Čistící pleťové mléko Yves Rocher

Na jaře mi přišla kartička od Yves Rocher, že mám na jeden výrobek slevu 40% a jako dárek můžu mít řetízek s přívěškem na krk. No, řetízek na prodejně neměli, takže mi dali obal na karty (a to se hodí, i když růžovou fakt nemusím..).

Zrovna mi docházel odličovač, tak jsem se rozhodla, že si teda něco pořídím od YR. Nemám k té značce nijak blízko, ale láká mě občas od nich něco vyzkoušet.

Můj požadavek byl odličovač, kterým můžu odličovat celý obličej VČETNĚ očí. Bylo mi doporučeno toto čistící pleťové mléko pro citlivou pleť Active Sensitive.

Odličovač měl přes víčko ochrannou fólii, takže jsem si k němu nemohla přivonět ani se podívat na dávkování. A právě tady doma nastal problém. To dávkování je příšerné. Je to přes velký otvor, takže nadávkovat si správně je dost složité. Konzistence je dost tekutá, takže občas se opravdu vylije více, než je potřeba. Dále jsem hned začala uvažovat o tom, že až bude odličovat končit, tak ho budu muset držet ve stavu "vzhůru nohama", jinak budu každý večer čekat, než odličovač steče dolů (a odličování nesnáším, zlatý Shu Uemura!!!).

Jinak odličovač svoji úlohu plní moc dobře. Odličuje veškerý make-up, řasenka jde dolů moc dobře. Jedině teda u očí mi vadí právě ta moc tekutá konzistence mléka, protože při větším množství se dostane do oka a je to nepříjemné (pozor, neštípe, jen je to nepříjemné!!!). Vůně je klasická pro čistící mléko, taková svěží a květinová, není nepříjemná, vůbec nevadí a po odlíčení ani není cítit :).

Jsem ráda, že jsem si tento odličovač vyzkoušela, ale víckrát už bych si ho nekoupila. Vadí mi to dávkování a myslím si, že jsem už měla i lepší odličovače.

Objem je 150 ml, normální cena v obchodě je 240,-, já jsem ho kupovala s tou slevou za 144,- Kč.
Na jejich webu zde: http://www.yves-rocher.cz/zklidnujici_cistici_pletove_mleko2

Mimochodem, teď tam mají docela zajímavou akci, dárky k objednávkám (moc na jejich stránky nechodím, tak úplně nevím, co tam probíhá běžně a co je výjimka :D). Líbí se mi ten deštník a to překvapení :).
http://www.yves-rocher.cz/vyberte_si_darek

A.

Komentáře

  1. ja som ho mala kedysi davno a moc mi nesedelo :(

    Pozyvam na giveaway o BIELENDA BALICEK!tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/bielenda-super-mega-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Okomentovat