinku, která doufám, dorazí k nám, protože vypadá moc lákavě :) Nové sprcháče Palmolive Gourmet Spa, tři vůně- francouzská vanilka, čokoládový závoj a jahodové smoothie. Našla jsem i jedno video na youtube, na které se můžete podívat zde.

Dále je akce, která nyní probíhá v DM. Jedná se o sprcháče Original Source. Normálně stojí 80,- Kč, což mi přijde na sprcháč trošku moc, ale nyní je akce 1+1 zdarma, a to už vás vyjde sprcháč na 40,-. Já jsem si koupila dvě vůně Raspberry&Vanilla, na podzim zimu mě ta vůně krásně "hřeje" :).  Na výběr ještě, kromě maliny s vanilkou máte limetku a citron (oproti zahraničí máme hrozně omezený sortiment této značky :( ). Mně citronové vůně víc sedí na léto, takže jsem je tam nechala.

Akce platí do 10.9.!!! (další nabídky zde)

Od pondělí (2.9.) do 29.9.(!!!) v Rossmanovi probíhá sleva min. 25% na značku Astor. Myslím, že se sleva hodí, vzhledem k tomu, že teď je velký boom jejich nových tužek na pusu :)

Známé Color Tatoo mají za 119,- Kč. 

Pokud si zakoupíte stíny Dermacol (které jsou mimochodem moc dobré), dostanete zdarma bázi pod oční stíny v hodnotě 100,- :)

Výhodná nabídka na micelárku od Mixy. Koupíte si nějaký jejich výrobek a dostanete 50% slevu právě na micelárku. 

V Česku se objevil e-shop http://www.premiovakosmetika.cz a tam se prodává kosmetika Burt´s Bees, která je známá svými balzámy na pusu, jiné věci v ČR ještě tak známe nejsou. Ale najdete tam i jiné značky. A nyní platí akce: doprava zdarma!!! Kosmetika není nejlevnější, ale je na ni hodně pozitivních ohlasů.

 Na stránce www.skrz.cz začaly tématické dny a zrovna probíhá"Nákupní horečka v OC Smíchov". Odkaz zde. Najdete tam třeba 1+1 zdarma na výrobky z péče o obličej Yves Rocher. Stačí si vytisknout kupony.

Překvapila mě značka Ryor, má nějakou speciální řadu s araganovým olejem a dokonce mají v nabídce 100% araganový olej 100 ml za 400,- , pak mají denní, noční krém a revitalizující sérum. 
V dnešní Ona Dnes jste mohly najít kuponek na micelárku Mixa zdarma při zakoupení nějakého výrobku. Tuto informace jsem dávala i na náš instagram. Takže pokud časák máte někde pohozený, honem pro něj :) Nabídka platí od 16.9. do 29.9.!!!

V Body Shopu nás bude také čekat novinka (dlouho jsem tam teď nebyla, tak možná už tam je), a to HONEYMANIA. V nabídce je mýdlo, balzám na pusu, toaletní voda, sprcháč, tělový peeling, tělové máslo, pěna do vany. 
A poslední informace, od čtvrtka (5.9.) budou v Lidlu zase jejich tělová másla, která jsou fakt skvělá :) Výhodně balení za super cenu. 

Přeju pěkný týden :)

A. 

Komentáře

  1. safra tolik krásných věcí:D člověk má vždycky pocit, že je všechny potřebuje=) no až doberu tělové mléko, tak zkusím to máslo z lidlu, vypadá hezky (i ta cena:D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, že si ho dost lidí chválilo a používá ho i moje máma, takže to máslo je fakt dobré :)

      Vymazat

Okomentovat