Narozeninový Ladybox a již odzkoušené výrobky

Když jsem otevřela Ladybox, tak jsem byla dost rozpačitá. Ano, čekala jsem víc. Od toho, že slibovali, že je to narozeninová edice, tak jsem ji čekala asi stejně nadupanou, jako tu "novomanželskou" (o ní zde). Krabička mi přišla pěkná, ale přeplácaná, ten nápis by klidně mohl jít pryč. Dopis dostal novou podobu a není tam pečeť (což je za mě škoda, líbilo se mi to).




Podíváme se, co jsem našla a už i vyzkoušela:

1. Korres lesk na pusu, 6 ml, plné balení - tak u toho jsem byla rozpačitá, protože ten odstín se mi prostě nelíbí. Na ruce vypadá fajn, ale na mé puse je moc tmavý a je tam na mě moc třpytek, což nemám ráda. Ovšem ale nemůžu říct, že bych chtěla ten balzám, což byla druhá varianta, a to z toho důvodů, že co jsem viděla, tak většina dostala jakýsi švestkový odstín, a ten bych taktéž nevyužila. Korres má dost dobrých výrobků, takže za mě lesk nebyl nejlepší výběr.
Jinak teda co se týká samotného lesku, tak v jiném odstínu by mi třeba tolik nevadil, na puse vydrží poměrně dlouho, i když dost lepí, ale zase díky tomu dlouho vydrží.
A co se týká toho obalu, už teď mám o něco seškráblé "K", takže za chvíli tam ten nápis nebude. 




2. Inglot oční stín - jsem ráda, že jsem nedostala lak, protože těch teď mám dost. Na oční stín musím přikoupit paletku, už mám dva stíny (předešlý taky z beautyboxu) a nemám je to čeho dát. Jejich stíny mám ráda, ale už by tam mohli dát i něco jiného, než stín na oči.


3. Pure Fiji šampon a kondicionér, 30 ml, cestovní balení.  Šampon mi moc neseděl, protože zacuchal vlasy. Kondicionér můžu pochválit, ale nebylo to nijak dokonalé, určitě bych si velké balení nepořídila (díky za vzorky :))) Jo, a ještě jedna věc, já mám dlouhé vlasy, takže u kondicionéru padl za vlast hned celý vzorek, což je teda škoda.

4. Ryor mátový gel na nohy (ale můžete použít i na štípance), 50 ml, cestovní balení - mentolová vůně, která byla docela parádní z tuby, ale když jsem si gel dávala na nohy, tak mi docela smrděl něčím lékárenským.. Že by to nějak od začátku chladilo, to se říct nedá a hydratace tam je, ale není to prostě výrobek, který bych si pořídila v plném balení. 



5. TMT - Inca Oil - Pandora Oil - 3 ml, vzorek - Páááááni!!! Já jsem nadšená. Sedím, a furt si sahám na vlasy :). Jsou tak jemné a hebké a juuuuu!! Děkuju za vzorek!! Značku jsem neznala a rozhodně ji chci více poznat. Je dost pravděpodobné, že místo Biosilku na wishlistu se objeví právě tento olejíček!! (I když Biosilk hezčejc voní :D, tak asi budou oba :D). Balení 100 ml stojí 550,- Kč, ale ty vlasy potom...za všechny prachy!!! :)) Jejich výrobky najdete zde.
P.S.: ráno po večerním umytí vlasy krásně hebké, lesklé a nejsou mastné!!


6. TMT - Christall Liquidi Latte, 6 ml, vzorek - za mě ne. Hned jak jsem vzorek otevřela, tak jsem ucítila závan alkoholu. Sice vlasy jsem rozčesala v pohodě a jsou hebké, ale rozhodně bych si větší balení nepořídila. 


Jako dárek jsem dostala suchý šampon Lee Stafford, a to mě nepotěšilo, protože jeden stejný už mám, a já ty suché šampony tolik nevyužívám. 

A tentokrát jsem obdržela jen dva letáky, Pure Fiji hned letěl do koše a TMT si prohlédnu :). 

Jak se vám líbil narozeninový Ladybox? 

A.

Komentáře

  1. Asi jsem cekala vic, ten novomanzelskej byl fakt nadupanej :) Ale diky tomuhle jsem objevila ten olejicek na vlasy, takze jsem spokojena :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat