Pískové laky Gabriella Salvete

Když první vlna těchto laků přišla do drogérek, hrozně mě lákalo si je taky vyzkoušet, tak jsem si koupila odstín 04 - Mistero Grey, po vyzkoušení jsem běžela do obchodu pro 03 - Intense Coral a až přišla druhá vlna, tak jsem si dokoupila 07 - Princess a 09 - Vampire



Konzistence laků je hustší díky třpytkám/pískovým mikročástečkám, ale nijak to nepřekáží v lakování. Štěteček je tak akorát velký (aneb já mám malé prsty a nehty :D), nebo alespoň mě bohatě stačí. 


Už v jedné vrstvě kryje dost dobře - na fotce je v jedné hustší vrstvě. Překvapilo mě, jak rychle zaschne, nemusím s ním sedět půl večera a bát se něčeho dotknout, během minuty je lak úplně suchý a můžu něco dělat. 

Výdrž laku za "normálního" provozu, tj. že doma vařím a uklízím je tak 1-2 dny, ale to s tím, že se třeba odloupne opravdu malý kousíček na okraji nehtu, jinak drží perfektně. Velkou výhodu tohoto laku je, že ho můžete v klidu dolakovat, díky pískovým částečkám nebude vidět ten přechod, jako když se vám odloupne normální lak a přelakujete ho. 

Zrovna když jsem si koupila Mystero Grey, tak jsem jela do lázní, kde na mě čekala 37 stupňová vodička..a lak...tramdadada...pohořel :( Prostě to nevydržel a po kusech se odloupnul... Pak jsem zase vyzkoušela Intense Coral u moře (a vypadá nááádherně, když se opálíte..), a držel moooc pěkně :) 

Když nehet nalakujete, tak povrch nehtů je vyloženě pískový, takový hrubý.. ale po dvou dnech se sedře, a je to v podstatě hladký lak :)

Odstín Princess se mi neosvědčil při úklidu nebo vůbec nějakých "špinavějších" činnostech, na ten pískový světlý povrch se totiž "lepí špína".. Jinak ten růžový je na mě moc růžový, takže ho třeba dávám jako topcoat na fialový lak a vypadá to moc pěkně :))


Všechny laky ale ode mě dostávají jedničku s hvězdičkou, bavěj mě a jestli přijdou s novými odstíny, tak se po nich určitě podívám. 


A.

Komentáře

  1. Skvělý, inspirující blog - sleduji :)

    OdpovědětVymazat
  2. su uzasne skoda ze u nas nie su :(

    Inak ak hladas kvalitny poopalovak, dnes tip u mna: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/exoticke-alebo-bylinkove.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak jestli jses ze Slovenska, tak tady je treba eshop, ktery je prodava, tak to tam muzes zkusit koupit... ;)
      http://www.drogeria-vmd.com/www-drogeria-vmd-sk/0/0/3/1/9/1/?hledatjak=2&slovo=gabriella%20salvete

      díky za tip :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Hurá pro něj! :)) Jsou fakt dobré :)

      Vymazat
  4. Hehe, máš zrovna odstíny, které já ne (krom Mistero Grey ;)) Tyhle laky zbožňuju, mám jich 5 :)

    P.S. Zruš si ověřování komentu slovem ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se ty ostatní nějak moc nehodily.. :))

      Díky, zrušeno, ještě se učím ;)

      Vymazat
  5. 3 odstíny máme stejné :-) Dobrý výběr :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat