The Body Shop Hemp Hand Protector

Tento krém na ruce je hlavně mezi zahraničními blogerkami hodně oblíbený, a to rozhodně ne za vůni nebo konzistenci, ale za účinky, které mě taky uchvátily..


Začnu obalem, který opravdu není žádná hitparáda.. On nevypadá nijak špatně, ale tyhle zašroubovávací tuby mi přijdou strašně nepraktické, protože když zatlačíte na krém trošku více (a to jako fakt málo :D), tak leze ven, vy se mezitím pokoušíte zašroubovat krém a tím pádem máte opatlané víčko..ale i to jsem tomuto zázraku ochotna prominout... Jinak tedy já krém používám zásadně doma, ale kdybyste ho nosili s sebou, tak je pravděpodobnost polámání kovové tuby, můžou vzniknout prasklinky, přes které by krém vytékal ven.



Jakmile krém otevřete, tak ucítíte závan konopí..já to nechci nazvat vůni, protože pro některé je to vyloženě odér :D. A podle mého neucítíte jen konopí, ale možná ještě mokrou zem nebo hlínu nebo "smrad" dřeva v lese..to se hrozně těžko popisuje.. Ten nezmizí ani třeba po 20 minutách..to si na něj spíš zvyknete..pokud ne, tak moc doporučuju tento krém i jako masku, kdy si na noc vezmete bavlněné kosmetické rukavičky (toto doporučuje i přímo Body Shop pro zesílení efektu) a ty ruce ráno...ááách...
(P.S. opravdu si tento krém nekupujte, dokud ho někde neočucháte, protože sama znám člověka, který se přes tu "vůni" nepřenesl a krém nepoužíval...ale v Body Shopu jsou obvykle ke všemu testery..)
(P.S.S. dejte tu vůni očuchat i příteli/manželi, pokud s vámi sdílí lóže :D ten můj na ten krém nijak moc nereagoval (díkybohu...), ale pokud je někdo citlivý na "vůně"...)


Konzistence je hutná, ale krémová, taková máslová, velmi dobře se roztírá. Po natření krému se hned nevstřebá, dokonce ani po 20 minutách mi nepřijde zcela vstřebaný, ale okamžitě ucítíte hladkost rukou. Krém používám v zimě do rukavic nebo na noc, v ostatních ročních obdobích tak masivní hydrataci nepotřebuju a v práci ho nepoužívám za a) kvůli vůni, b) moc dlouho se vstřebává, nemůžu takovou dobu nic nedělat :))


Tady je dobře vidět opatlané víčko a toto množství krému samo vyteklo hned po otevření...



Musím upozornit, že tento krém je určený spíš na používání v zimě, kdy ruce trpí. Na jaře nebo v létě ho tolik neoceníte, protože ruce jsou relativně v pohodě a na rukou bude zbytečná mastnota (pokud tedy nemáte extrémně suché ruce i v létě..) 
V zimě ho používám pokaždé, když klasický hutný krém na ruce nestačí. Je to můj zachránce (něco jako Carmex na pusu, tak tohle je na ruce :D). Za noc v rukavičkách (ale i bez) dokáže spravit i velké škody (rozpraskané ruce, záděry...). 

Jak už jsem psala, samotný Body Shop doporučuje pro zesílení efektu používat krém na noc a celou noc mít na rukou rukavičky z Body Shopu (ale podle mě je úplně jedno, jaké budou, já mám z Tchiba, ale koupíte je i např. v Rossmanovi)

Ačkoliv krém je určený podle mě na zimu, dělám recenzi teď, protože ho můžete nyní koupit v The Body Shop se slevou. Místo 285,- Kč je za 195,- Kč za 100 ml (na fotce v mé recenzi je ta velká tuba 30 ml), a to platí do 8.8.2013. 

100 ml vám vydrží hodně dlouho, na namazání stačí díky hutnosti krému maličko. 

Koho zajímá složení:  Water, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Myristyl Myristate, Hemp Seed Oil, C12-15 Alkyl Benzoate, Glyceryl Stearate, Dimethicone, PEG-100 Stearate, Beeswax, Lanolin, Panthenol, Phenoxyethanol, Fragrance, Methylparaben, Propylparaben, Allantoin, Xanthan Gum, Disodium EDTA, Evernia Furfuracea (Treemoss) Extract, Limonene, Citronellol, Talc, Geraniol, Linalool, Citral, Chromium Oxide Greens, Iron Oxides.



V této sérii najdete krém na nohy (předpokládám, že to bude stejný zázrak, ale na rozpraskané paty nijak netrpím, tak bych ho neocenila a stačí mi ten z Balea za 40,- Kč) a tělové máslo. 

A tady je letáček, který jsem dostala v The Body Shop při nákupu masky. Hodně uvažuju, že tam ještě zaběhnu pro Tea Tree oil. 




A.

Komentáře

  1. ja mam strasne rada tuto znacku len keby bola trochu lacnejsia :)

    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to máš naprostou pravdu, proto tam nekupuju buď ve slevách nebo v outletu..

      Vymazat

Okomentovat