New in - Víkendový mini nákup blbůstek

Když si chce zlepšit náladu moje sestra, tak jde na e-bay. 

Když si chci zlepšit náladu já, tak - jakožto technicky absolutně neschopný člověk - jdu třeba do Kiku (= místa, kde si za pár korun mohu pořídit zajímavé věcičky). 

Takže můj dnešní nákup vypadá takto:

Omlouvám se za tu zdvojenou cenu u žiletek. 


Začnu pro mě s nejzajímavější věcí, a to s čelenkou. Prý prodávali i v blonďaté barvě, ale tu již na prodejně neměli. No co, spokojím se s černou variantou. Stejně jsem se chtěla obarvit na černo, že. Na fotkách mimina je vidět, jak to cca vypadá. 

Kdo by měl zájem si tuto čelenku pořídit, aby ji mohl nosit celý den - zklamu vás. Po stranách to docela tlačí, mně asi po půl hodině docela bolet hlava. Za tu půl hodinu jsem ale stihla postrašit lidi kolem + projít inkognito kolem manžela, který mě zkrátka nepoznal. 



Další věc, která se mi hodně líbí jsou "mini" žiletky. Dle popisu slouží k oholení jemných chloupků v oblastí obočí, třísel a na dalších místech těla. Já osobně to používám k oholení chloupků nad horním rtem. 



Malé prkénko na krájení zeleniny / ovoce jsem sháněla už nějakou dobu, a toto se mi líbilo hodně. Na výběr měly ještě další obrázky (většinou zobrazující muffiny, případně nějaké kytky).  


Náramek je pro manžela (dá se zapnout na 2 různé velikosti). Mně se líbí také, ale bohužel tuto tmavě hnědou barvu moc neunosím. Kdybyste věděli, kde se dá sehnat za pár korun v černé nebo světle hnědé ("camel"?), dejte prosím vědět. 


A poslední koupě - kterou nemám pro sebe, proto není na hromadném obrázku - je magnet na auto "just married". Kamarádka se příští týden vdává, tak ji to mám v plánu přilepit na auto. Btw, zkoušeli jsme to nalepit na naše auto, a i přes ten pytlík to docela drželo a nikam neodlétlo!


Máte rádi Kik?

S.

Komentáře