Yves Rocher - tužka na oči, stíny a rtěnka


Dnes tu pro vás mám recenzi na několik výrobků od Yves Rocher, která vlastním.  





1. Tužka na oči 2 v 1, odstín Violet electrique, na internetu i v obchodě za 145 Kč

Oficiální popis dle stránek: "Textura tužky se snadno nanáší a používá se buď jako oční stíny nebo jako konturovací tužka na oči. Perleťový odstín je ideální pro každou příležitost! Složení obsahuje zjemňující olej z kamélie, který je vhodný i pro citlivé oči. Neobsahuje parabeny."



Tužka je opravdu příjemně měkká. Já ji používám spíše jako konturovací tužku (právě v kombinaci s očními stíny Yves Rocher se mi moc líbí). 

Pokud bych tužku používala jako oční stíny na celé oko, tak mi barva přijde super (protože to bych to oko vyloženě "nabarvila") - viz obrázky níže. Jenže v případě konturovací tužky bych ráda jednou projela kolem oka a měla "linku". To ovšem nestačí - barva je pak "nerovnoměrná" a je zapotřebí projet tužkou alespoň 2x. Za to má za mě tužka mínus. 


V průběhu dne má také barva tendence se trochu ztrácet. 






Další mínus má také za svoji vůní - je to něco babičkovského ze staré (hodně staré) skříně. Takže - když už tu tužku mám, tak ji používám. Ovšem podruhé bych si ji nekoupila

2. Pudrové oční stíny





Já mám ještě pudrové stíny ze starší kolekce s názvem Luminelle Eyeshadow Peche Mignon. Ty se již dnes nevyrábí a místo nich jsou pudrové oční stiny tyto, za 145 Kč. Prodavačka mě ovšem ujistila, že se mají lišit hlavně balením. 



Barva mých stínů je na obrázku - vlevo jsou stíny nanesené nasucho, vpravo namokro. V prodeji je barva trošičku jiná (ale opravdu malinko, dokonce při některých úhlech pohledu vypadá stejně). 





Stíny jsou sice pudrové, ale téměř vůbec nepráší a na očích opravdu drží i bez báze. Nanesu je ráno a odlíčím večer, v mezidobí s očima vůbec nic nedělám. Dle oficiálních informací jsou stíny vhodné i pro citlivé oči a neobsahují parabeny. 

Mimochodem, jak jsem se byla dívat na produkty Yves Rocher (v OC Nový Smíchov), tak do neděle je výprodej mono očních stínů za 50%  - takže asi za 119 Kč. Výběr barev je opravdu velký. Jak jsem je tak v obchodě zkoušela, tak jsem z nich stejně nadšená jako z těch svých. 

Osobně doporučuji se pro ně stavit v neděli 1. září, protože to by již šlo uplatnit jejich zářijový letáček (komu chodí do schránky) a jako dárek vám přidají také diář na rok 2014 + propisku. Já osobně teda jdu pro stíny :-) 
3. Krémová hydratační rtěnka, Couleurs Nature, odstín Rose Cannelle, v obchodě za 299 Kč, v e-shopu za 269 Kč. To mi přišlo na Yves Rocher trochu více než jsem byla ochotna dát, takže jsem uplatňovala z nějakého letáčku 40% slevu na kosmetický výrobek (pak cena byla opravdu moc pěkná). 


Obal je velmi bytelný, nosím ho s sebou již nějaký ten pátek a akorát se sedřel nápis z víčka, jinak nic neprasklo, nic se nepoškrábalo.  


Vlastním jeden z těch tmavších odstínů, i když dle fotek rtů to tak nevypadá. Celkově mám pocit, že barva je ve skutečnosti u všech rtěnek jiná než jakou uvádí obrázky. Dokonce jsem se setkala s názorem, že někdo ji vnímá spíše jako lesk než rtěnku. Takže pokud chcete něco, co opravdu má barvu, sáhněte spíše po tmavším odstínu. 


Rtěnka je krásně krémová, rty hydratuje, ale přitom se opravdu neroztéká. Po jídle se samozřejmě musím domalovat, ale i když se nedomaluji, tak náznak barvy zůstává a vypadá do vcelku přirozeně.  




Vůně je podobně jako u tužky - také babičkovská, ale taková ta pěkně babičkovská. Jako rtěnky, ke kterým jsem u babičky čichala jako malá. Takže za mě jednoznačně plus, tuto vůní mám moc ráda. 

Takže - nemít doma milion rtěnek různých značek, tak si koupím od Yves Rocher ještě nějakou. 


Vlastníte nějakou dekorativní kosmetiku od Yves Rocher? Jste spokojeni? 


S.

Komentáře

  1. ruz je naozaj krasny! ja mam doma jeden z Ladyboxu a ten je skvely!


    Inak uz len posledne 4 dni WELEDA giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Okomentovat