Nálepky na nehty Essence

Jednou bych chtěla narazit na něco takového, to by se mi moc líbilo :) (Asi mám pro dnešek plán na eBay :) ). Ale dneska půjde řeč o jiných nálepkách na nehty. 



Nějakou dobu jsem po nálepkách od Essence pokukovala a líbily se mi, takže jsem si je jednoho dne koupila. A do dnes lituju vyhozených peněz. Nálepky stály něco kolem 50,- Kč.
(Omouvám se za rozmazanost obrázku, všimla jsem si toho až v počítači :( ). 

V sadě bylo nálepek víc (14), různé velikosti, abyste opravdu mohly najít tu svoji. 

Nalakovala jsem si nehty bílým podkladem, říkala jsem si, že na tom krajka lépe vynikne (to taky že ano). Celý proces vám nezabere víc než 10 min. Nalepila jsem nálepky na nehty a kochala se, s tím, že nálepky mají takovou gelovou texturu, takže to vypadá opravdu moc pěkně :) 



Bohužel, pak jsem šla spát. Hned jak jsem si lehla, tak mi jedna nálepka odpadla. A ráno jsem se probudila bez dalších 3. Takže výdrž těchto nálepek je pro mě naprosto nulová. Ještě naštěstí ráno jsem si je stihla strhnout (šlo to dolu skvěle :D) a nalakovat si nehty něčím jiným. 

Pokud vím, tak tyto nálepky mají vyběhnout ze sortimentu, ale nějak pochybuji, že bych se mezitím přesvědčila, že je ještě od Essence chci. 

Jaké máte zkušenosti s nálepkami Vy? 

A.

Komentáře

  1. Právě je jdu zkusit :D Myslím, že to bude další "skvělý" výrobek od Essence. Jako papírové potisky.

    http://nialsfashmania.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat