Co skrývá moje kosmetická taštička?


Moc ráda pročítám příspěvky ostatních, kde popisují, jaké kosmetické poklady nosí s sebou. Takže dnes bych se ráda podělila o náplň své kosmetické taštičky. 





Začnu pudrem. S sebou nosím pudr od Bourjois - Bio détox organic. S pudrem jsem spokojená, svůj účel plní + má skvělé zrcátko, které se dá všelijak otáčet. Akorát ne moc ráda používám přiložený aplikátor a raději s sebou tahám i štětec (od Catrice). 


Moc se omlouvám za trochu mázlou fotku, ale všimla jsem si toho až zde a fotky budu fotit až opět další víkend :-( 
Dále přichází na řadu obočí. 

Pokud nestíhám, tak ho pouze "pročešu" produktem od Elf. Používám pouze tu část na obočí (efekt mokrých řas moc neocením, takže druhý konec ani nepoužívám). 

Pokud mám více času, tak používám Brow addict od Famous (byl v jednom z ladyboxů a jelikož má sestra ho nevyužije, "podědila" jsem ho já). Z balení jsem nadšená - pinzeta je skvělá, tmavá barva mi perfektně sedne (manžel vůbec nepoznal, že jsem něco použila, ačkoliv já jsem měla ze začátku pocit, že musím vypadat jako Brežněv). 



Pak přichází na řadu výrobky na oči. 

Nosím s sebou dvě tužky - černou od Rimmel a khaki od Essence. Nemaluji si celou linku, ale pouze vnější koutek a pro moje účely jsou naprosto vyhovující. Plus navíc u tužky od Rimmel je na druhém konci taková guma, kterou se dá linka rozmazat. 

Ze stínů s sebou  nosím jedny od Yves Rocher (zmínka zde) a druhé od Kiko. Zatímco stínama od Yves Rocher jsem nadšená, těma od Kiko již moc ne. Používám je proto spíše večer, pokud nečekaně někam jdu po práci ("na chvilku", jelikož déle nevydrží) a chci se "třpytit" :-)   A samozřejmě štěteček (opět od Catrice). 

Řasenku mam od Avonu, super SHOCK. Má plastový kartáček a jsem s ní moc spokojená. Vydrží celý den, nerozmazává se, neopadává. 



Pak s sebou nosím rtěnku od Chanelu Rouge Coco. Mám ji ráda, ale asi hlavně protože je "od Chanelu" :-) Nepřijde mi totiž, že by měla nějak extra výdrž (ale třeba je to pouze můj subjektivní pocit...)

(Také s sebou nosím pro jistotu jeden lůj na rty, ale je to "no name" značka, tak jsem neměla potřebu ho fotit separátně.)



A také nosím lak na nehty. Zvítězil tento od Essence, protože opravdu rychle schne a je vcelku dobrý. Lak také často používám na oko na punčochách, pokud zrovna nemám náhradní s sebou a nechci, aby se mi to oko moc rozjelo do doby než urychleně koupím nové. 




A to vše se schovává v této taštičce. Jednalo se o dárek, takže nevím odkud a za kolik :-) 



Mimochodem, jak jsem psala o zářijovém dárku od Yves Rocher v článku zde, tak diář je od září 2013 do prosince 2014, což není špatné. Nejsem si ovšem jistá, zda takto obyčejně slepený diář něco přes rok přežije... No uvidíme, zda ho opravdu budu na něco používat. 



A to už je opravdu vše :-) 

S. 

Komentáře

  1. Musím říct, že mně řasenky od Avonu vůbec nevyhovují...jedinou, která pro mě byla super, přestali vyrábět...jak jinak :oD I když jsem "Avonová" řasenky tam pro mě nemají :o/ zato ta paletka od Famous na obočí je super viď? Taky jsem s ní moc spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem takový nenáročný uživatel v tomlhe (na rozdíl od A.) :-)
      A paletka je super, ano. Nejvíce se mi opravdu líbí, že v tom je i pidi pinzetka :-)

      Vymazat

Okomentovat