New in - Italy

Zatímco A. Vás tady zahrnovala příspěvky o kosmetice a úžasných věcičkách z ebay, já jsem se válela u moře v Itálii - konkrétněji v letovisku Lido Adriano. 

Ráda bych se podělila o svoje úlovky (alespoň část z nich) a také tímto veřejně poděkovala manželovi, že mě nezabil cestou zpět (i když jsem tomu unikla o vlásek), když se naše autíčko nafukovalo a nafukovalo, aby pojalo vše, co jsem nutně potřebovala (včetně pár šutrů a prázdných (ale hezkých!) flašek od piva).

Začnu neškodnýma blbůstkama (v kufru zabraly minimum místa):







- to úplně vzadu vlevo je pomůcka na vaření v páře (asi všichni známe, ale já ji prostě nemohla v Praze sehnat :)
- ty dvě dřevěné hračky jsem sháněla docela dlouho - viz dále, co umí 
- "hrneček" je vlastně magnet ze San Marina; ráda vozím z výletů něco na památku a mám velkou radost, pokud ty kravinky plní i nějaký účel a nepráší se na ně jen tak (v tomto případě teď mám v hrnečku na lednici propisky)
- vzadu vpravo je vůně konvalinek (no nekupto za 1 EUR!)
- vlevo dole je notýsek (vlastně jsou tam dva - jeden pro mě a jeden pro sestru) - místo toho obrázku se dá zandat fotka a ihned máme personalizovaný notýsek
- následuje sponka do vlasů (všimli jste si, že v kravinách "vše za 1 EUR" utratíte spoustu peněž?...)
- koupě měsíce - dinosauřík - o něm dále
- nůžtičky na drobnosti - takové jsem sháněla a ne a ne na ně narazit (prý se prodávají v galanteriích), až se mi to konečně podařilo na tržišti
- asi jediná (skoro kosmetická) koupě - zubní pasta Marvis. POZOR, kdo máte tuto pastu rádi, doporučuji se v Itálii předzásobit, jelikož je "made in Italy" (za 3,50 EUR... v Profimedu za 230 Kč)


Parádní hračky :-) 

Já nevím proč, ale dinosauřík mě prostě dostal. Jakmile kolem něj projdu, tak mi vyloudí na obličeji úsměv :-)  K tomu je docela nerozbitný, takže ideál i na uklidnění dítěte. Jakožto klíčenka je docela dost těžký - 117 gramů!




A teď přijdou ty věci, kvůli kterým se málem stala vražda. Já vím, že přivést z dovolené tyčku na wc papír je trochu bláznivé, ale když já ji prostě nemohla najít v Praze... 




A pak... Pak jsem objevila pidi vitrínku. Na všelijaké drobnost, kterýma se chcete chlubit před návštěvami, ale přitom je škoda, aby se na ně prášilo. Takovou jsem TAKÉ sháněla děsně dlouho. Dokonce jsem si pohrávala s myšlenkou, že si ji vyrobím (viz nápad z ikeahackers - btw, k těm stránkám se vyjádřím někdy jindy. Já je miluji, můj manžel nenávidí.)

Ale za 7 EUR /kus a ještě ke všemu téměř bez práce..

A čistě náhodou stejnou sháněla sestra, tak rázem byly dvě, že...


Mám v plánu alespoň ten rám vybarvit do barvy pokoje, aby dokonale ladil :-) 

A teď to ono, za co můj manžel byl málem vdovcem a skoro šel sedět... 

TRUHLA




Já vím, že takové truhly prodávají různě po Praze (dokonce jsem na ně i narazila, výjimečně). Ale 500 Kč a více za ni prostě nedám. Ovšem 13 EUR... (dokonce 12,90!). Pohrávala jsem si s myšlenkou zabalit do ty truhly dítě, ale nakonec zvítězily těstoviny (jóóó, moje zásoby těstovin, vín, olejů, balzamik, sýrů, apod. ani nechtějte vidět... já prostě Itálii miluji a vždy tam nakoupím hafo potravin). 

A poslední věc, o kterou se podělím (asi další důvod, proč miluji Itálii) - všude mají takové super automaty, kam hodíte 1 až 2 EUR a vypadnou vám nějaké hračky. Jsem na těch automatech závislá. A největší radost mi dělá, že v každém městě jsou ty náplně automatů jiné! :-)

Máte taky něco z takových automatů? :-) 


Vlevo dole je vidět, co mi vypadlo (ehm, část z toho, co mi vypadla) - jsou to nafukovací hračky, které ve spodku mají něco jako písek, takže nikdy nepadají a i při házení do vzduchu vždy dopadnou zpět na "nohy".

S.

Komentáře