Tip na stránku - www.bonami.cz

Jednou jsem klikla na odkaz, který na mě někde vyskočil a dostala jsem se na kouzelnou stránku. Vzhledem k tomu, že miluju stránky Tchibo, přes které jsem si už mnohokrát objednala, tak tato stránka mě též nadchla.


Každý den (kromě víkendů) přicházejí se zajímavými nabídkami ať už nábytku, nádobí, osvětlení, šperků, doplňků do domácnosti či kuchyně atd. Kampaň trvá určitou dobu, potom zmizí. Co se neprodá, tak pak se objeví kampaň "Skladovky", která třeba probíhá právě teď. 

Tuto stránku beru jako dobrou inspiraci pro to, co bych si chtěla pořídit domů..pokud se mi něco líbí, ale je to drahé, tak zabrousím na eBay a snažím se najít levnější variantu.. Pravdou je, že ceny nejsou zase tak nízké, ale za zajímavé a originální věci se prostě platí, to je jako u oblečení..

Navíc, ruku na srdce, kolik jsme ochotni utratit za šaty, které si možná vezmeme jednou týdně (letní varianta) nebo koktejlky, které si vezmeme jen při určité příležitosti a dáme za ně majlant...? Věci do domácnosti, jako například povlečení, vidíme pořád.. Rámečky na fotky, nádobí do kuchyně, váza do obýváku, svačinová krabička..to jsou zase věci, které používáme denně, takže by nám měly alespoň svým vzhledem/praktičností zpříjemnit den...

Tyto kampaně si pravidelně prohlížím, a tuto stránku mám jako velmi dobrou rezervu, kdybych pro někoho sháněla hezký dárek či chtěla někomu udělat radost něčím originálním a krásným.. Jsem moc zvědavá, jaké kampaně budou před Vánocemi, myslím, si, že přijdou s něčím zajímavým.. :)

Potěšilo mě třeba, že v právě probíhající kampani je povlečení v rozměru 200x220 cm...Toto povlečení se těžko shání a já třeba zrovna mám dvě peřiny v této velikosti (ano, jsem blázen, já vím, ale ani já, ani přítel se té své nechceme vzdát :D)..

Trošku za mínus považuju, že si ty předměty nikde nemůžu prohlédnout, protože nemají kamennou prodejnu, na druhou stranu, spoustu věcí, co objednáme přes internet, tak nevíme, co pořádně přijde (viz milovaný eBay :D). 

Jinak abyste si mohli kampaně prohlédnou, musíte se registrovat, to je další mínus.. Na druhou stranu vám každý den na mail přistane nabídka, a tak vám opravdu nic neuteče. 

(Ne, opravdu mi nikdo nezaplatil, abych o této stránce napsala :D, objeví se tu více tipů, je to čistě můj subjektivní názor).

Toto jsou obrázky z právě probíhajících kampaní:

  








Máte tipy na podobné stránky? :) Sem s nimi!

A.

Komentáře