Jednodenní kontaktní čočky

Jsem nositelka brýlí a kontaktních čoček.

Nejčastěji mám 14 denní čočky, ale občas je prostě potřeba mít jednodenní, ale protože je nepoužívám tak často, pátrala jsem po levnější variantě.

Jednodenní čočky nosím:
- u moře - večer je jednoduše vyhodím, slaná voda v očích i tak vadí a čočky pak začínají pálit, takže nechci používat ty, co nosím každý den,
- když vím, že se budu vracet pozdě domů a nebudu si chtít pracně sundavat čočky a dávat je do roztoku,
- když vím, že je potřebuju jen na půl dne a pak si vezmu brýle, nechci s sebou tahat vaničky,
- když mi doktorka doporučila na čas omezit nošení čoček a brát si jen jen v případě nutnosti, otevírat 14denní čočky je v tomto případě prostě škoda,
- pokud jedu někam na výlet a někde zůstávám na jednu noc, zase to samé, prostě se mi  s sebou nechce tahat vaničky a roztok.

Jednodenní čočky jsou nejhygieničtější, takže určitě kdo má hodně citlivé oči, tak jsou doporučovány.
Já mám doma vždycky v záloze jedno balení, jeden pár si obvykle dávám do kosmetické taštičky (když mám brýle).

Každopádně, dneska vám chci doporučit jednu webovou stránku, kde si můžete koupit jednodenní čočky levněji a nakombinovat si dioptrie podle sebe.

Je opravdu nevýhodou, pokud máte na každém oku jinou dioptrii. Já jsem to jeden čas měla, a když si máte koupit rovnou dvě krabičky čoček, tak se to určitě prodraží. Proto možnost na tomto webu si do jednoho balíčku nakombinovat dioptrii na levé a pravé oko zvlášť, mě potěšila.

Klasické jednodenní čočky v ČR jsou třeba Dailies AquaComfort Plus (na netu začínají od 362,- Kč bez případné pošty). Pokud máte jiné dioptrie na očích, tak jste minimálně na 700,-.

Takže jak funguje http://www.daysoftcontactlenses.com/?
VY si zvolíte čočky, které normálně nosíte, DAYSOFT vám vybere pro vás nejvhodnější jednodenní čočky.
Zvolíte si zemi, ze které jste:

Dáte ORDER ONLINE

Cena za jednu krabičku se 32 čočkami je následující:  5,49 EUR/box + 0,80 EUR /box poštovné. Ale vy si samozřejmě objednáte dvě krabičky :), takže zaplatíte 12,58 EUR za čočky + pošta. Při mé poslední objednávce mi bylo strženo přesně 336 korun. Samozřejmě, záleží na aktuálním kurzu.

Dále si zvolíte, jaké máte dioptrie na pravém oku, jaké na levém. Najdete druh čoček, které běžné nosíte a dáte CONTINUE
Zvolíte si, kolik boxů chcete a dáte CONTINUE
Vyplníte kontaktní údaje a dalším krokem bude platba, můžete platit normálně kartou nebo přes PayPal (návod na založení zde).
Do dvou týdnů vám dorazí čočky. Na každé oko 32 čočky. Myslím si, že za takovou cenu nikde neseženete. Já už si je kupuju asi třetím rokem a jsem moc spokojená :).

V takové prťavé krabičce přijdou: 





Můžete si také nastavit připomenutí, tj. třeba za měsíc vám pošlou mail, že je na čase si objednat nové čočky. 

Nosíte jednodenní čočky? Znali jste tuto stránku?

A.  

Komentáře

  1. Mám astigmatismus, tak škoda. Ale děkuji za inspiraci, třeba najdu něco podobného jinde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že s tímto zkušenosti nemám, takže nevím, zda si můžeš takhle sama odněkud objednat..

      Vymazat
  2. Ahoj, ja take obcas nosim jednodenky. A kupuju tyto - https://www.kontaktni-cocky-levne.cz/dailies-aqua-comfort-plus-toric-30-cocek a opravdu super a i cenove dobre.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky ;) Jako levněji mě vychází ty "moje", ale když nestíhám objednat, tak taky něco kupuju narychlo v Čechách..

      Vymazat
  3. Máš prosím zkušenosti s obchodem - https://www.nejlevnejsikontaktnicocky.cz/ ? Četla jsem na tento obchod velkou chválu a ráda bych vyzkoušela čočky, které jinde nemají. Děkuji za radu. Renata.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat