Wellness&Beauty Olejový peeling s mořskou solí

Mám ráda hrubší peeling, po jemných zrníčkách si totiž nepřipadám nijak "opeelingovaná" a přijde mi, že mám ještě zapotřebí se drhnout.

Minulý týden v Rossmanovi jsem zahlédla tento peeling a zrovna na něj byla sleva 20%, takže jsem ho vzala na vyzkoušení. Našla jsem o něm na netu snad jen jednu zmínku, že je dobrý, takže jsem zcela jistě nevěděla, do čeho jdu.

Začneme obalem. Je pěkný, fakt se mi to balení moc líbí a vyhovuje mi, že to balení nadále můžu použít i na něco jiného. Uzávěr je poctivý, což je ale právě možná nevýhoda tohoto peelingu. Ve sprše, kde máte mokré ruce se dost špatně otevírá, já to řeším většinou tak, že si ho prostě otevřu předem.

Peeling by asi měl vonět mořskou solí, ale já si nemůžu pomoct, voní mi jako hezká svěží pánská voňavka, což je jedině plus :).

Když peeling otevřete, na povrchu bude olej, takže hmotu je potřeba zamíchat. Já to míchám špejli, ale určitě můžete i prstem, mně víc vyhovuje tyčinka (nemá to žádný hlubší význam, prostě se mi do toho nechce lézt...).



Zrníček mořské soli je tam opravdu požehnaně, takže peeling je doopravdy hrubý a peelinguju si jim celé tělo. Dělám jim také jakousi masáž stehen a břicha.
Troufnu si říct, že některým osobám s citlivou pokožkou by ta hrubost mohla vadit, neříkám, že škrábe pokožku, ale nedá se porovnávat třeba s peelingem od Eveline, který mnoho z vás mělo možnost vyzkoušet z Ladyboxu, ten je prostě na mě přespříliš jemný.

Obrovskou výhodou tohoto peelingu je právě olej. Ten totiž zanechává pokožku nádherně hebkou a pokud nemáte příliš suchou pokožku, tak se po něm nemusíte mazat.

Koho by zajímalo složení:


Co nevím, jestli mi vyhovuje, je jak rychle ten peeling mizí.. Vzhledem k tomu, že to není žádná krémová konzistence a je trošku problém udržet peeling na těle, tak vždycky něco skončí "mimo" tělo.. Ale zatím z těch peelingu, co jsem si kupovala v Česku, mi vyhovuje nejvíc.

300 g peelingu beze slevy pořídíte v Rossmanovi za 99,90 Kč, ale podle mě na něj častěji dělají slevy, já ho měla za 79,90 Kč.

Zkoušely jste tento peeling? Můžete mi doporučit nějaký jiný hrubší peeling?

A.

Komentáře

  1. Vypadá dobře, ale do Rossmana vůbec nechodím :D mám radši DM :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem vždycky DM měla radší a do Rossmana jsem vůbec nechodila, ale postupem času jsem zjistila, že Rossmann má mnohem zajímavější akce a slevy, proto jsem tam začala chodit a sledovat jejich leták :)

      Vymazat
    2. ale chodim teda tam i tam :))

      Vymazat
  2. Mně vyhovuje Pomegranate peeling od Freemana, je s cukrem, takže taky hrubší :) ale docela mě láká vyzkoušet tento!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, zrovna mi tenhle došel, tak vyzkouším! :)

      Vymazat
  3. Obal se mi taky libí! Vidím pro něj i další využití. Já si peeling vyrábím doma, takže vyzkoušeno nemám(zatím). Myslím, že právě tím, jak je olejový a hrubý, tak padá. To bude dělat každý na stejném principu. Zkusila bych přidat trochu mléka nebo sprcháče, trochu pomůže.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, třeba si do toho udělám právě domácí peeling :)) Díky za připomenutí, že i to jsem kdysi dělala ;)

      A.

      Vymazat
  4. Tento peeling používám už 3 roky a byla jsem nadmíru spokojená. :-)
    Nejvíce se mi osvědčil při holení nožek. Nejdříve peeling, potom gel na holení a žiletka. Výsledek úžasný. Žádné červené puntíky, jen hedvábná pokožka.
    Má to však chybu. :-(
    Tento peeling se už přestal vyrábět a nelze ho sehnat. Od května by měli mít u Rossmanna podobný s mandlovým olejem. Tvrdila to slečna na infolince.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Téééda, díky za info, určitě ho pak vyzkouším :)

      Vymazat
  5. Dámy,....
    http://www.rossmann.de/produkte/Wellness---Beauty/Meersalz-Oel-Peeling-wunderbar-verwoehnt-mit-Sheabutter-und-Mandeloel/4305615283906.html

    A tento tělový peeling je také zajímavý:
    http://www.rossmann.de/produkte/Alterra/Dusch-Peeling-Papaya---Bio-Kokos/4305615307244.html


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to ale asi neviděla v ČR...

      Vymazat

Okomentovat