Ochranný balzám na rty Inglot

Když otevřeli první Inglot v Praze na Chodově, tak jsem tam samozřejmě taky musela zavítat, ale nechtěla jsem hned nakupovat hromadu věcí, protože jsem neměla nic načteno o kvalitě kosmetiky...ale něco jsem mít musela...

Všimla jsem si třech nenápadných balzámů, kterých si moc lidí v té zaplavě inglotovských barev nikdo nevšímal..a právě ten byl mým prvním nákupem...později jsem ji koupila i jednu freedom paletku..




Balzám je v dost pevném plastovém obalu, hážu ho v klidu do kabelky a ani jedno balení se mi ještě nijak nerozbilo. Samotné balení není nijak přezdobené, je oranžové barvy a zvedá mi náladu.

Na výběr byly 3 odstíny, modrý - bez parfemace a barvy, naprosto obyčejný balzám, který mě ničím nezaujal, růžový, nebo spíše malinový, který hezky voněl, ale já jsem nechtěla, aby tolik barvil a pak oranžový, který jsem si právě vybrala, o tom bude řeč. Je to odstín 03.
Balzám má moc příjemnou vůni, mně voní jako bonbon nebo sušenka, každopádně je to slaďoučký, ale není to nijak vtíravý a když si ho dáte na pusu, tak vůně v podstatě cítit není. Nijak nechutná. 

Výhodou snad pro všechny roční období je, že má SPF 25. 

Nanášení je pohádkově jednoduché, balzám je mastný a na puse drží, což je skvělé. Výdrž je u mě minimálně hodinu, bohužel málokdy se mi povedlo mít balzám na puse déle, protože neustále něco piju nebo jím.. Ale i po jídle cítím, že nějaký zbytek na rtech pořád mám. Bacha, párkrát se mi stalo, že zalezl do vrásek...

Barva se dost těžko popisuje, balzám není naprosto průhledný a snadno by se dál splést s leskem na pusu. Je jemně narůžovělý s shimmerem, ale trochu rty "vybělí", což je pro někoho dobrý nude efekt. Já moc ráda tento balzám používám přes nějakou nude rtěnku. 
Bez balzámu..
a s...

Pozor, balzám je hrozně měkký, takže když vyjede příliš velké množství, tak se bude špatně nanášet a bude vám připadat, jako kdyby ležel hodinu na sluníčku a roztekl se. 

Balzám doporučuju, ale víc jako druhá vrstva na nějakou rtěnku, jinak je to klasický lesk na pusu (pro mě balzám slouží spíš na noc/když se ňuchňám s neteří, pokud se to leskne a zanechává stopy, tak je to lesk...)

Pokud někoho zajímá složení:

Obsah je 3,3 g, stál mě asi 100,-120,- Kč. 

Nyní si Inglot můžete pořídit v OC Chodov nebo na Černém mostě, kde je stánek, ne prodejna. Nevím, jak na Čerňáku, ale na Chodově jsem vždy natrefila na dost nepříjemné pracovníky..nechápu, to když tam nejdu udělat nákup za pár tisíc, tak jsem špatný zákazník....? 

Jaké máte s Inglotem zkušenosti vy?

A. 

Komentáře